Hvad laver jeres mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

ønskebørn74

Camilla_a skriver:

Min kæreste er elektronik mekaniker og arbejder hos schlumberger i Esbjerg som er et stort internationalt offshore firma. Han er for det meste hjemme på basen og gøre deres udstyr klar, men hvis nogle af deres computer eller andre systemer går i stykker skal ud offshore. Han elsker sit arbejde  

Det er min mand også. Han arbejder bare ved militæret, i Fredericia.

Og ja han er død lækker i uniform...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Det er min mand også. Han arbejder bare ved militæret, i Fredericia.

Og ja han er død lækker i uniform...

i bor måske i området :-) vi er selv fra fredericia. Min kæreste arbejder ved posten, har selv været ansat ved post dk men er ved at være en 3 år siden

Anmeld

11. februar 2010

Louise mortil4

min HR mand er uddannet industri slagter og mangler 1 skoleperiode for at være kok, ellers har han været maskinfører og lastbilchauffør, men er nu igen tilbage som industri slagter på et større slagteri her i området Det er godt for fryseren da de har billig persionalekøb i firmaet.

Jeg er selv faglært landmand og starter her pr 1 marts på en kvæg gård her i området, efter 7 år i en svinestald.

Anmeld

11. februar 2010

Cstinne

Min kommende mand er "Bondemand" med stort B

Vi har her pr. 1 August 2009 købt en stor svine gård, så vi går begge 2 herhjemme på farmen. vi har 8 ansatte lige pt som også er på kost kl 09 og kl 12 til varm mad. Jeg står for mad, regnskab og alt det andet huslige... Skal lige siges at der er en del i et hus på over 300Km2.  Og så har jeg vores datter på 9 måneder hjemme også, men hun er lige blevet skrevet op til dagpleje.

Og den anden halvdel klarer alt i stalden og det udendørs...

Her var lidt om min mand og mig

Anmeld

11. februar 2010

ekzunz

Cstinne skriver:

Min kommende mand er "Bondemand" med stort B

Vi har her pr. 1 August 2009 købt en stor svine gård, så vi går begge 2 herhjemme på farmen. vi har 8 ansatte lige pt som også er på kost kl 09 og kl 12 til varm mad. Jeg står for mad, regnskab og alt det andet huslige... Skal lige siges at der er en del i et hus på over 300Km2.  Og så har jeg vores datter på 9 måneder hjemme også, men hun er lige blevet skrevet op til dagpleje.

Og den anden halvdel klarer alt i stalden og det udendørs...

Her var lidt om min mand og mig

300 km2 hus?? Det er da det største hus jeg nogensinde har hørt om....

Anmeld

12. februar 2010

grinbidderen

min kæreste er maskine arbejder, ik noget spicelt men penge kommer der da hjem....

Anmeld

12. februar 2010

Miamaja

wamse skriver:

Min kommende mand regerer et helt land og i hans fritid rider han rundt på en hvid hest

Sorry, ligger syg her hjemme så smider lige et par svar rundt i det forskellige indlæg

hihi

Anmeld

12. februar 2010

Diana...

grinbidderen skriver:

min kæreste er maskine arbejder, ik noget spicelt men penge kommer der da hjem....

Det vel os lige meget hvor spicelt det er bare han er glad for det, det er vel det vigtigste ;)

Anmeld

12. februar 2010

Diana...

Min mand er bygningsmaler :)

Anmeld

12. februar 2010

lotte32

Min mand er smækker, lækker håndværker  han arbejder som smed/VVS´er ved et lokalt smedefirma, de har ikke mærket så meget til krisen, han har i hvert fald stadig ca. 12-14 timer om dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.