Testhold Uge 8 - 22. - 28. februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Ja, det er frygteligt at vente!! Har testet negativ i forgårs og igår. Har ikke taget nogen test idag. Tager en imorgen  Mens er heller ikke kommet endnu, men i forgårs, da min kæreste og jeg stod i bilka, fik jeg så ondt i underlivet, at jeg sagde til kæresten, at vi skulle handle færdig NU, og hurtigt hjem, for jeg var sikker på, at jeg var begyndt at bløde! Men der er ikke kommet noget endnu... Håber også bare, at det bliver væk  Men tør slet ikke håbe!

Det er utroligt vi er ens med alt det her hehe. Jeg har også testet negativ igår og i forgårs og ikke testet idag, og jeg har ikke gået over tid de sidste 2mdr ihvertfald, men jeg skal da ikke kunne sige om det er blevet uregelmæssig igen nu. Men jeg venter stadig på mens eller bare en positiv test. Jeg tror bare jeg tester igen når jeg er kommet hjem fra skiferie. Håber godt nok vi begge tester positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Det er utroligt vi er ens med alt det her hehe. Jeg har også testet negativ igår og i forgårs og ikke testet idag, og jeg har ikke gået over tid de sidste 2mdr ihvertfald, men jeg skal da ikke kunne sige om det er blevet uregelmæssig igen nu. Men jeg venter stadig på mens eller bare en positiv test. Jeg tror bare jeg tester igen når jeg er kommet hjem fra skiferie. Håber godt nok vi begge tester positiv

Hihi, ja det er sjovt som vi følges ad med mange ting  

Jeg har haft en del ubehag idag, det eneste jeg sådan lige kan samligne med, er køresyge... Ved det lyder underligt. Og så har jeg hen ad dagen haft murren i underlivet. Håber bare mensen bliver væk!! Men jeg tør slet ikke tro på det... 

Hvornår kommer du hjem fra ferie??

Anmeld

24. februar 2010

Riksen

Louisiana28 skriver:

Der er da håb endnu 

Nej, desværre. Mens er kommet... Min cyklus er for første gang slet ikke til at regne med. Øv, øv!

Men jeg krydser fingre for dig

Anmeld

24. februar 2010

Louisiana

Riksen skriver:

Nej, desværre. Mens er kommet... Min cyklus er for første gang slet ikke til at regne med. Øv, øv!

Men jeg krydser fingre for dig

Ej, altså! Er jeg ked af at høre  

for, at den er der næste gang!

Anmeld

24. februar 2010

Riksen

Louisiana28 skriver:

Ej, altså! Er jeg ked af at høre  

for, at den er der næste gang!

Tak...

Den er nu lidt mærkelig... kan sgu ikke finde ud af det. Nå, det må blive næste gang.

Jeg håber den er der for dig denne gang

Anmeld

24. februar 2010

Louisiana

Tak...

Den er nu lidt mærkelig... kan sgu ikke finde ud af det. Nå, det må blive næste gang.

Jeg håber den er der for dig denne gang

Tak 

Hvordan mærkelig??

Anmeld

25. februar 2010

Riksen

Louisiana28 skriver:

Tak 

Hvordan mærkelig??

Min cyklus er mærkelig. Dette er min tredje mens efter aborten, og min cyklus har svinget mellem 24 dage og 32 dage.... og den har ellers altid været præcis. Og derudover er den ikke som den plejer. Sidst var den slet ikke så kraftig, og nu er den rigtig voldsom... jeg tror bare at jeg skal prøve at lade være med at gøre mig klog på den...

Det er lidt underligt, når man er vant til at kunne stille uret efter den. Men sådan er det vel bare. Kroppen skal vel bare igang igen.

Anmeld

25. februar 2010

businesstigger

Riksen skriver:

Min cyklus er mærkelig. Dette er min tredje mens efter aborten, og min cyklus har svinget mellem 24 dage og 32 dage.... og den har ellers altid været præcis. Og derudover er den ikke som den plejer. Sidst var den slet ikke så kraftig, og nu er den rigtig voldsom... jeg tror bare at jeg skal prøve at lade være med at gøre mig klog på den...

Det er lidt underligt, når man er vant til at kunne stille uret efter den. Men sådan er det vel bare. Kroppen skal vel bare igang igen.

Jeg tror noget som graviditet (om det bliver til barn eller abort) kan ændre meget på ens cyklus.

Inden jeg fik min søn var min cyklus meget utilregnelig. Kunne svinge mellem 25-50 dage. Efter har den ligget meget mere regelmæssigt på 28-31 dage.

Håber din cyklus finder til ro igen snart. Eller endnu bedre at du bliver gravid igen

Anmeld

25. februar 2010

mortilfreja

Har i dag testet negativ Men mens er stadig ik kommet og plejer at kunne stille uret efter det.. Mens har været regelmæssig i mange år..

Åh gud hvor kan man dog stirre sig blind på sådan en test bare for liiiige at se om ik man kan skimte to streger

Men den kan jo nå at blive positiv endnu.. Ja kald mig bare naiv

Kram

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

Riksen skriver:

Jeg tror også, at kroppen lige skal blive sig selv igen. Der sker mere med ens krop, når man er/har været gravid, end man lige regner med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.