Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

JulieE

Mín mand er Lysdesigner/teatertekniker og laver børneteater  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

DK

Mikkel er maskiningeniør og arbejder som leder af ingeniør-afdelingen på en fabrik der laver automatiserede maskiner til træindustrien. (=et træ ind i den ene ende og ikea-møbler ud af den anden ende)

Han skulle engang forklare Kirstine (dengang 4 år) hvad det var han tegnede på arbejdet. Mikkel tegnede så en simpel maskine med et rullebånd på, hvor brædder kan blive transporteret et andet sted hen. Han tegner og forklarer og Kirstine lytter opmærksomt og nikker. Da Mikkel så er færdig, kigger Kirstine lidt kritisk op på ham, mens hun peger på tegningen og spørger "Er det en giraf, Mikkel?"

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min mand er tekniker inde i Metroen i kbh. Han laver alle de der ting, der gør at den kan køre af sig selv.

Sådan at toget stopper, hvis der er noget på sporet, at dørene lukker ordenligt, at sporene skifter osv...

Så han er i byggemand-bob tøj 4 nætter om ugen i kbhs undergrund.

Og hvis man spørger Idun: Så er det MIN FARS Togbane i kbh

Anmeld

12. februar 2010

Kb

Zette skriver:

Sådan en vil jeg være gift med i mit næste liv - eller brandmand 

Det er absolut ikke altid nogen fordel, meget trælse arbejdstider.....Meeeeeeeeeeen må da indrømme at han ser sød ud i sin uniform , men jeg er jo også gift med ham

Anmeld

12. februar 2010

ønskebørn74

Maja84 skriver:

i bor måske i området :-) vi er selv fra fredericia. Min kæreste arbejder ved posten, har selv været ansat ved post dk men er ved at være en 3 år siden

Nej, men ikke så langt fra.. Vi er fra Nordfyn...

Anmeld

12. februar 2010

Miamaja

Min mand arbejder som civilretsadvokat i et mindre firma. Han er ofte paa forretningsrejser, saa jeg er tit alene hjemme og er dod midsundelig over at han flyver paa business og first class for det har jeg ALDRIG provet

Anmeld

12. februar 2010

Fenris

Kb skriver:

Min mand er politimand...

Det er min også

Anmeld

12. februar 2010

Strack

Min mand er invalidepensionist... han har sclerose...

Anmeld

12. februar 2010

M.O.A.R.

Mathildesmor skriver:

Da jeg er temmelig nysgerrig kunne jeg godt tænke mig at vide hvad jeres mænd/kærester arbejder med?

Jeg kan starte med min egen.

Han arbejder i et stort entreprenørfirma ved navn "Per Aarsleff", hvor han det meste af foråret og sommeren ligger ude, da de arbejder mange forskellige steder her i DK. Det betyder også at han heller ikke er hjemme så ofte i de måneder, men vi har det personligt rigtig godt på den måde - og nyder hinanden på en helt anden måde, end da han havde et alm. syv til fire job før i tiden og var hjemme hver dag

Min mand er natbager i Super Best i Nakskov, arbejder fra 22.15 til ca. 6-6.30.. Og i weekenderne er han DJ på El Paso i Nakskov..

Ser desværre ikke så meget til ham han sover jo når jeg står op, men sådan er det nu bare..

Malene 30+3

Anmeld

12. februar 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Min dejlige mand er tømre i N.H. Hansen og søn i Gentofte.

Og så er han samtidig spinninginstruktør i FysiQ og Kastrup fitness.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.