Eva skriver:
Lyder som en super plan..
Jeg synes dog den med sfo er virkelig svær...for det er jo det børnene er og venskaberne dannes...er selv meget i tvivl om, om jeg skulle melde Bertram ud når det er jeg er færdig...men altså, jeg kan bare ikke eller han kan ikke have venner med hjem hver dag og har de fri kl.13 og bedstevennen er derover, så er det jo synd han ikke er der med alle de andre. I en lang periode ville Bertram ikke i SFO og gik hjem med storebror eller jeg hentede efter skole, men nu har han fundet en ny bedsteven og vil selv være der til kl.15...så jeg er nok landet der hvor jeg synes han skal gå der, men så selv vælge hvor meget han vil være der...og selvom alle venneren bor tæt på, så er de jo også i sfo..
Men stod den mellem at jeg kunne gå ned i tid eller han kunne gå i sfo, så valgte jeg da klart at gå ned i tid..
Knus Eva
jeg er aldrig selv blevet passet i fritter el. lign.
Vi boede i en lille by og der var ikke noget af den slags, så vi gik alle hjem uden pasning. Min mor eller far var så altid hjemme, og ellers blev jeg hentet af bedsteforældre.
Det samme tør jeg godt byde mine unger... Det kan da godt være at diverse undersøgelse af mig, vil erklære mig lidt bims, men det er nok ikke nødvendigvis pga manglende SFO
What's the point i at jeg kun arbejder 30 timer, hvis ungerne alligevel har minimum 37 timer i inst.
Jeg mener klart at de tidligt nok skal blive fanget ind af faste lange dage i skole, uddannelse og derefter job. Så kan jeg holde det nede i de første år af deres liv, gør jeg det gerne.
De bliver også bedre rustet til alene-tiden når SFO alderen er forbi. Håber jeg
Anmeld