Testhold Uge 8 - 22. - 28. februar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Kløver

mullesmith2 skriver:

Jeg må også tilslutte mig marts listen nu. har fåen mens idag på dag 35 i cyklussen, de to sidste måneder har været på 29 dage. Sindsyge menssmerter... aaaaavvvv  Jeg tror jeg tester næste gang d. 31 hvilket jo så er på dag 31 i cyklus også, ret smart at følges med datoen. Hm øv for denne gang. 5. gang må være lykkens gang.

håber det lykkedes for jer næste måned :-) måske vi begge er heldige og få en tidlig julegave "hint hint" ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

businesstigger

mullesmith2 skriver:

Jeg må også tilslutte mig marts listen nu. har fåen mens idag på dag 35 i cyklussen, de to sidste måneder har været på 29 dage. Sindsyge menssmerter... aaaaavvvv  Jeg tror jeg tester næste gang d. 31 hvilket jo så er på dag 31 i cyklus også, ret smart at følges med datoen. Hm øv for denne gang. 5. gang må være lykkens gang.

Øv øv øv! Håber marts har mere held for dig og alle andre det ikke lykkedes for i denne måned.

Vi er selv igang igen efter at have fået grøntlys fra hospitalet efter SA. Så er ikke helt sikker på hvornår jeg kan eller bør teste så det må vi se på hen ad vejen

Anmeld

2. marts 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Øv øv øv, jeg troede faktisk, at du var gravid... Vi må på den igen 

Anmeld

3. marts 2010

stoffermus

Ja jeg turde næsten ikke tro på det...  men jeg har testet positiv idag  Er selvfølgelig helt vildt glad men også helt rundt på gulvet..

Anmeld

3. marts 2010

businesstigger

stoffermus skriver:

Ja jeg turde næsten ikke tro på det...  men jeg har testet positiv idag  Er selvfølgelig helt vildt glad men også helt rundt på gulvet..

Stort tillykke!!! Hvor dejligt

Anmeld

3. marts 2010

gemt~i~hjertet

må være negativ da mens er kommet...
men et nyt håb har lagt sig!
har været til undersøgelse, og havde infektion i underlivet,
men under behandling nu, håber også alt mit sygdom går sin vej nu...
og nyt håb om befrugtning har meldt sig når jeg er færdig med 9dage's behandlingen

Anmeld

3. marts 2010

Louisiana

stoffermus skriver:

Hvor dejligt, tillykke!! 

Anmeld

3. marts 2010

Louisiana

gemt~i~hjertet skriver:

må være negativ da mens er kommet...
men et nyt håb har lagt sig!
har været til undersøgelse, og havde infektion i underlivet,
men under behandling nu, håber også alt mit sygdom går sin vej nu...
og nyt håb om befrugtning har meldt sig når jeg er færdig med 9dage's behandlingen

rigtig meget for dig 

Anmeld

3. marts 2010

Sofia

IHH nu er jeg på 33. dag i min cyklus, mens burde have været her i weekenden... Men testede negativt tirsdag morgen! Måske jeg tester igen i morgen tidlig hvis den ikke er kommet.. Føler mig bare slet ikke gravid, ingen symptomer..Men man har jo lov at håbe alligevel. 

Anmeld

3. marts 2010

otlitrom

Hvor er det spændende tøser!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.