Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Testhold Uge 8
Gittn: 23. feb. -mullesmith2: 23. feb. -Louisiana28: 23. feb. -
malenemusen: 23. feb. -
Carina90: 28. feb. -Riksen: 28. feb. -
Paw og Camilla: 28. feb. -
stoffermus: 28. feb. -
Sofiekdk: 28. feb. -
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ViolaFie: 27. feb
skide godt så er det til at finde ud af hehe jeg tror alle i uge 8 bliver positive... tror i andre ik også det?? hehe
mullesmith2 skriver: skide godt så er det til at finde ud af hehe jeg tror alle i uge 8 bliver positive... tror i andre ik også det?? hehe
Det er jeg sikker på
Sjovt, at vi skal teste samme dag denne gang
Jeg kan godt lide at du er så sikker i din sag... men pas at vi ikke holder dig op på det
for os!
Jeg er i øvrigt ikke helt sikker på at jeg kan teste i februar... er ikke sikker på min cyklus - jeg må vente og se.
Louisiana28 skriver: Det er jeg sikker på Sjovt, at vi skal teste samme dag denne gang
Hvordan har du regnet din testdag ud? jeg har bare sat den dag på hvor jeg forventer mens fra.
Riksen skriver: Jeg kan godt lide at du er så sikker i din sag... men pas at vi ikke holder dig op på det for os!
hehe jamen jeg tror på det
Jeg kan altså snart ikke vente med at teste... hehe men der er 6 dage til jeg forventer mens... der er jo ik den store chance for at der er noget at se hehe ork hader at vente...
mullesmith2 skriver: Hvordan har du regnet din testdag ud? jeg har bare sat den dag på hvor jeg forventer mens fra.
De sidste 2 gange har min cyklus varet 33 dage, så regner med, at det gør den også denne gang. Det er derfor, at jeg er halet ind på dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128