Testhold Uge 8 - 22. - 28. februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det er det samme her. Vi er også lige begyndt på det med ægløsningstests, og mensen har været ens de sidste to gange, ellers ikke, også fordi jeg lige var stoppet med p-piller. Suk, hader når jeg ikke bare kan få svar med det samme! 

Kæft det er underligt, det lyder somom vi er den samme person hehe, det er jo helt pjattet. Jeg har stadig ikke fået mens, og testen her til eftermiddag var negativ. er på dag 33 i cyklus så vidt jeg kan regen ud, og de to sidste måneder vik jeg  mens på dag 29. Jeg må hellere prøve at teste om morgenen, nok i morgen tidlig. Er da ved at være lidt irriterende nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

mullesmith2

Kan altså ikke holde det ud... Er bare næsten sikker på jeg er gravid, men testen siger jo det modsatte... ork hader så meget at vente. Så kan den mens godt indfinde sig istedet for det her...

Anmeld

27. februar 2010

otlitrom

mullesmith2 skriver:

Kan altså ikke holde det ud... Er bare næsten sikker på jeg er gravid, men testen siger jo det modsatte... ork hader så meget at vente. Så kan den mens godt indfinde sig istedet for det her...

Hvordan er du sikker?

Testen kan jo stadig godt vise negativ.. Ikke alle er lige hurtige. Hvor mange dage er du gået over?

Anmeld

27. februar 2010

mullesmith2

kitty skriver:

Hvordan er du sikker?

Testen kan jo stadig godt vise negativ.. Ikke alle er lige hurtige. Hvor mange dage er du gået over?

Det er mest fordi jeg er gået 5 dage over tid nu og jeg, har haft kvalme idag og der har været uro i underlivet og menslignende smerter bare ikke så kraftige. og så fordi vi forsøgte os med æl teste den her måned så vi ved vi har haft sex på det rigtige tidspunkt, havde ægløsning senere end jeg havde regnet med de andre måneder nemlig. Så jeg er da Næsten sikker og så alligevel ikke når testen i eftermiddags var negativ. hmm

Anmeld

28. februar 2010

Kløver

mullesmith2 skriver:

Det er mest fordi jeg er gået 5 dage over tid nu og jeg, har haft kvalme idag og der har været uro i underlivet og menslignende smerter bare ikke så kraftige. og så fordi vi forsøgte os med æl teste den her måned så vi ved vi har haft sex på det rigtige tidspunkt, havde ægløsning senere end jeg havde regnet med de andre måneder nemlig. Så jeg er da Næsten sikker og så alligevel ikke når testen i eftermiddags var negativ. hmm

jeg krydser fingre for der alligevel skulle være gevinst, trods den negative test

Anmeld

28. februar 2010

Sofiedk

Jeg tog en test imorges istedet for imorgen, da jeg skulle have en veninde til aftensmad idag og gerne ville kunne tage et glas vin hvis jeg alligevel ikke var gravid og testen var negativ, så nu er det videre til næste iui.

Anmeld

28. februar 2010

Sofia

Min menstruation burde komme idag, har dog ingen smerter pt. og det plejer jeg altid at få inden det kommer. Jeg HÅBER. Men vi har indkøbt ægløsningstest, som skal tages i brug fra næste måned af, hvis der ikke er gevinst denne måned. Egentlig havde vi besluttet at holde pause med at prøve fra marts-maj, men har ændret mening. Nu vil vi prøve alle måneder, og tage det praktiske med fødselstidspunktet som det kommer

Held og lykke til alle jer der også prøver!!!

Anmeld

28. februar 2010

mullesmith2

Har testet i morges på 6.dagen over tid nu. Negativ sagde testen. Jeg forstår det ikke for jeg kan slet ikke mærke at mens skulle være rundt om hjørnet. Det er kun engangimellem jeg lige får nogle stik eller lidt menslignende smerter.... det er irriterende. Det er sket før den første måned efter p pille stop at jeg sprang en mens over, Men nu her 5mdr efter p pille stop har mens været regenmæssig de sidste 3 gange og helt præcise de sidste to gange. Og nu udebliver mens og vi har forsøgt os med æl teste og jeg har taget folsyre og har spist sundt og ikke drukket så meget kaffe mest te, Alt tegner jo på at jeg skulle være gravid men de skide tests siger nej nej nej.......åååååååh haaader det. Vil bare have en baby.

Vi skal iøvrigt overtage vores nye hus her i eftermiddag. Det bliver genialt. Håber sådan jeg skal indrette børneværelse om ik så længe.

Anmeld

28. februar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Har testet i morges på 6.dagen over tid nu. Negativ sagde testen. Jeg forstår det ikke for jeg kan slet ikke mærke at mens skulle være rundt om hjørnet. Det er kun engangimellem jeg lige får nogle stik eller lidt menslignende smerter.... det er irriterende. Det er sket før den første måned efter p pille stop at jeg sprang en mens over, Men nu her 5mdr efter p pille stop har mens været regenmæssig de sidste 3 gange og helt præcise de sidste to gange. Og nu udebliver mens og vi har forsøgt os med æl teste og jeg har taget folsyre og har spist sundt og ikke drukket så meget kaffe mest te, Alt tegner jo på at jeg skulle være gravid men de skide tests siger nej nej nej.......åååååååh haaader det. Vil bare have en baby.

Vi skal iøvrigt overtage vores nye hus her i eftermiddag. Det bliver genialt. Håber sådan jeg skal indrette børneværelse om ik så længe.

Det er det samme her... Ingen overraskelse, ved det 

Tror nu, at min mens går igang nu... Der var lidt, da jeg var på toilet, og har ondt i underlivet nu  Men er lidt lettet lige nu, for har bare gået og været helt frustreret over, at der ingen mens var, men heller ingen positiv test. Suk.... På den igen...

Håber virkelig for jer, at I skal indrette børneværelse med det samme 

Anmeld

28. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det er det samme her... Ingen overraskelse, ved det 

Tror nu, at min mens går igang nu... Der var lidt, da jeg var på toilet, og har ondt i underlivet nu  Men er lidt lettet lige nu, for har bare gået og været helt frustreret over, at der ingen mens var, men heller ingen positiv test. Suk.... På den igen...

Håber virkelig for jer, at I skal indrette børneværelse med det samme 

Tror sku ikke meget på det efter alle de nagative tests nu. Jeg springer nok bare en mens over ligesom første måned efter p pille stop. Det er virkelig træls. Øv med din mens, så skal man vente så pisse længe igen. Det skal jeg nok også indstille mig på. Vil bare ønske mens snart kommer så jeg kan tænke på noget andet også. Bliver jo helt nervøs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.