Andre der er blevet kontaktet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

qp

Eva skriver:

Ja, rigtig meget... men kan se han har søgt på emner han ønsker og så kommer alle indlæg op som er skrevet herinde om det...men at nå dertil at se at en Eva har skrevet noget og så til at få mit nummer, der er da virkelig langt, vil jeg mene..

Ja men du har også skrevet hvor du bor, hvor mange børn du har osv... måske han har en god kontakt hos TDC .. ejh ved det ikke, men du må da ihvertfald komme med en opdatering i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Honningblomst

Tutter skriver:

Ja, der er én herinde der har skrevet en PB til mig, om jeg ville kontakte en veninde jeg skrevet om, om hun ville være med i en artikel i Woman..
Og så er jeg blevet kontaktet pr tlf af én som havde læst herinde jeg har PCOS, hvilket også undre mig, da jeg heller ikke har mit nummer ståenede nogen steder..

Skummelt med dig Eva

Ej!!! det er da virkelig også skummelt at nogen har fundet dit nummer...ej, hvor er det ubehageligt...og hvorfor skriver de ikke bare herinde...kan man læse alle indlæg selvom man ikke er medlem eller?

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Ja men du har også skrevet hvor du bor, hvor mange børn du har osv... måske han har en god kontakt hos TDC .. ejh ved det ikke, men du må da ihvertfald komme med en opdatering i morgen

Jo, men alligevel...det står i et af MANGE.. indlæg....så skal man jo bruge timer på det. I min profil står der jo intet og selvom han fandt ud af hvor jeg boede så er jeg jo stadig så hemmelig jeg kan blive med mit nummer...men ja, jeg skal nok melde tilbage..

Anmeld

15. februar 2010

FrkT

Eva skriver:

Ja, det tænker jeg også...men godt nok også bare nemt at søge på bestemte ord og så kommer alt op der er skrevet herinde...men igen, hvordan finder han ud af hvem jeg er...hvordan gør man det?

Ja jeg ved det snart ikke.... men håber du finder ud af det da, for det er da ikke rart at alle mulige bare kan finde én når de har lyst... det er sq for skummelt!

Anmeld

15. februar 2010

Loggidut

Eva skriver:

Jamen det var noget omkring mine børn....noget ret personligt men som er nævnt herinde...så det er helt sikkert her han har fanget noget, men så skal man jo næsten sidde og lede efter det, ikke...?

hmmm, nå...en ting ad gangen, det handler om dine børn, ik?

og du ved det er fanget herinde, ik?

så er der to muligheder...og 1 er at Henrik sender oplysninger videre- og den hopper jeg slet ikke på!

2. nogen herinde fra fungere som støvsuger, og enten viderbringer numre og oplyser om hvad der forgår.

Så kommer el-grande ?...er det en studerende, som søger oplysninger (hvis det er, har du på noget tidspunkt udtalt dig før, eller delt dit nummer ud til en studerende som evt. har stillet dig nogle ?

er det et firma, så kan det være kommet af flere ting, og nu kommer en lang forklaring...

det kan være du måske på et tidspunkt har deltaget i en konkurrence, hvor du deler dine oplysniger, for evt. at kunne vinde. De oplysninger bliver gemt og brugt igen og igen.

Et firma kan evt. sende en konkurrence på gaden, og så bruge dit nummer igen og igen, hvis de kører med konkurrencer for andre firmaer.

De fleste siger godt nok at de ikke deler oplysninger ud til 3. part, men den hopper jeg altså ikke på.

Henrik fortalte engang hvordan man skrev sin mailadr. korrekt på nettet, for at den ikke skulle kunne blive støvsuget...

måske sker det også i forbindelse med telefonnumre

hvad med facebook, har du dit nummer ude at flyve der?

nogle deltager også i SMS konkurrencer, og der tror jeg virkelig også der kan opstå nogle hovsa løsninger fra de firmaer som ringer folk op.

aj det her bliver langt...sorry Eva...håber du har tålmodighed med mig...klokken er mange og skyggerne er blevet langt...

Anmeld

15. februar 2010

Becks

Eva skriver:

Ej!!! det er da virkelig også skummelt at nogen har fundet dit nummer...ej, hvor er det ubehageligt...og hvorfor skriver de ikke bare herinde...kan man læse alle indlæg selvom man ikke er medlem eller?

Ja, du kan læse alle indlæg bare ikke besvare dem..

