Hvor meget har i taget på - og hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

MTS

Jeg er 17+5 og har allerede taget på 5 kg. Men de første 3kg kom meget hurtigt efter jeg blev gravid og tror det var fordi jeg holdt med at ryge og kom vist til at spise lidt for meget i stedet for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

baby2010

Anne85 skriver:

Blev lige nødt til at gå ind og smug kigge dine billeder hvor dælen gør du af de 94 kg? Du er da sindssyg smuk... Og det ligner bestemt ikke at du var overvægtig inden!

Ih altså hvor er du sød, jeg bliver helt rørt  Jeg tror bare jeg har taget på over det hele - og så bliver det ikke så tydeligt, tror jeg? Desuden er jeg 176 cm høj... Men det er bare svært ikke at stirre sig blind på et tal - når det tal er meget tæt på de 100 kg.

Men tusind tak for den søde kommentar - du har lige reddet min dag 

Anmeld

8. februar 2010

Liljesilas

Anne85 skriver:

Åh hvor er jeg glad for at se at jeg ikke er den eneste!! Jeg er i uge 20... Min start vægt var 61 og nu vejer jeg allerede i starten af 70'erne... Hmm... Hvordan skal det ikke ende Sidst tog jeg dog 21 kg på (der var min startvægt så også kun 55)... Og de første 15 kg røg egentlig hurtigt, de sidste 5 kg nåede jeg aldrig at komme af med

Det er mærkeligt man godt kan lide at høre om andres historie når de minder om ens egen. Men ja jeg kan kun sige i lige måde. Det er nemlig SÅ rart at høre om andre, der har taget nogenlunde det samme på eller mere Jeg er selvfølgelig super glad for at mit barn har det godt, får nok mad osv. Men vil også gerne kunne smide det hele igen

Min veninde manglede også de sidste 5 kg. Det er åbenbart rimelig normalt 

Anmeld

8. februar 2010

Liljesilas

baby2010 skriver:

Jeg er 36+5 i dag og har ca. taget 15 kg. på nu  Jeg var en smule overvægtig før, så nu vejer jeg 94 kg.  Jeg havde bare ALDRIG i mit liv forestillet mig, at jeg skulle helt derop! Håber virkelig, at jeg kan smide det hele bagefter... 

Jeg tog intet på i 1. trimester - det hele er stortset kommet i 2. trimester, og nu står vægten mere eller mindre stille - varierer lidt fra uge til uge. Så det kan jo godt være at du har taget det meste på, og at vægtøgningen er lidt mindre fra nu af? 

Jeg synes 15 kg lyder almindeligt i din uge. Jeg skal nok nå og overgå dig Og jeg må give hende ret - du ser super flot ud, og bestemt ikke tyg!!! Man er altid så kritisk ved sig selv...

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

baby2010 skriver:

Ih altså hvor er du sød, jeg bliver helt rørt  Jeg tror bare jeg har taget på over det hele - og så bliver det ikke så tydeligt, tror jeg? Desuden er jeg 176 cm høj... Men det er bare svært ikke at stirre sig blind på et tal - når det tal er meget tæt på de 100 kg.

Men tusind tak for den søde kommentar - du har lige reddet min dag 

Ha ha... Så har jeg da gjort lidt godt idag har bare lagt mærke til dit profil billede flere gange og tænkt at hvis bare man ku se så smuk ud som gravid så var det jo ingen sag her har kiloene det altid med at sætte sig på brysterne og i ansigtet men hva... Det ryger nok igen når jeg kommer igang med amning! Bare rolig... Du skal nok komme af med det hurtigt igen... Og så er det jo heller ikke værre, du er jo høj... Ikke ligesom mig der kun er 1,68

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

mayapigen skriver:

Det er mærkeligt man godt kan lide at høre om andres historie når de minder om ens egen. Men ja jeg kan kun sige i lige måde. Det er nemlig SÅ rart at høre om andre, der har taget nogenlunde det samme på eller mere Jeg er selvfølgelig super glad for at mit barn har det godt, får nok mad osv. Men vil også gerne kunne smide det hele igen

Min veninde manglede også de sidste 5 kg. Det er åbenbart rimelig normalt 

Ja jeg tror det er meget normalt at man ikke kan komme helt ned på sin start vægt igen... Det er som om det hele er omrokeret lidt på kroppen og der er kommet lidt flere (eller større) former

Anmeld

8. februar 2010

baby2010

mayapigen skriver:

Jeg synes 15 kg lyder almindeligt i din uge. Jeg skal nok nå og overgå dig Og jeg må give hende ret - du ser super flot ud, og bestemt ikke tyg!!! Man er altid så kritisk ved sig selv...

Du er så sød Maya  Jeg synes du ser fantastisk smuk ud som gravid 

Anmeld

8. februar 2010

baby2010

Anne85 skriver:

Ha ha... Så har jeg da gjort lidt godt idag har bare lagt mærke til dit profil billede flere gange og tænkt at hvis bare man ku se så smuk ud som gravid så var det jo ingen sag her har kiloene det altid med at sætte sig på brysterne og i ansigtet men hva... Det ryger nok igen når jeg kommer igang med amning! Bare rolig... Du skal nok komme af med det hurtigt igen... Og så er det jo heller ikke værre, du er jo høj... Ikke ligesom mig der kun er 1,68

Ja, lad os håbe vi bare smider det hele på at føde  Det ville bare være så skønt!!! 

Anmeld

13. februar 2010

Low

Jeg er i uge 22+4 og jeg hat taget 7 kg på.. Jeg ved ikke om det er for meget.. . Men jeg glæder mig over at jeg skal have en dejlig dreng så vægten må jeg tage mig af bagefter

Anmeld

25. februar 2010

heidi30

Hej!

Jeg er i 13 + 5 og har heller ikke taget noget på endnu. Jeg tabte mig i starten da jeg ingen appetit havde overhovedet, den er kommet tilbage nu, så kiloerne skal nok komme på fra nu af

Vh. Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.