Testhold Uge 8 - 22. - 28. februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Kom lige til at teste nu her til aften. Men stadig negativ. Jeg syntes også det mærker somom der kommer mens ligepludselig, men det gør der bare ikke, pisse irriterende. Men jeg syntes ikke jeg har nogen symptomer overhovedet. Så tror heller ikke på det. Men håbet lever da.  Især fordi vi i denne måned har forsøgt os med ægløsningsteste og har været aktive lige der hvor det var, hvilket vi nok ikke har været de andre måneder da æl er senere end jeg troede.... sååå. og jo min mens har været reggelmæssig de to sidste måneder, men før det var der lidt kuk i den fordi jeg var stoppet på pillerne.

Det er det samme her. Vi er også lige begyndt på det med ægløsningstests, og mensen har været ens de sidste to gange, ellers ikke, også fordi jeg lige var stoppet med p-piller. Suk, hader når jeg ikke bare kan få svar med det samme! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Persille83

for jer tøser.

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

Persille83 skriver:

for jer tøser.

Tak 

Anmeld

26. februar 2010

mortilfreja

Hmmm... Test negativ men stadig ingen mens eller tegn på det..

Har jeg aldrig prøvet før.. Bliver da vanvittig af det..

Anmeld

26. februar 2010

Sofiedk

Så er der sku lige pludselig kun 2 dage til jeg skal teste, burde teste søndag, men hvis jeg ikke får min mens tror jeg sku jeg venter til mandag. Er jo igang med afvænning fra at være testoman, så er stolt over jeg har kunne holde den allerede

Jeg har ingen ide overhoved for hvad testen siger, har opgivet at aflæse mine signaler eller analysere.

Anmeld

26. februar 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Så er der sku lige pludselig kun 2 dage til jeg skal teste, burde teste søndag, men hvis jeg ikke får min mens tror jeg sku jeg venter til mandag. Er jo igang med afvænning fra at være testoman, så er stolt over jeg har kunne holde den allerede

Jeg har ingen ide overhoved for hvad testen siger, har opgivet at aflæse mine signaler eller analysere.

Uhh det er spændende søde...

Og flot du har kunne holde dig fra testene...

Jeg glæder mig til at høre fra dig de næste par dage...

Anmeld

26. februar 2010

Sofiedk

takker og bukker Ved ikke hvorfor jeg ikke har haft en trang til at teste denne måned, tror bare ikke jeg føler det er sådan rigtigt et forsøg når vi ikke har været igennem iui - eller også er jeg bare blevet semi-immun overfor presset

Håber at kunne komme med en positiv udate herinde, for hvis ikke det lykkes denne måned eller næste har jeg besluttet at holde pause noget tid, det er simpelthen for hårdt for mig selv og for forholdet at være i behandling hele tiden. Men forhåbentlig bliver de tanker slet ikke aktuelle.

Anmeld

26. februar 2010

businesstigger

Sofiekdk skriver:

takker og bukker Ved ikke hvorfor jeg ikke har haft en trang til at teste denne måned, tror bare ikke jeg føler det er sådan rigtigt et forsøg når vi ikke har været igennem iui - eller også er jeg bare blevet semi-immun overfor presset

Håber at kunne komme med en positiv udate herinde, for hvis ikke det lykkes denne måned eller næste har jeg besluttet at holde pause noget tid, det er simpelthen for hårdt for mig selv og for forholdet at være i behandling hele tiden. Men forhåbentlig bliver de tanker slet ikke aktuelle.

flot at du har klaret ikke at teste. Og fingre for det positive resultat!

Anmeld

26. februar 2010

mortilfreja

Kan kun sige ØV...!!!

Min mens er kommet her til aften..

Hopper på Marts holdet..

Held og lykke til alle jer der stadig venter på positive test

Kram

Anmeld

26. februar 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Kan kun sige ØV...!!!

Min mens er kommet her til aften..

Hopper på Marts holdet..

Held og lykke til alle jer der stadig venter på positive test

Kram

Ej nej nej  Held og lykke i næste omgang! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.