De har godt kunne finde min facebook, dengang, for der var den åben, men det undre mig sgu at de både har adresse og nummer, da begge dele er hemligt..

Anmeld

15. februar 2010

Becks

Eva skriver:

Nu søgte jeg lige på mig selv på www.dgs.dk og der kommer min adresse frem, selvom jeg har bedt om at være hemlig  Men det nummer der kommer frem, aner jeg ikke hvad er for et, måske et gammelt et jeg har haft for mange år siden...

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Tak... ja, der er godt nok mange mulighede...og min hjerne den kværner nu...Mit nummer er kun 2-3 mdr. gammelt så der er ikke så mange der har haft det eller fået det.

Han sagde på tlf-svarer at han havde læst det herinde og min facebook profil er sat så man ikke engang kan finde mig om man har mit navn.

Det var en studerende...så han skal sikkert bare bruge det til et projekt...men forstår bare ikke at han ikke skrev til mig her og forstår SLET IKKE det med det nummer..det er altså mærkeligt...så skal han kende en jeg er venner med på face som har mit nummer, men altså, hvad er oddset for det??

Men mærkeligt synes jeg godt nok det er...

Og tak for dit svar..

Knus..

Loggidut skriver:

hmmm, nå...en ting ad gangen, det handler om dine børn, ik?

og du ved det er fanget herinde, ik?

så er der to muligheder...og 1 er at Henrik sender oplysninger videre- og den hopper jeg slet ikke på!

2. nogen herinde fra fungere som støvsuger, og enten viderbringer numre og oplyser om hvad der forgår.

Så kommer el-grande ?...er det en studerende, som søger oplysninger (hvis det er, har du på noget tidspunkt udtalt dig før, eller delt dit nummer ud til en studerende som evt. har stillet dig nogle ?

er det et firma, så kan det være kommet af flere ting, og nu kommer en lang forklaring...

det kan være du måske på et tidspunkt har deltaget i en konkurrence, hvor du deler dine oplysniger, for evt. at kunne vinde. De oplysninger bliver gemt og brugt igen og igen.

Et firma kan evt. sende en konkurrence på gaden, og så bruge dit nummer igen og igen, hvis de kører med konkurrencer for andre firmaer.

De fleste siger godt nok at de ikke deler oplysninger ud til 3. part, men den hopper jeg altså ikke på.

Henrik fortalte engang hvordan man skrev sin mailadr. korrekt på nettet, for at den ikke skulle kunne blive støvsuget...

måske sker det også i forbindelse med telefonnumre

hvad med facebook, har du dit nummer ude at flyve der?

nogle deltager også i SMS konkurrencer, og der tror jeg virkelig også der kan opstå nogle hovsa løsninger fra de firmaer som ringer folk op.

aj det her bliver langt...sorry Eva...håber du har tålmodighed med mig...klokken er mange og skyggerne er blevet langt...

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Tutter skriver:

Nu søgte jeg lige på mig selv på www.dgs.dk og der kommer min adresse frem, selvom jeg har bedt om at være hemlig  Men det nummer der kommer frem, aner jeg ikke hvad er for et, måske et gammelt et jeg har haft for mange år siden...

Ej, det er da også mærkeligt...heldigvis kommer jeg ikke frem...

Anmeld

15. februar 2010

Stumpen

Eva skriver:

Tak... ja, der er godt nok mange mulighede...og min hjerne den kværner nu...Mit nummer er kun 2-3 mdr. gammelt så der er ikke så mange der har haft det eller fået det.

Han sagde på tlf-svarer at han havde læst det herinde og min facebook profil er sat så man ikke engang kan finde mig om man har mit navn.

Det var en studerende...så han skal sikkert bare bruge det til et projekt...men forstår bare ikke at han ikke skrev til mig her og forstår SLET IKKE det med det nummer..det er altså mærkeligt...så skal han kende en jeg er venner med på face som har mit nummer, men altså, hvad er oddset for det??

Men mærkeligt synes jeg godt nok det er...

Og tak for dit svar..

Knus..

Lige en obs der.. Alt efter hvor grundig sådan en journalist er, men jeg har set dig besvare en fælles ven på hendes fb status.. Måske kan han genkende billedet og derfra gå på din profil og finde dit navn??

Langt ude, men ved ikke hvor langt de er villige til at gå...

Der har jo før været tråde oppe herinde om hvem der er på fb og så har flere lagt fulde navn eller email ud....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.