Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stumpen skriver: Hvis du er fan af baby.dk, så vil du jo være at finde i den gruppes medlemmer... Så kan han have klikket sig ind på din profil og set dit navn, så det behøver absolut ikke være en ven der har svigtet din tillid... Men kontakt ham og forlang en forklaring på hvordan han har fundet dig -han behøver jo ikke angive kilden, men blot måden han har fundet frem til dig...
Hvis du er fan af baby.dk, så vil du jo være at finde i den gruppes medlemmer... Så kan han have klikket sig ind på din profil og set dit navn, så det behøver absolut ikke være en ven der har svigtet din tillid...
Men kontakt ham og forlang en forklaring på hvordan han har fundet dig -han behøver jo ikke angive kilden, men blot måden han har fundet frem til dig...
Men det er nu også mere mit nummer der undrer mig...hvordan finder man et nummer på en når det er hemmeligt...tænker at man måskekan have visse forbindelser, men det er jo så dumt som noget, når jeg nu godt ved jeg har hemligt nummer...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva skriver: Men det er nu også mere mit nummer der undrer mig...hvordan finder man et nummer på en når det er hemmeligt...tænker at man måskekan have visse forbindelser, men det er jo så dumt som noget, når jeg nu godt ved jeg har hemligt nummer...
Aner det ikke.. Men tvilver på at de numre er så hemmelige når alt kommer til alt...
Stumpen skriver: Aner det ikke.. Men tvilver på at de numre er så hemmelige når alt kommer til alt...
Præcis...der lander jeg også...men spændende hvad han siger når jeg ringer i morgen..
Eva skriver: Præcis...der lander jeg også...men spændende hvad han siger når jeg ringer i morgen..
Ja.. Regner med at få en opdate i morgen...
Stumpen skriver: Ja.. Regner med at få en opdate i morgen...
Det kan du tro du skal få...skal lige igennem en hel dag med eksamensopgave-læsning-skrivning og snak..
Hej.
var nysgerrig om du havde hørt om hvad ham journalisten ville?
og naturligvis hvordan han fik fat på dit private nummer?
-ved forresten at bl. skat og politiet altid har adgang til 'hemmelige' oplysninger. måske her igennem?????
Eva skriver: Har lige gjort det nu og nummer og det navn han lagde det stemmer overens...
Har lige gjort det nu og nummer og det navn han lagde det stemmer overens...
Puha så er det jo virkelig en journalist Ej, det er ikke spor rart at de sådan følger med herinde
Er da lige før det er en sag for Henrik?
Hvis han ringer igen, syntes jeg du bør spørge hvordan han har fået fat i dine oplysninger...
Så du kan gardere dig en anden gang?
Ja det har jeg også prøvet... mener hun hed Louise Gade (eller noget i den stil) og var Jonalist... Har nu ikke tænkt mere over det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128