Andre der er blevet kontaktet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

TbCp

Jeg er ikke blevet kontaktet herinde.

Men på facebook var der en journalist stud. der kontaktede mig i forbindelse med tourettes syndrom...

og på en anden side blev jeg kontaktet af en journalist stud. der gerne ville bruge mig til en artikel om det at miste en søskende... denne deltog jeg i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Enayia

Eva skriver:

af alle mulige mennesker herinde, som er ved at lave en undersøgelse, eller vil spørge om noget osv, udfra noget man har skrevet herinde?

Jeg synes det er lidt mærkeligt..sidst var det en der skrev om jeg ville spørge min kusine om hun ville være med i noget omkring det at hun har bortadopteret et barn væk. Det svarede jeg så ikke på, blev helt mærkelig, for nej, det er jeg temmelig sikker på hun ikke vil...det er da en virkelig privat ting, er det ikke?

Men i dag var der så en besked på min svarer, fra en journalist som ville tale med mig om noget jeg havde skrevet herinde...jeg fatter slet ikke hvordan han har fået mit nummer...et nummer som er hemmeligt og ikke står nogle steder...hmm....

Andre som har oplevet noget tilsvarende...??

knus..

Jeg har ikke modtaget noget. Det lyder godt nok meget mystisk i mine ører, og jeg mener da ikke det kan være rigtigt at en "journalist" sådan går og snuser i ting man skriver på en babyside, og så kontakte dig privat?

Anmeld

16. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vil blot lige præcisere, at vi fra redaktionens side aldrig videregiver fortrolige oplysninger.

Det er desuden vores politik, at det er ok at efterlyse folk f.eks. til brug i undersøgelser, opgaver etc, men at vi foretrækker, at dette sker via os. Det er jo et debatforum, ikke en frittilgængelig vidensbank 

Hvis I føler jer chikaneret på den ene eller anden måde, er I altid velkommen til at henvende jer til os.

Bedste hilsner

Karoline

Anmeld

16. februar 2010

lululupo

hmmm ej det er jeg heldigvis ikke, lyder som så mange andre synes, altså lidt mærkeligt......

Anmeld

16. februar 2010

Loggidut

ja hvordan gik det, hvad sagde han ham journalisten?

Anmeld

16. februar 2010

Louise mortil4

nej jeg er ikke blevet kontaktet af nogen, men det lyder da godt nok lidt skummelt.

Anmeld

16. februar 2010

Loggidut

EVA

er du her...er virkelig nysgerrig efter hvor jeg ikke skal dumpe mit nummer fremover!

Anmeld

16. februar 2010

Siber

Nej, så vigtig er jeg heldigvis ikke!

Anmeld

16. februar 2010

Honningblomst

Intet nyt....har egentlig slet ikke lyst til at ringe til ham...

Anmeld

16. februar 2010

Loggidut

øøøøøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.