Hvor meget har i taget på - og hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

malenealm

Jeg er  37+1 har taget 12,5 kg på.

med den første tog jeg 7 kg på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

missie20

Ja jeg er så en af dem, der har taget rigtig meget på. Jeg har taget 15 kg pga jeg stoppede med at ryge,da jeg fandt ud af jeg var gravid. Senere 5 kg og er i uge 31. Er meget ked af alle de x-stra kg. Men spiser meget sundt og hyppigt, så kan vel ikke gøre så meget mere end motion, men svært når jeg har bækkenløsning.

Anmeld

8. marts 2010

MariaJ

Jeg er 33+5 og har taget 10 kg på. Det meste kom i 2. trimester. Der er kun kommet to kg mere på i de sidste seks uger. Jeg var normalvægtig før jeg blev gravid.

Maria 33+5

Anmeld

8. marts 2010

trine3112

Synes det er fint, du har bragt emnet op.

Jeg er i 15. uge og har taget 3,5 kg på.

/Trine

Anmeld

8. marts 2010

Ranarupta

Jeg er i 26. uge og har taget 2,5 kg. på

Anmeld

8. marts 2010

ML

Wow, uge 26 og kun 2,5 kg. Flot!

Jeg er i uge 27 og har taget 7-8 kg på. Med min første endte jeg med ca 12 kg, men tror det bliver mere denne gang. Der er ikke så meget man kan gøre synes jeg, motionere og spise sundt, men de kommer alligevel snigende, synes jeg. DEt må man jo bare prøve at acceptere og  forhåbentlig kan de ryge af igen!

Anmeld

8. marts 2010

kimfrit

Hej jeg er i uge 19+5 og jeg har taget ca. 1,5 kilo på....

Min vægt går lidt op og ned, men lillepigen vokser som hun skal

Anmeld

8. marts 2010

LouiseNielsen

Har lige i dag 35+2 været på vægten og den siger +5 kg...

Jeg døjer med forfærdelig meget vand i kroppen, og meeeeega store babser under graviditeten, så er spændt på hvad vægten siger når jeg har født og de ting som der kan tages fra i vægt er væk igen.... Altså mener, baby, vand, moderkage osv osv....

Anmeld

8. marts 2010

ghm

Første graviditet tog jeg 40 kg på hvor de 8 kg var væske, dem blev jeg tapet for på intensiv efter fødsel.

Anden graviditet tog jeg 30 kg på.

Nu er jeg 36+0 og 22-23 kg så det går den rigtige vej med vægten, jeg startede ud på 69 kg og er en 173 cm.

Anmeld

8. marts 2010

tb

er i dag 25+1 og har indtil videre taget 11,5 kg på.. synes vel egentlig det er meget ok.. håber ikke at komme over de 22 kg jeg tog på 1. gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.