Louisiana28 skriver:
Nej, jeg tør heller ikke tro på det. Jeg tror heller ikke, at jeg er gravid denne gang. Har faktisk troet det de sidste 3 gange pga alverdens symptomer, og er blevet så skuffet hver gang mens kom. Denne gang har jeg ikke haft nogen symptomer, og har hele tiden tænkt, at jeg ikke er gravid, for tror simpelthen ikke på det...
Håber ikke din mens kommer - har du haft nogen fornemmelse i denne måned? Plejer din mens ikke at være regelmæssig?? Håber sådan for dig, at du er gravid
Kom lige til at teste nu her til aften. Men stadig negativ. Jeg syntes også det mærker somom der kommer mens ligepludselig, men det gør der bare ikke, pisse irriterende. Men jeg syntes ikke jeg har nogen symptomer overhovedet. Så tror heller ikke på det. Men håbet lever da.
Især fordi vi i denne måned har forsøgt os med ægløsningsteste og har været aktive lige der hvor det var, hvilket vi nok ikke har været de andre måneder da æl er senere end jeg troede.... sååå. og jo min mens har været reggelmæssig de to sidste måneder, men før det var der lidt kuk i den fordi jeg var stoppet på pillerne.
Anmeld