Eva skriver:
og hvorfor?
I forhold til den anden tråd jeg lavede om samfundsnasser, kom jeg til at tænke på hvor meget I andre arbejder og hvorfor?
Jeg vil som skrevet i en anden tråd ikke arbejde over 25 timer om ugen, da jeg ikke mener jeg ville kunne få en hverdag til at fungere som jeg ønsker den skal fungere, med et fuldtidsjob...så vil jeg få den evige dårlige samvittighed over for ungerne, krydret med stress og for meget råben højt og sådan skal deres barndom ikke være og så vil jeg da også have tid med dem og den tid skal være god. Så derfor vælger jeg at arbejde få timer....selvom jeg godt nok ikke bliver rig af det på penge...men altså, penge er ikke alt, vel..
Og så lige en anden ting, jer der arbejder halvtid hvad tjener I og gerne jer der er inde for de fattige kvinde områder..
Knus Eva..
Nu går jeg heldigvis hjemme på barsel de næste år, så jeg får en masse dejlig tid sammen med mine unger.. (når den sidste engang beslutter sig for at blive født
)
Men når jeg arbejder er det i gennemsnit 37 timer om ugen, jeg møder kl 07 og har fri kl 15.. Godt nok skal han tidligt i dagpleje så, men har heldigvis fri så tidligt, at jeg stadig føler vi har mange timer sammen om eftermiddagen/aftenen.. Så det passer fint til mig.
Jeg arbejder i et rul der kører 6 uger i træk, og arb 3 weekender ud af de 6.. Når jeg arbejder weekend har jeg 2 fridage i løbet af ugen, og der holder jeg så, for det meste, mads hjemme og hygger med ham der, og så hygger far med ham i weekenderne..Og Mads ELSKER alene weekenderne med farmand, mens mor arbejder... 
Anmeld