Hvor mange timer arbejder du om ugen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

Smølf

Jeg arbejder alt mellem 24 timer om ugen og op til 60 timer... Jeg har skiftende arbejdstider. Hvis jeg har mange aften-nattevagter på en uge (17timer pr. vagt), så løber det hurtigt op. Derudover arbejder jeg i snit hver anden weekend. Til gengæld har jeg ofte også hverdagsfridage, hvor jeg har den lille hjemme fra børnehave...

Det skulle gerne give 37timer i gennemsnit pr uge, men det bliver de fleste måneder mere. Vi kan desværre ikke tillade os at sige nej til arbejdet, da vi er forpligtet til at dække alle vagterne i vores vagtlag.

Men så har jeg jo heldigvis også verdens mest spændende, udfordrende og alsidige job.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Heidi.

Jeg arbejder 33 timer om ugen, og jeg arbejder hver 3 og 12 weekend.

Jeg arbejder 33 timer fordi jeg ikke gider arbejde mere.

Anmeld

13. marts 2010

StineL

Jeg arbejder 20 timer om ugen - fra kl. 9 - 13.30. Jeg bliver dog aflønnet for 37 timer, da jeg er ansat i fleksjob.

Det betyder, at ungerne først bliver afleveret ca. 8.30. Jeg er dog nødt til at gå hjem og lægge mig 1 times tid, når jeg har fri, men jeg kan stadig nå at hente dem ved en 15.15 - 15.30 tiden 

Anmeld

13. marts 2010

ekzunz

Jeg arbejder 30 timer pr. uge - det er skøøøøønt - jeg ville dog gerne længere ned i tid....

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Jeg arbejder 30 timer pr. uge - det er skøøøøønt - jeg ville dog gerne længere ned i tid....

Det kan jeg sørme godt forstå du vil... du har dælme også dit at se til med alle ungerne.. men sikke et skønt profilbillede du har fået på..

Anmeld

13. marts 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

og hvorfor?

I forhold til den anden tråd jeg lavede om samfundsnasser, kom jeg til at tænke på hvor meget I andre arbejder og hvorfor?

Jeg vil som skrevet i en anden tråd ikke arbejde over 25 timer om ugen, da jeg ikke mener jeg ville kunne få en hverdag til at fungere som jeg ønsker den skal fungere, med et fuldtidsjob...så vil jeg få den evige dårlige samvittighed over for ungerne, krydret med stress og for meget råben højt og sådan skal deres barndom ikke være og så vil jeg da også have tid med dem og den tid skal være god. Så derfor vælger jeg at arbejde få timer....selvom jeg godt nok ikke bliver rig af det på penge...men altså, penge er ikke alt, vel..

Og så lige en anden ting, jer der arbejder halvtid hvad tjener I og gerne jer der er inde for de fattige kvinde områder..

Knus Eva..

Desværre har jeg endnu ikke noget arbejde efter jeg sagde mit job op, men det optimale for mig ville da være 30-32 timer synes jeg så ser økonomien ok ud og der er lidt mere tid til lillepigen Jeg søger dog fra 30-37 timers job lige nu, vil bare så gerne i gang

Anmeld

13. marts 2010

ekzunz

Eva skriver:

Det kan jeg sørme godt forstå du vil... du har dælme også dit at se til med alle ungerne.. men sikke et skønt profilbillede du har fået på..

Tak - det er fra dengang vil var i Canal Digital Magasinet...

Jeg overvejer meget at undersøge om jeg kan få lov til at arbejde lidt mindre......vores økonomi burde kunne bære det og så kunne jeg arbejde 1/2 time mere 2 dage om ugen og så have en ugentlig fridag...

Jeg har faktisk ofte tænkt på hvordan andre gør det. Jeg synes bare ikke jeg har tid til at arbejde!!!! Så er der læge- og tandlæge besøg - både mine og ungernes, så er der sygedage, så er der møder på skolen, børnehaven, kommunen osv - og så vil jeg også gerne have nogle alm. fridage engang imellem både med og uden børn som jeg kan bruge som jeg vil...... Det hænger bare ikke sammen synes jeg.....

Anmeld

13. marts 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Tak - det er fra dengang vil var i Canal Digital Magasinet...

Jeg overvejer meget at undersøge om jeg kan få lov til at arbejde lidt mindre......vores økonomi burde kunne bære det og så kunne jeg arbejde 1/2 time mere 2 dage om ugen og så have en ugentlig fridag...

Jeg har faktisk ofte tænkt på hvordan andre gør det. Jeg synes bare ikke jeg har tid til at arbejde!!!! Så er der læge- og tandlæge besøg - både mine og ungernes, så er der sygedage, så er der møder på skolen, børnehaven, kommunen osv - og så vil jeg også gerne have nogle alm. fridage engang imellem både med og uden børn som jeg kan bruge som jeg vil...... Det hænger bare ikke sammen synes jeg.....

Lige præcis....og kan så godt følge dig, håber du finder ud af at få færre timer.

Jeg ved heller ikke hvordan jeg ville kunne få det til at hænge sammen med fuldtid, altså hvis ikke jeg skulle gå imod den måde jeg tror på...og det er feks at mine unger ikke skal passes mange timer dagligt af andre og at jeg skal have underskud og energi til dem og ikke mindst til mig selv...gider ikke køre et ræs som vel kun handler om at jeg kan tjene mere...men så har jeg da penge til at kompensere for min dårlige samvittighed over for ungerne og købe en masse til dem. Nej, alle undersøgelser viser at det børn ønsker sig mest, er mere tid med deres forældre...og det kan ikke købes for penge..

Knus..

Anmeld

13. marts 2010

Lullaby

Jamen mit skema er 25 timer men så er der forberedelse og mange møder så en 32 timer når jeg nok op på. Men vi er så også 2 så vi kan hjælpe og det er sjældent at de bliver hentet efter 2 og sjældent at de kommer før 7.30

Anmeld

13. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

1. uge - 42,5 timer (6-15)

2. uge - 93 timer (15-04 og weekendvagt)

3. uge - 17 timer (torsdag og fredag 11.30-22/19)

4. uge - 50 timer (6.30-17)

5. uge - 30 timer (mandag-onsdag 11.30-22)

6. uge - 45 timer (6.30-16)

7. uge - 104 timer (16-06 og bagvagt i weekend)

8. uge - 30 timer (onsdag-fredag 8.30-19)

9. uge - 20 timer (mandag og tirsdag 8.30-19)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.