Testhold Uge 8 - 22. - 28. februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Håber det er en 'falsk negativ'  

Ja det håber jeg godt nok også, men tror det nu ikke. Jeg har menssmerter allerede men der er godt nok ikke kommet nogen mens endnu. Meen det føles bare somom den kan være der hvornår det skal være. Testede igår morges og i forgårs og begge var negative. Er gået en dag over tid med mens nu.... Håber godt nok den er der, det ville være fedt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2010

DK

Så vidt jeg husker havde jeg også en del murren i maven i de første mange uger da jeg var gravid med Kirstine. Jeg tænkte hele tiden "åhh nej, nu er det da en SA", men det var bare de der tidlige ligament smerter. Jeg døjede ret meget med dem helt indtil uge 30+.

Anmeld

24. februar 2010

Riksen

Hej tøser...

Jeg er lidt afventende, for jeg har på fornemmelsen, at mens så småt er på vej. Er øm og træt, og så rumler det i maven... og så er jeg øm i underlivet, når jeg sætter mig ned. Lidt som om det er tungere end normalt. Lidt svært at forklare, men det er i hvert fald ikke noget, jeg har oplevet før.

Ja, så jeg må hoppe med på test-vognen i næste måned. Men held og lykke til jer andre

Anmeld

24. februar 2010

mortilfreja

Kunne ikke lade vær med at teste her til morgen... Negativ

Men forventer først mens i morgen så lidt håb er der da endnu

Anmeld

24. februar 2010

mullesmith2

Ligger her oppe i Norge og gider ikke stå på ski mere idag  har godt nok noget ondt i benene hehe, mens er ikke kommet endnu, men føles godt nok tæt på. Håber godt nok det bliver væk. Er mega træt tror jeg tager mig en lur mens de andre står på ski lidt endnu.  Håber der er nogen der tester positivt inden længe..

Anmeld

24. februar 2010

Louisiana

kitty skriver:

finger for Jer allesammen!

Tak, Kitty og i lige måde 

Anmeld

24. februar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Ja det håber jeg godt nok også, men tror det nu ikke. Jeg har menssmerter allerede men der er godt nok ikke kommet nogen mens endnu. Meen det føles bare somom den kan være der hvornår det skal være. Testede igår morges og i forgårs og begge var negative. Er gået en dag over tid med mens nu.... Håber godt nok den er der, det ville være fedt.

Plejer du, at gå over tid? 

Anmeld

24. februar 2010

Louisiana

Riksen skriver:

Hej tøser...

Jeg er lidt afventende, for jeg har på fornemmelsen, at mens så småt er på vej. Er øm og træt, og så rumler det i maven... og så er jeg øm i underlivet, når jeg sætter mig ned. Lidt som om det er tungere end normalt. Lidt svært at forklare, men det er i hvert fald ikke noget, jeg har oplevet før.

Ja, så jeg må hoppe med på test-vognen i næste måned. Men held og lykke til jer andre

Der er da håb endnu 

Anmeld

24. februar 2010

otlitrom

Tak, Kitty og i lige måde 

Tak, søde. Jeg har 8 dages ventetid endnu.. Mindst... Det er ikke til at holde ud at vente!!

Har du fået mens, eller 2 streger??

Anmeld

24. februar 2010

Louisiana

kitty skriver:

Tak, søde. Jeg har 8 dages ventetid endnu.. Mindst... Det er ikke til at holde ud at vente!!

Har du fået mens, eller 2 streger??

Ja, det er frygteligt at vente!! Har testet negativ i forgårs og igår. Har ikke taget nogen test idag. Tager en imorgen  Mens er heller ikke kommet endnu, men i forgårs, da min kæreste og jeg stod i bilka, fik jeg så ondt i underlivet, at jeg sagde til kæresten, at vi skulle handle færdig NU, og hurtigt hjem, for jeg var sikker på, at jeg var begyndt at bløde! Men der er ikke kommet noget endnu... Håber også bare, at det bliver væk  Men tør slet ikke håbe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.