Andre der er blevet kontaktet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Honningblomst

Loggidut skriver:

øøøøøv

Har været på hele dagen, så da jeg endelig var færdig i studiegruppen var det drengene...og faktisk så havde han ringet to gange mere. Skal bare lige orke at tale med ham og det gjorde jeg ikke i dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

anneR

Eva skriver:

Ja, men han tog den ikke.

Jeg er egentlig ikke gal, overrasker mig ikke at journalister gør sådan...men det undrer mig meget hvor han har mit nummer fra..men det kan jeg heldigvis ændre i morgen...men mærkeligt er det altså...

er du sikker på han er en jounalist, for er han det oplyser de altid hvor de ringer fra, syntes bare lige du skal være lidt ops.

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

anneR skriver:

er du sikker på han er en jounalist, for er han det oplyser de altid hvor de ringer fra, syntes bare lige du skal være lidt ops.

Studerende...

Anmeld

16. februar 2010

anneR

Eva skriver:

Studerende...

det kan alle sige de er.

Anmeld

16. februar 2010

Michael healer

Eva skriver:

Jo, men alligevel...det står i et af MANGE.. indlæg....så skal man jo bruge timer på det. I min profil står der jo intet og selvom han fandt ud af hvor jeg boede så er jeg jo stadig så hemmelig jeg kan blive med mit nummer...men ja, jeg skal nok melde tilbage..

Hej

Hvis din adresse står i et indlæg, så det nok ud fra dette indlæg at dit nummer er blevet fundet, kan jo være han så dit nummer, og bagefter undersøgte hvad du havde skrevet, og i hvilke emner her inde, og først derefter vil i kontakt med dig.

Hvordan han så finder dit nummer, når du har hemmeligt nummer, ja der sker altså nogle gange fejl, og dermed kan dit nummer stå et sted på nettet, jeg ved det jo ikke, men ved der sker fejl engang imellem.

mvh Michael

Anmeld

17. februar 2010

..

Har du fået ringet til ham? Venter jo spændt

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Jeg har ikke ringet og gør det ikke..tilgengæld har jeg fundet ud af hvor det er gået galt...smarte Eva og JA, jeg er ret blond.

For flere uger siden var der en fra min gamle efterskole der søgte mig som ven på facebook og jeg klikkede ja, da jeg har en del af dem som venner,havde slettet mange af dem og flere af dem har så søgt igen hvor jeg bare sagde ja og ham her var en af dem...troede jeg. Billedet var bare af hans øje og næse og meget meget tæt på, så tænkte ikke mere over det..før jeg i dag fik et brev fra ham...og ja, det var så ikke en fra min efterskole men ham den kære journalist...så nu ved jeg hvordan han fik mit nummer.

Han er nu slettet, det var selvfølgelig min egen fejl, men undrer mig over man bare søger venner uden lige at skrive hvorfor hvis ikke det er en man kender...

Egentlig var det ok det han skrev og den vinkel de ville have på et emne, noget der ligger mig meget på sinde, men jeg synes bare ikke jeg har energi til det, desværre...

Men altså, godt det bare var mig der havde lavet en fejl...

Knus Eva aka blondie...

Anmeld

17. februar 2010

Kaufie

Eva skriver:

Jeg har ikke ringet og gør det ikke..tilgengæld har jeg fundet ud af hvor det er gået galt...smarte Eva og JA, jeg er ret blond.

For flere uger siden var der en fra min gamle efterskole der søgte mig som ven på facebook og jeg klikkede ja, da jeg har en del af dem som venner,havde slettet mange af dem og flere af dem har så søgt igen hvor jeg bare sagde ja og ham her var en af dem...troede jeg. Billedet var bare af hans øje og næse og meget meget tæt på, så tænkte ikke mere over det..før jeg i dag fik et brev fra ham...og ja, det var så ikke en fra min efterskole men ham den kære journalist...så nu ved jeg hvordan han fik mit nummer.

Han er nu slettet, det var selvfølgelig min egen fejl, men undrer mig over man bare søger venner uden lige at skrive hvorfor hvis ikke det er en man kender...

Egentlig var det ok det han skrev og den vinkel de ville have på et emne, noget der ligger mig meget på sinde, men jeg synes bare ikke jeg har energi til det, desværre...

Men altså, godt det bare var mig der havde lavet en fejl...

Knus Eva aka blondie...

Er han så også på baby.dk? Eller hvorfra vidste han hvad du havde skrevet om herinde??

Sorry, er en kende forvirret og meget paranoid

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Kaufie skriver:

Er han så også på baby.dk? Eller hvorfra vidste han hvad du havde skrevet om herinde??

Sorry, er en kende forvirret og meget paranoid

Det er herinde han har læst det...det skrev han...så de bruger åbenbart søgefeltet?? herinde for at finde emne og mennesker der har skrevet.

Anmeld

18. februar 2010

N&J

Eva skriver:

Det er herinde han har læst det...det skrev han...så de bruger åbenbart søgefeltet?? herinde for at finde emne og mennesker der har skrevet.

Eva tror du ikke bare han google emnet og så kom en af siderne fra baby op hvor du havde skrevet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.