Andre der er blevet kontaktet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Pige2009

nutche skriver:

det eneste jeg har oplevet er at en skrev til mig herinde og spurgte om jeg ville lade hende interwivie (staves?) mig....ang det at være selvvalgt enlig mor (???) og det undrede mig da en del....men ellers ikke noget.

Jeg har oplevet nøjagtigt det samme med samme emne.

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Honningblomst

nutche skriver:

det eneste jeg har oplevet er at en skrev til mig herinde og spurgte om jeg ville lade hende interwivie (staves?) mig....ang det at være selvvalgt enlig mor (???) og det undrede mig da en del....men ellers ikke noget.

Ok...det er lidt i samme stil de gange jeg har oplevet det..men da aldrig at de har ringet til mig...mærkeligt...

Anmeld

15. februar 2010

Trolde_mor

Syntes også det virker meget skræmmende.

Har du prøvet at slå hans nummer op? Og se hvem han er, eller var det hemligt nummer?

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Ayasmor skriver:

Nej heldigvis ikke.. Men jeg ville bestemt føle at mine grænser var blevet overtrådt hvis det skete.. Specielt det sidste eksempel med journalisten...

Ja, ikke.... de andre gange herinde, der svarede jeg ikke på to af dem og så var det jo bare det...men altså, at ringe til mig og jeg har hemmeligt for at undgå sådan noget...og så er emnet virkelig også meget meget privat, synes jeg...

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Senia skriver:

Syntes også det virker meget skræmmende.

Har du prøvet at slå hans nummer op? Og se hvem han er, eller var det hemligt nummer?

Har lige gjort det nu og nummer og det navn han lagde det stemmer overens...

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Nej det har jeg godt nok ikke prøvet.. Skummelt at også journalister følger med i vores debatter....

Ja, ikke...det er fjerde gang...det er da alligevel en del ikke...og jeg er jo ikke den eneste kan jeg høre..hmm..

Anmeld

15. februar 2010

otlitrom

Det har jeg ikke oplevet, men det synes jeg da er direkte skummelt. Ville jeg bestemt ikke bryde mig om!!

Jeg har prøvet at brugere herinde, der ikke kender mit rigtige navn og som jeg aldrig har talt med, har fundet mig på facebook og har anmodet om venskab.. Baseret på profilbilledet antager jeg... Hvilket jeg også synes er lidt underligt... Men det er jo slet slet ikke det samme!

Anmeld

15. februar 2010

qp

Jeg et blevet kontaktet af folk der ville sælge mig ting og også en der ville lave interwiev med mig. Jeg har valgt at ignorere sådanne mails - gider slet ikke, at bruge min tid på sådan noget.

Men for helvede hvor ville jeg blive tosset hvis jeg blev ringet op som dig!!! Jeg ville simpelthen haft ringet til manden og få banket den ene oplysning ud af ham, efter den anden...

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Jeg et blevet kontaktet af folk der ville sælge mig ting og også en der ville lave interwiev med mig. Jeg har valgt at ignorere sådanne mails - gider slet ikke, at bruge min tid på sådan noget.

Men for helvede hvor ville jeg blive tosset hvis jeg blev ringet op som dig!!! Jeg ville simpelthen haft ringet til manden og få banket den ene oplysning ud af ham, efter den anden...

Ja, men han tog den ikke.

Jeg er egentlig ikke gal, overrasker mig ikke at journalister gør sådan...men det undrer mig meget hvor han har mit nummer fra..men det kan jeg heldigvis ændre i morgen...men mærkeligt er det altså...

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Det har jeg ikke oplevet, men det synes jeg da er direkte skummelt. Ville jeg bestemt ikke bryde mig om!!

Jeg har prøvet at brugere herinde, der ikke kender mit rigtige navn og som jeg aldrig har talt med, har fundet mig på facebook og har anmodet om venskab.. Baseret på profilbilledet antager jeg... Hvilket jeg også synes er lidt underligt... Men det er jo slet slet ikke det samme!

Ja, det er ret mærkeligt...faktisk...jeg har ikke mit nummer stående nogen steder jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.