Testhold Uge 8 - 22. - 28. februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Har i dag testet negativ Men mens er stadig ik kommet og plejer at kunne stille uret efter det.. Mens har været regelmæssig i mange år..

Åh gud hvor kan man dog stirre sig blind på sådan en test bare for liiiige at se om ik man kan skimte to streger

Men den kan jo nå at blive positiv endnu.. Ja kald mig bare naiv

Kram

Hvis du er naiv, så er vi det vist alle  Tror alle håber på de to streger lige indtil mensen kommer.

for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Louisiana

Har testet idag igen... Stadig bragende negativ  Men mens lader vente på sig...

Anmeld

25. februar 2010

mortilfreja

Louisiana28 skriver:

Hvis du er naiv, så er vi det vist alle  Tror alle håber på de to streger lige indtil mensen kommer.

for dig!

Tak..

Herhjemme krydser vi oz alt der kan krydses

Hvor mange dage er du gået over tid??

Kram

Anmeld

25. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Hihi, ja det er sjovt som vi følges ad med mange ting  

Jeg har haft en del ubehag idag, det eneste jeg sådan lige kan samligne med, er køresyge... Ved det lyder underligt. Og så har jeg hen ad dagen haft murren i underlivet. Håber bare mensen bliver væk!! Men jeg tør slet ikke tro på det... 

Hvornår kommer du hjem fra ferie??

Jeg kommer hjem fra ferie på lørdag til middag. Jeg har også lidt uro i underlivet men der er ikke noget besøg fra mensen endnu. Jeg tester bare ikke før søndag morgen eller sådan noget. Så er der tid til at mens kan nå at indfinde sig. Det kan også være den bare lige er lidt forsinket denne måned, havde ret sent ægløsning ifølge testene. såå hvem ved. Man tør ikke tro på noget ihvertfald.

Anmeld

25. februar 2010

Morfor2

Er forsvundet fra sidste liste, men godt det samme - fik mens i går og går nu over i marts-teste-gruppen.

Anmeld

25. februar 2010

mortilfreja

Hmmm... har en fornemmelse af at mens kommer lige om lidt og så dog alligevel ik.. Svært at forklare.. Kan være det er min opsathed på at blive gravid der gør at det udsætter det.. Men er i princippet ik gået over tid endnu.. Har jo testdag idag...

Hader at gå og vente.. Og sikke da oz noget at gå og vente på.. Vil jo ik have at mens skal komme..

Iiiiiiiihhhh altså

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Jeg kommer hjem fra ferie på lørdag til middag. Jeg har også lidt uro i underlivet men der er ikke noget besøg fra mensen endnu. Jeg tester bare ikke før søndag morgen eller sådan noget. Så er der tid til at mens kan nå at indfinde sig. Det kan også være den bare lige er lidt forsinket denne måned, havde ret sent ægløsning ifølge testene. såå hvem ved. Man tør ikke tro på noget ihvertfald.

Nej, jeg tør heller ikke tro på det. Jeg tror heller ikke, at jeg er gravid denne gang. Har faktisk troet det de sidste 3 gange pga alverdens symptomer, og er blevet så skuffet hver gang mens kom. Denne gang har jeg ikke haft nogen symptomer, og har hele tiden tænkt, at jeg ikke er gravid, for tror simpelthen ikke på det...

Håber ikke din mens kommer - har du haft nogen fornemmelse i denne måned? Plejer din mens ikke at være regelmæssig?? Håber sådan for dig, at du er gravid  

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Tak..

Herhjemme krydser vi oz alt der kan krydses

Hvor mange dage er du gået over tid??

Kram

Jeg troede faktisk, at jeg var gået et par dage over, men fordi du spurgte, tjekkede jeg lige kalenderen, og ku se, at jeg først skal ha' det idag - hvis min cyklus altså er på 33 dage, som de sidste to måneder...

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Hmmm... har en fornemmelse af at mens kommer lige om lidt og så dog alligevel ik.. Svært at forklare.. Kan være det er min opsathed på at blive gravid der gør at det udsætter det.. Men er i princippet ik gået over tid endnu.. Har jo testdag idag...

Hader at gå og vente.. Og sikke da oz noget at gå og vente på.. Vil jo ik have at mens skal komme..

Iiiiiiiihhhh altså

Har du testet så?

Anmeld

25. februar 2010

otlitrom

Louisiana28 skriver:

Jeg troede faktisk, at jeg var gået et par dage over, men fordi du spurgte, tjekkede jeg lige kalenderen, og ku se, at jeg først skal ha' det idag - hvis min cyklus altså er på 33 dage, som de sidste to måneder...

Jeg videre for dig, søde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.