Andre der er blevet kontaktet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

FrkT

Jeg er blevet kontaktet af en fra QTV, som ville have mig med i det. Men det var over mail, som jeg umiddelbart kunne forestille mig var noget lettere at få fat i. Men det andet synes jeg godt nok er skummelt, specielt fordi din profil jo i sig selv er meget anonym - altså jeg mener, der står ikke en masse personlig info om dig i den, som de kunne finde dig ud fra.... synes det lyder utroligt og meget, ja, næsten uhyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Honningblomst

FrkT skriver:

Jeg er blevet kontaktet af en fra QTV, som ville have mig med i det. Men det var over mail, som jeg umiddelbart kunne forestille mig var noget lettere at få fat i. Men det andet synes jeg godt nok er skummelt, specielt fordi din profil jo i sig selv er meget anonym - altså jeg mener, der står ikke en masse personlig info om dig i den, som de kunne finde dig ud fra.... synes det lyder utroligt og meget, ja, næsten uhyggeligt!

Ja, og hele mit navn er heller ikke herinde og man kan ikke søge på mig på face...det er altså underligt...

Anmeld

15. februar 2010

Loggidut

Eva skriver:

af alle mulige mennesker herinde, som er ved at lave en undersøgelse, eller vil spørge om noget osv, udfra noget man har skrevet herinde?

Jeg synes det er lidt mærkeligt..sidst var det en der skrev om jeg ville spørge min kusine om hun ville være med i noget omkring det at hun har bortadopteret et barn væk. Det svarede jeg så ikke på, blev helt mærkelig, for nej, det er jeg temmelig sikker på hun ikke vil...det er da en virkelig privat ting, er det ikke?

Men i dag var der så en besked på min svarer, fra en journalist som ville tale med mig om noget jeg havde skrevet herinde...jeg fatter slet ikke hvordan han har fået mit nummer...et nummer som er hemmeligt og ikke står nogle steder...hmm....

Andre som har oplevet noget tilsvarende...??

knus..

hvad var det lige nøjagtigt manden ville snakke med dig om?

den fangede jeg ikke helt...?

der kan være forskellige grunde til det...altså at han kontakter dig

Anmeld

15. februar 2010

qp

Eva skriver:

Ja, men han tog den ikke.

Jeg er egentlig ikke gal, overrasker mig ikke at journalister gør sådan...men det undrer mig meget hvor han har mit nummer fra..men det kan jeg heldigvis ændre i morgen...men mærkeligt er det altså...

Ja jeg er spændt på, at høre hvad han siger til dig... kæft det er skummelt det der ...

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Loggidut skriver:

hvad var det lige nøjagtigt manden ville snakke med dig om?

den fangede jeg ikke helt...?

der kan være forskellige grunde til det...altså at han kontakter dig

Jamen det var noget omkring mine børn....noget ret personligt men som er nævnt herinde...så det er helt sikkert her han har fanget noget, men så skal man jo næsten sidde og lede efter det, ikke...?

Anmeld

15. februar 2010

Cris

Jeg har ikke oplevet så noget, men jeg skriver hellere ikkke så meget mere herinde og jeg har ikke noget specielt at fortælle. Men det er sku skræmende den måde de finder på historier til at skrive!

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Ja jeg er spændt på, at høre hvad han siger til dig... kæft det er skummelt det der ...

Ja, rigtig meget... men kan se han har søgt på emner han ønsker og så kommer alle indlæg op som er skrevet herinde om det...men at nå dertil at se at en Eva har skrevet noget og så til at få mit nummer, der er da virkelig langt, vil jeg mene..

Anmeld

15. februar 2010

FrkT

Eva skriver:

Ja, og hele mit navn er heller ikke herinde og man kan ikke søge på mig på face...det er altså underligt...

Ja så er det virkelig underligt! Lyder næsten som om han har fået dit nummer af en eller anden, og det gør det jo endnu værre.....

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

FrkT skriver:

Ja så er det virkelig underligt! Lyder næsten som om han har fået dit nummer af en eller anden, og det gør det jo endnu værre.....

Ja, det tænker jeg også...men godt nok også bare nemt at søge på bestemte ord og så kommer alt op der er skrevet herinde...men igen, hvordan finder han ud af hvem jeg er...hvordan gør man det?

Anmeld

15. februar 2010

Becks

Ja, der er én herinde der har skrevet en PB til mig, om jeg ville kontakte en veninde jeg skrevet om, om hun ville være med i en artikel i Woman..
Og så er jeg blevet kontaktet pr tlf af én som havde læst herinde jeg har PCOS, hvilket også undre mig, da jeg heller ikke har mit nummer ståenede nogen steder..

Skummelt med dig Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.