Testhold Uge 8 - 22. - 28. februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2010

mullesmith2

Maja84 skriver:

lad os da håbe det

kan være det ikke kan ses på en test men via blodprøve, måske lægen kunne hjælpe med det ih det er også frustrarende de ting, og man skal virkelig i de her ting have en stor tålmodighed selvom det er mega svært, min er nok tæt på at slippe op   ihvertfald hvad min mens angår

Det er godt nok træls at vente så længe. Jeg prøvede det også første måned efter p pille stop der sprange jeg en hel mens over. Det var mystisk. Håber ikke at det er det der sker igen. Det kan det da næsten ikke være når jeg har haft en positiv ægløsningstest, så må mensen da komme hvis ikke det æg er befrugtet skulle man ikke mene det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Der er da andre, der har skrevet, at de først kunne teste positiv nogle uger efter forventet mens... 

Ja det er jo også det jeg ikke kan lade være med at tænke på. Hmmm jeg kan kun vente og se tiden an, der er ik så meget at gøre ved det.

Anmeld

28. februar 2010

cami87

æv æv testede også negativt idag.. så venter bare på mens nu..

Anmeld

28. februar 2010

Kløver

mullesmith2 skriver:

Det er godt nok træls at vente så længe. Jeg prøvede det også første måned efter p pille stop der sprange jeg en hel mens over. Det var mystisk. Håber ikke at det er det der sker igen. Det kan det da næsten ikke være når jeg har haft en positiv ægløsningstest, så må mensen da komme hvis ikke det æg er befrugtet skulle man ikke mene det??

jo det går ejg jo også ud fra, for jeg kan jo se via de test jeg har taget jeg har ÆL og derfor burde mensen jo komme, hvilket den plejer men er gået 1 dag over, men nu må jge se, synes i mit tilfælde den lange cyklus er belastende.

men håber da i dit tilfælde det er fordi du er gravid

Anmeld

28. februar 2010

mullesmith2

Maja84 skriver:

jo det går ejg jo også ud fra, for jeg kan jo se via de test jeg har taget jeg har ÆL og derfor burde mensen jo komme, hvilket den plejer men er gået 1 dag over, men nu må jge se, synes i mit tilfælde den lange cyklus er belastende.

men håber da i dit tilfælde det er fordi du er gravid

Ja kender følelsen, det er så træls.  Vi kan da kun håbe du er gravid denne gang  håber jeg også jeg er.

Anmeld

1. marts 2010

Kløver

mullesmith2 skriver:

Ja kender følelsen, det er så træls.  Vi kan da kun håbe du er gravid denne gang  håber jeg også jeg er.

Hej

Håber du er gravid, men løbet er nok kørt for mig, fik mens til aften, eller det vil sige det er meget meget meget sparsomt jeg har blødt, og virker nærmest mere som en smule pletblødning end noget andet, så nu må jge se, men tror nu stadig ikke jeg er gravid i denne omgang, så bliver nok til en læge tid, for mit vedkommende.

men jeg håber som sagt du har haft held denne gang

Anmeld

1. marts 2010

Sofia

Har testet i dag - negativ! Så nu kan jeg bare forvente at rødbederne snart indtager madkassen...!!! ØV

Anmeld

1. marts 2010

DK

ViolaFie skriver:

Har testet i dag - negativ! Så nu kan jeg bare forvente at rødbederne snart indtager madkassen...!!! ØV

Ejjj ØV!!! Hvor ærgerligt!! Næste måned. Der er det vores måned!!

Anmeld

1. marts 2010

Sofia

DK skriver:

Ejjj ØV!!! Hvor ærgerligt!! Næste måned. Der er det vores måned!!

JA - marts må være MÅNEDEN

Anmeld

1. marts 2010

mullesmith2

Jeg må også tilslutte mig marts listen nu. har fåen mens idag på dag 35 i cyklussen, de to sidste måneder har været på 29 dage. Sindsyge menssmerter... aaaaavvvv  Jeg tror jeg tester næste gang d. 31 hvilket jo så er på dag 31 i cyklus også, ret smart at følges med datoen. Hm øv for denne gang. 5. gang må være lykkens gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.