Andre der er blevet kontaktet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Stumpen

Eva skriver:

Tak... ja, der er godt nok mange mulighede...og min hjerne den kværner nu...Mit nummer er kun 2-3 mdr. gammelt så der er ikke så mange der har haft det eller fået det.

Han sagde på tlf-svarer at han havde læst det herinde og min facebook profil er sat så man ikke engang kan finde mig om man har mit navn.

Det var en studerende...så han skal sikkert bare bruge det til et projekt...men forstår bare ikke at han ikke skrev til mig her og forstår SLET IKKE det med det nummer..det er altså mærkeligt...så skal han kende en jeg er venner med på face som har mit nummer, men altså, hvad er oddset for det??

Men mærkeligt synes jeg godt nok det er...

Og tak for dit svar..

Knus..

er du fan af baby.dk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Lige en obs der.. Alt efter hvor grundig sådan en journalist er, men jeg har set dig besvare en fælles ven på hendes fb status.. Måske kan han genkende billedet og derfra gå på din profil og finde dit navn??

Langt ude, men ved ikke hvor langt de er villige til at gå...

Der har jo før været tråde oppe herinde om hvem der er på fb og så har flere lagt fulde navn eller email ud....

Men jeg har sat min profil til at man ikke kan se mig..altså ikke andre end ens venner, så er han venner med en af mine(hvad er oddsene men alligevel ) så ville han ikke kunne se mig eller finde mig der...for dem jeg ikke er venner med, der findes jeg slet ikke...af gode grunde eller dumme grunde..

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

er du fan af baby.dk??

Ja, men stadig er jeg lukket så man ikke kan se mig hvis ikke man er venner med mig... så kan slet ikke se hvordan han skulle kunne finde mig...

Anmeld

15. februar 2010

Stumpen

Eva skriver:

Men jeg har sat min profil til at man ikke kan se mig..altså ikke andre end ens venner, så er han venner med en af mine(hvad er oddsene men alligevel ) så ville han ikke kunne se mig eller finde mig der...for dem jeg ikke er venner med, der findes jeg slet ikke...af gode grunde eller dumme grunde..

Tror hun er ligeglad.. Jeg er også venner med Heidi på fb og har set dig besvare ting på hendes side.. Jeg har lige været inde og leve en tjekker... Jeg kan som sådan intet se, men dit billede og hele dit navn kan jeg se... Pt har du ikke dit eget profilbillede på herinde, men det plejer du jo... så måske...

Anmeld

15. februar 2010

Stumpen

Eva skriver:

Ja, men stadig er jeg lukket så man ikke kan se mig hvis ikke man er venner med mig... så kan slet ikke se hvordan han skulle kunne finde mig...

Nej men hele dit navn er der og så kan han jo søge videre derfra...

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Tror hun er ligeglad.. Jeg er også venner med Heidi på fb og har set dig besvare ting på hendes side.. Jeg har lige været inde og leve en tjekker... Jeg kan som sådan intet se, men dit billede og hele dit navn kan jeg se... Pt har du ikke dit eget profilbillede på herinde, men det plejer du jo... så måske...

Det forstår jeg ikke...hvad hvis du søger på mig...men igen, og finder han mig kan han jo stadig ikke få fat i mit nummer,...

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Nej men hele dit navn er der og så kan han jo søge videre derfra...

Det troede jeg faktisk ikke...hmm....må arbejde på at få mig helt væk..

Anmeld

15. februar 2010

Stumpen

Eva skriver:

Det forstår jeg ikke...hvad hvis du søger på mig...men igen, og finder han mig kan han jo stadig ikke få fat i mit nummer,...

Hvis jeg søger på dit navn er du væk... Men har vi fælles venner, som vi har, kan jeg se dig...

Hvordan han har fået dit navn ved jeg ikke.. Men dette kan være forklaring på hvordan han har fået dit fulde navn..

Må jeg spørge hvorfor du er så privat??

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Hvis jeg søger på dit navn er du væk... Men har vi fælles venner, som vi har, kan jeg se dig...

Hvordan han har fået dit navn ved jeg ikke.. Men dette kan være forklaring på hvordan han har fået dit fulde navn..

Må jeg spørge hvorfor du er så privat??

Det ville da bare være lidt vildt....altså at man skulle have en fælles ven, men så har en af mine venner måske givet mit nummer væk...Hmm..Nå, men grunden var at det ikke hjælper at blokere en enkelt når personen så bare kan lave nye prfiler....så vil helst bare ikke findes..

Anmeld

15. februar 2010

Stumpen

Eva skriver:

Det ville da bare være lidt vildt....altså at man skulle have en fælles ven, men så har en af mine venner måske givet mit nummer væk...Hmm..Nå, men grunden var at det ikke hjælper at blokere en enkelt når personen så bare kan lave nye prfiler....så vil helst bare ikke findes..

Hvis du er fan af baby.dk, så vil du jo være at finde i den gruppes medlemmer... Så kan han have klikket sig ind på din profil og set dit navn, så det behøver absolut ikke være en ven der har svigtet din tillid...

Men kontakt ham og forlang en forklaring på hvordan han har fundet dig -han behøver jo ikke angive kilden, men blot måden han har fundet frem til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.