Testhold Uge 8 - 22. - 28. februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

mortilfreja

Louisiana28 skriver:

Har du testet så?

Ja den er negativ men håber på at mens bliver helt væk og jeg bare danner langsom HCG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Louisiana

kitty skriver:

Jeg videre for dig, søde!!

Tak, søde 

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Ja den er negativ men håber på at mens bliver helt væk og jeg bare danner langsom HCG

Håber jeg også - både for dig og mig 

Anmeld

25. februar 2010

mortilfreja

Louisiana28 skriver:

Håber jeg også - både for dig og mig 

Hvornår tester du igen???

Jeg tester i morgen tidlig for den test jeg tog i dag var ikke morgenurin ( ved godt detaljer ik er så lækkert - men jo i dette tilfælde.. Hehe) Så håber der er gevinst i morgen..

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Hvornår tester du igen???

Jeg tester i morgen tidlig for den test jeg tog i dag var ikke morgenurin ( ved godt detaljer ik er så lækkert - men jo i dette tilfælde.. Hehe) Så håber der er gevinst i morgen..

Jeg tror jeg venter til søndag eller mandag, vil lige se, om mensen kommer i weekenden...

Du?

Anmeld

25. februar 2010

mortilfreja

Louisiana28 skriver:

Jeg tror jeg venter til søndag eller mandag, vil lige se, om mensen kommer i weekenden...

Du?

Tester igen i morgen tidlig og hvis den stadig er negativ så ser jeg lige weekenden an og tester igen mandag hvis ik mens er dukket op..

Men man er jo fristet til at gå test-amok

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Tester igen i morgen tidlig og hvis den stadig er negativ så ser jeg lige weekenden an og tester igen mandag hvis ik mens er dukket op..

Men man er jo fristet til at gå test-amok

Haha, ja, det kender jeg bestemt godt! Men det er ikke så slemt nu, som i starten, de første par gange var jeg helt tosset! 

Anmeld

25. februar 2010

mortilfreja

Hold da op hvor bliver man dog afhængig af den her baby.dk side

Anmeld

25. februar 2010

Louisiana

mortilfreja skriver:

Hold da op hvor bliver man dog afhængig af den her baby.dk side

Ja, totalt!! 

Anmeld

25. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Nej, jeg tør heller ikke tro på det. Jeg tror heller ikke, at jeg er gravid denne gang. Har faktisk troet det de sidste 3 gange pga alverdens symptomer, og er blevet så skuffet hver gang mens kom. Denne gang har jeg ikke haft nogen symptomer, og har hele tiden tænkt, at jeg ikke er gravid, for tror simpelthen ikke på det...

Håber ikke din mens kommer - har du haft nogen fornemmelse i denne måned? Plejer din mens ikke at være regelmæssig?? Håber sådan for dig, at du er gravid  

Kom lige til at teste nu her til aften. Men stadig negativ. Jeg syntes også det mærker somom der kommer mens ligepludselig, men det gør der bare ikke, pisse irriterende. Men jeg syntes ikke jeg har nogen symptomer overhovedet. Så tror heller ikke på det. Men håbet lever da.  Især fordi vi i denne måned har forsøgt os med ægløsningsteste og har været aktive lige der hvor det var, hvilket vi nok ikke har været de andre måneder da æl er senere end jeg troede.... sååå. og jo min mens har været reggelmæssig de to sidste måneder, men før det var der lidt kuk i den fordi jeg var stoppet på pillerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.