Hvor meget har i taget på - og hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.511 visninger
121 svar
0 synes godt om
6. februar 2010

Liljesilas

Måske har spørgsmålet været der før... Sorry

Men hvor meget har i taget på, og hvor langt er i henne?

Jeg vejede selv først i halvtresserne før graviditeten, og nu har jeg taget 10 kg på!!! Jeg er i uge 22, og synes det virker vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Tullebobs

Hejsa

Jeg har taget 7 kg på og er i uge 35. Jeg er rigtig godt tilfreds, da jeg har lidt på sidebenene i forvejen

Du ser meget slank og fin ud - og så er din vægtstigning jo helt efter bogen. Jeg har en kollega som under begge sine graviditeter tog (hold nu fast) 34 kg på    - og hun er altså vældig slank igen idag...

Kh Trine

Anmeld

6. februar 2010

FrkLarsen

Puha! 

Jeg er i uge 14+0 og har allerede smidt 5kg ekstra fedt på sidebenene.  

Anmeld

6. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hej søde Maya

Det skal du altså ikke være ked af, det er helt normalt

Jeg tog 20 kg på i min første graviditet, og imorgen runder jeg uge 20+5, og har indtil videre (var på vægten igår) taget 8 kg på.

Anmeld

6. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Skrivefejl.... ikke 20+5, men 20+0

Anmeld

6. februar 2010

Liljesilas

Tullebobs skriver:

Hejsa

Jeg har taget 7 kg på og er i uge 35. Jeg er rigtig godt tilfreds, da jeg har lidt på sidebenene i forvejen

Du ser meget slank og fin ud - og så er din vægtstigning jo helt efter bogen. Jeg har en kollega som under begge sine graviditeter tog (hold nu fast) 34 kg på    - og hun er altså vældig slank igen idag...

Kh Trine

Hold da fast, ja hun tog meget på. Jamen både min kæreste og veninder synes ikke man kan se det andre steder end på maven,(måske lidt på lårene.) Men jeg synes også selv det virker normalt.

Men du har kun taget 7 kg på - og du er meget længer henne end mig Du er heldig! Men seriøst så spiser jeg ikke så meget mere en jeg plejer. Jeg spiser endda meget frugt, så det er lidt mærkeligt

Anmeld

6. februar 2010

dorthemus

Hej

Min vægt går lidt op og ned, men i morgen runder jeg uge 25 og vejer mig igen...det gør jeg hver søndag

I sidste uge havde jeg taget 6,3 kg på, men havde så også tabt 900 kg på en uge

Alt i alt er jeg tilfreds

Knus Dorthe

Anmeld

6. februar 2010

Liljesilas

Mathildesmor skriver:

Hej søde Maya

Det skal du altså ikke være ked af, det er helt normalt

Jeg tog 20 kg på i min første graviditet, og imorgen runder jeg uge 20+5, og har indtil videre (var på vægten igår) taget 8 kg på.

Hejsa søde.

Lyder godt, er bare vildt underligt at se vægten er så høj, iforhold til hvad man plejer. Ja du mangler selvfølgelig kun 2 kg, for at nå min vægt   så det er nok meget normalt.  

Kram

Anmeld

6. februar 2010

malik

hej piger

jeg er i uge 26 og har taget ca 6 kg på. sidste gang tog jeg 20 kilo på og tabte det hele igen i løbet af et halvt år. så du skal ikke være nervøs for de xtra kilo, de skal nok komme af igen.

spiser i også meget slik? jeg prøver virkelig at styre mig men trangen er for stor så der ryger min. en pose ned om dagen + det løse

Anmeld

6. februar 2010

Liljesilas

dorthemus skriver:

Hej

Min vægt går lidt op og ned, men i morgen runder jeg uge 25 og vejer mig igen...det gør jeg hver søndag

I sidste uge havde jeg taget 6,3 kg på, men havde så også tabt 900 kg på en uge

Alt i alt er jeg tilfreds

Knus Dorthe

Ja det kan du da godt være tilfreds med Det er ikke meget - eller hvad ved jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.