Andre der er blevet kontaktet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.442 visninger
80 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Honningblomst

af alle mulige mennesker herinde, som er ved at lave en undersøgelse, eller vil spørge om noget osv, udfra noget man har skrevet herinde?

Jeg synes det er lidt mærkeligt..sidst var det en der skrev om jeg ville spørge min kusine om hun ville være med i noget omkring det at hun har bortadopteret et barn væk. Det svarede jeg så ikke på, blev helt mærkelig, for nej, det er jeg temmelig sikker på hun ikke vil...det er da en virkelig privat ting, er det ikke?

Men i dag var der så en besked på min svarer, fra en journalist som ville tale med mig om noget jeg havde skrevet herinde...jeg fatter slet ikke hvordan han har fået mit nummer...et nummer som er hemmeligt og ikke står nogle steder...hmm....

Andre som har oplevet noget tilsvarende...??

knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

af alle mulige mennesker herinde, som er ved at lave en undersøgelse, eller vil spørge om noget osv, udfra noget man har skrevet herinde?

Jeg synes det er lidt mærkeligt..sidst var det en der skrev om jeg ville spørge min kusine om hun ville være med i noget omkring det at hun har bortadopteret et barn væk. Det svarede jeg så ikke på, blev helt mærkelig, for nej, det er jeg temmelig sikker på hun ikke vil...det er da en virkelig privat ting, er det ikke?

Men i dag var der så en besked på min svarer, fra en journalist som ville tale med mig om noget jeg havde skrevet herinde...jeg fatter slet ikke hvordan han har fået mit nummer...et nummer som er hemmeligt og ikke står nogle steder...hmm....

knus..

Ej, ja undskyld men det er da lidt skummelt.

De burde da ikke kunne få dit nr nogen steder hvis det er hemmeligt.

Ikke nogen der laver pis med dig?

Anmeld

15. februar 2010

RumlesMor

Nej, heldigvis ikke...

Godt nok er du aktiv og let-synlig  - men hvor pokker har den journalist dit private nummer fra?? Spurgte du ham ikke?!

Anmeld

15. februar 2010

Lone Jakobsen

det eneste jeg har oplevet er at en skrev til mig herinde og spurgte om jeg ville lade hende interwivie (staves?) mig....ang det at være selvvalgt enlig mor (???) og det undrede mig da en del....men ellers ikke noget.

Anmeld

15. februar 2010

Ayasmor

Eva skriver:

knus..

Nej heldigvis ikke.. Men jeg ville bestemt føle at mine grænser var blevet overtrådt hvis det skete.. Specielt det sidste eksempel med journalisten...

Anmeld

15. februar 2010

Stumpen

Nej det har jeg godt nok ikke prøvet.. Skummelt at også journalister følger med i vores debatter....

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ej, ja undskyld men det er da lidt skummelt.

De burde da ikke kunne få dit nr nogen steder hvis det er hemmeligt.

Ikke nogen der laver pis med dig?

Ja, er det ikke mærkeligt...han lød meget alvorlig og emnet er ikke et der ville være sjovt, hvis du forstår, at lave grin med...så...hmm....prøver at ringe til ham i morgen, for synes faktisk det er ret mærkeligt...hmm..

Anmeld

15. februar 2010

Heidi.

Ej søde, det er sgu da for klamt.. hvor har han dit numer fra????

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Nej, heldigvis ikke...

Godt nok er du aktiv og let-synlig  - men hvor pokker har den journalist dit private nummer fra?? Spurgte du ham ikke?!

Nej, for jeg tog den slet ikke...kendte ikke nummeret og så lyttede jeg bare på beskeden..men det var ved atten tiden og flere gange han ringede...hmm..

Anmeld

15. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Ja, er det ikke mærkeligt...han lød meget alvorlig og emnet er ikke et der ville være sjovt, hvis du forstår, at lave grin med...så...hmm....prøver at ringe til ham i morgen, for synes faktisk det er ret mærkeligt...hmm..

Underligt. Du skal nok ikke svare på noget i tlf. Ville jeg i hvert fald ikke gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.