mullesmith2 skriver:
Har testet i morges på 6.dagen over tid nu. Negativ sagde testen. Jeg forstår det ikke for jeg kan slet ikke mærke at mens skulle være rundt om hjørnet. Det er kun engangimellem jeg lige får nogle stik eller lidt menslignende smerter.... det er irriterende. Det er sket før den første måned efter p pille stop at jeg sprang en mens over, Men nu her 5mdr efter p pille stop har mens været regenmæssig de sidste 3 gange og helt præcise de sidste to gange. Og nu udebliver mens og vi har forsøgt os med æl teste og jeg har taget folsyre og har spist sundt og ikke drukket så meget kaffe mest te, Alt tegner jo på at jeg skulle være gravid men de skide tests siger nej nej nej.......åååååååh haaader det. Vil bare have en baby.
Vi skal iøvrigt overtage vores nye hus her i eftermiddag. Det bliver genialt. Håber sådan jeg skal indrette børneværelse om ik så længe. 
Det er det samme her... Ingen overraskelse, ved det 
Tror nu, at min mens går igang nu... Der var lidt, da jeg var på toilet, og har ondt i underlivet nu
Men er lidt lettet lige nu, for har bare gået og været helt frustreret over, at der ingen mens var, men heller ingen positiv test. Suk.... På den igen...
Håber virkelig for jer, at I skal indrette børneværelse med det samme 

Anmeld