Hvor meget har i taget på - og hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2010

Koen.

Jeg er i uge 30 + 2 og har taget 13kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2010

neddi1

Hej Hej..

Jeg er 21 + 4 og har taget ca. 3½kg på.. Er jeg godt tilfreds med..

Anmeld

8. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa..

Jeg er 31+2 uger henne i dag, og har lige været ude og veje mig. Jeg vejer 1 kg mindre end da jeg blev gravid.

Mine bryster vejer godt til kan jeg mærke, jeg har meget vand i kroppen ( mine ben ligner store stolper) og babyen vejer ca 1800 g. Fostervand og moderkage vejer jo også til, så hvad jeg har tabt mig ved jeg faktisk ikke....

Jeg er en kraftig pige i forvejen (90 kg) Så jeg er glad for at jeg ikke har taget på.

Da jeg var gravid med min søn tog jeg 12 kg på, og de var væk efter 14 dage ca. Men der havde jeg også rigtig meget vand i kroppen....

Kram

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

mayapigen skriver:

Måske har spørgsmålet været der før... Sorry

Men hvor meget har i taget på, og hvor langt er i henne?

Jeg vejede selv først i halvtresserne før graviditeten, og nu har jeg taget 10 kg på!!! Jeg er i uge 22, og synes det virker vildt

Åh hvor er jeg glad for at se at jeg ikke er den eneste!! Jeg er i uge 20... Min start vægt var 61 og nu vejer jeg allerede i starten af 70'erne... Hmm... Hvordan skal det ikke ende Sidst tog jeg dog 21 kg på (der var min startvægt så også kun 55)... Og de første 15 kg røg egentlig hurtigt, de sidste 5 kg nåede jeg aldrig at komme af med

Anmeld

8. februar 2010

stephanie damkjær

jeg er 25+2 idag. og har taget 10 kg på.

Anmeld

8. februar 2010

tb

mayapigen skriver:

Måske har spørgsmålet været der før... Sorry

Men hvor meget har i taget på, og hvor langt er i henne?

Jeg vejede selv først i halvtresserne før graviditeten, og nu har jeg taget 10 kg på!!! Jeg er i uge 22, og synes det virker vildt

sjovt jeg lige fandt dit inlæg.. sad lige og tænkte på at oprette en tråd om samme emne

jeg er 21+1 og har taget 8,8 kg på.. synes os det er lidt meget.. synes ikke jeg spiser mere end jeg plejer, men har gået sygemeldt siden oktober, så tror os det har meget at gøre med for lidt bevægelse  men jeg tar det nu som det kommer.. tog 22 kg på sidste gang og det var os et sommerbarn.. vi skal bare ud og gå med barnevognen, så ryger det hele hurtigt af igen..

så ingen grund til bekymring  

Anmeld

8. februar 2010

baby2010

Jeg er 36+5 i dag og har ca. taget 15 kg. på nu  Jeg var en smule overvægtig før, så nu vejer jeg 94 kg.  Jeg havde bare ALDRIG i mit liv forestillet mig, at jeg skulle helt derop! Håber virkelig, at jeg kan smide det hele bagefter... 

Jeg tog intet på i 1. trimester - det hele er stortset kommet i 2. trimester, og nu står vægten mere eller mindre stille - varierer lidt fra uge til uge. Så det kan jo godt være at du har taget det meste på, og at vægtøgningen er lidt mindre fra nu af? 

Anmeld

8. februar 2010

Phoenix

Jeg er 20+3 og vejer nu det samme som inden jeg blev gravid. Men første trimester havde jeg også tabt 4-5 kg pga opkastninger og madlede.

Anmeld

8. februar 2010

Tiina

Jeg er 33 +4 og har taget 10 kg på. Det er ikke ret meget i forhold til de første gange.

1. gang i alt 22 kg - med meget vand i kroppen. Der havde jeg også taget 8 kilo på da jeg var i uge 20.

2. gang i alt 15 kg uden vand i kroppen (altså andet end fostervand  )

Så jeg føler mig ret normal.

Held og lykke med jeres graviditeter og børn

Anmeld

8. februar 2010

Anne85

baby2010 skriver:

Jeg er 36+5 i dag og har ca. taget 15 kg. på nu  Jeg var en smule overvægtig før, så nu vejer jeg 94 kg.  Jeg havde bare ALDRIG i mit liv forestillet mig, at jeg skulle helt derop! Håber virkelig, at jeg kan smide det hele bagefter... 

Jeg tog intet på i 1. trimester - det hele er stortset kommet i 2. trimester, og nu står vægten mere eller mindre stille - varierer lidt fra uge til uge. Så det kan jo godt være at du har taget det meste på, og at vægtøgningen er lidt mindre fra nu af? 

Blev lige nødt til at gå ind og smug kigge dine billeder hvor dælen gør du af de 94 kg? Du er da sindssyg smuk... Og det ligner bestemt ikke at du var overvægtig inden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.