Testhold Uge 8 - 22. - 28. februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Tror sku ikke meget på det efter alle de nagative tests nu. Jeg springer nok bare en mens over ligesom første måned efter p pille stop. Det er virkelig træls. Øv med din mens, så skal man vente så pisse længe igen. Det skal jeg nok også indstille mig på. Vil bare ønske mens snart kommer så jeg kan tænke på noget andet også. Bliver jo helt nervøs.

Ja, det er så irreterende, at skulle vente så længe - jeg skal vente helt til 1. april, for regner med 33-dags cyklussen... Hvor er det bare deprimerende.... Men nu bestiller jeg altså ægløsningstests til hele måneden!! Suk...  Er lidt depri lige nu...

Tror jeg trænger til, at drikke mig fuld...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

ønskebørn74

HAR I TALT OP HVORDAN DET SER UD? SIGER DEN NYSGERRIGE MORGENMAD SPISER... DERAF STORE BOGSTAVER....

Anmeld

28. februar 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

Ja, det er så irreterende, at skulle vente så længe - jeg skal vente helt til 1. april, for regner med 33-dags cyklussen... Hvor er det bare deprimerende.... Men nu bestiller jeg altså ægløsningstests til hele måneden!! Suk...  Er lidt depri lige nu...

tja jeg må desværre hoppe på vognen så, er lige gået ind i 7 uge efter sidste mens og havde to teste i går med svage streger men negativ test i dag og ingen tegn på mens ihhhh, det er sgu deprimerende, ender nok med jeg går ned og hører min læge ad hvorfor ejg skal plages af denne meget lange cyklus

håber da snart det er vores tur så krydser lige fingre for os alle herinde som brændende ønsker sig en lille guldklump

Anmeld

28. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Tro også jeg betiller ægløsningsteste igen, når mens kommer. Det er åbenbart de eneste teste jeg kan få til at blive positive hehe. Det er total deprimerende. jeg ved ikke hvor lang en cyklus jeg skal regne med nu, de sidste to måneder var på 29 dage men nu er den her måned allerede på dag 34 uden mens. Så næste måned ved jeg ikke hvad bliver til så. Det er 17 dage siden jeg fik en total positiv ægløsningstest. Så den lå ret sent ægløsningen. Kan kun håbe det er derfor jeg ikke kan teste positiv endnu. Men jeg burde jo kunne teste positiv hvis der var noget. hmm

Anmeld

28. februar 2010

Louisiana

Maja84 skriver:

tja jeg må desværre hoppe på vognen så, er lige gået ind i 7 uge efter sidste mens og havde to teste i går med svage streger men negativ test i dag og ingen tegn på mens ihhhh, det er sgu deprimerende, ender nok med jeg går ned og hører min læge ad hvorfor ejg skal plages af denne meget lange cyklus

håber da snart det er vores tur så krydser lige fingre for os alle herinde som brændende ønsker sig en lille guldklump

7 uger er da lang tid! Plejer du, at springe en omgang over? 

Du er ikke specielt stresset eller noget for tiden, som kan rykke mensen??

Anmeld

28. februar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Tro også jeg betiller ægløsningsteste igen, når mens kommer. Det er åbenbart de eneste teste jeg kan få til at blive positive hehe. Det er total deprimerende. jeg ved ikke hvor lang en cyklus jeg skal regne med nu, de sidste to måneder var på 29 dage men nu er den her måned allerede på dag 34 uden mens. Så næste måned ved jeg ikke hvad bliver til så. Det er 17 dage siden jeg fik en total positiv ægløsningstest. Så den lå ret sent ægløsningen. Kan kun håbe det er derfor jeg ikke kan teste positiv endnu. Men jeg burde jo kunne teste positiv hvis der var noget. hmm

Jeg ville også være forvirret... Mensen burde da også være kommet, hvis du har haft ægløsning for 17 dage siden, og du ikke er gravid... Burde den ikk?? 

Anmeld

28. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Jeg ville også være forvirret... Mensen burde da også være kommet, hvis du har haft ægløsning for 17 dage siden, og du ikke er gravid... Burde den ikk?? 

Jo det ville jeg da mene, jeg er også total uforstående overfor situationen. Kan jeg godt være gravid endnu??

Anmeld

28. februar 2010

Kløver

Louisiana28 skriver:

7 uger er da lang tid! Plejer du, at springe en omgang over? 

Du er ikke specielt stresset eller noget for tiden, som kan rykke mensen??

næææ synes ikke jeg er stresset eller noget, og undrer mig også meget over min mens blev så lang efter p-pille stop, overvejer mere og mere at gå til lægen og få en snak, for tivler mere og mere på graviditet når den er så lang, ægløsning plejer at ligge 17 dage før mens, og den kommer sent, har testet hvor jeg tester hele vejen igennem så tror ikke ejg springer en over,  nå men er jo sådan set også på ca 18 dag efter(tog tilfældigt med to teste jeg havde, tog en negtaiv og 3 dage senere en positiv, så ved jo ikke om den en af de andre to dage er blevet til positiv så regner med ihvertfald de 18 dage som min.

nå er bare rigtig frustreret

kan godt forstå du vil prøve med ægløsningsteste, er også lige før jeg oevrvejer at hoppe på igen og prøve at tage dem fast, synes bare hurtigt det bliver dyr affære, når man ikke føler det bidrager

for det snart er vores tur

Anmeld

28. februar 2010

Kløver

Jo det ville jeg da mene, jeg er også total uforstående overfor situationen. Kan jeg godt være gravid endnu??

lad os da håbe det

kan være det ikke kan ses på en test men via blodprøve, måske lægen kunne hjælpe med det ih det er også frustrarende de ting, og man skal virkelig i de her ting have en stor tålmodighed selvom det er mega svært, min er nok tæt på at slippe op   ihvertfald hvad min mens angår

Anmeld

28. februar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Der er da andre, der har skrevet, at de først kunne teste positiv nogle uger efter forventet mens... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.