Eva skriver:
Jamen det var noget omkring mine børn....noget ret personligt men som er nævnt herinde...så det er helt sikkert her han har fanget noget, men så skal man jo næsten sidde og lede efter det, ikke...?
hmmm, nå...en ting ad gangen, det handler om dine børn, ik?
og du ved det er fanget herinde, ik?
så er der to muligheder...og 1 er at Henrik sender oplysninger videre- og den hopper jeg slet ikke på!
2. nogen herinde fra fungere som støvsuger, og enten viderbringer numre og oplyser om hvad der forgår.
Så kommer el-grande ?...er det en studerende, som søger oplysninger (hvis det er, har du på noget tidspunkt udtalt dig før, eller delt dit nummer ud til en studerende som evt. har stillet dig nogle ?
er det et firma, så kan det være kommet af flere ting, og nu kommer en lang forklaring...
det kan være du måske på et tidspunkt har deltaget i en konkurrence, hvor du deler dine oplysniger, for evt. at kunne vinde. De oplysninger bliver gemt og brugt igen og igen.
Et firma kan evt. sende en konkurrence på gaden, og så bruge dit nummer igen og igen, hvis de kører med konkurrencer for andre firmaer.
De fleste siger godt nok at de ikke deler oplysninger ud til 3. part, men den hopper jeg altså ikke på.
Henrik fortalte engang hvordan man skrev sin mailadr. korrekt på nettet, for at den ikke skulle kunne blive støvsuget...
måske sker det også i forbindelse med telefonnumre
hvad med facebook, har du dit nummer ude at flyve der?
nogle deltager også i SMS konkurrencer, og der tror jeg virkelig også der kan opstå nogle hovsa løsninger fra de firmaer som ringer folk op.
aj det her bliver langt...sorry Eva...håber du har tålmodighed med mig...klokken er mange og skyggerne er blevet langt...