Hvor meget har i taget på - og hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Liljesilas

Tak for alle jeres svar - jeg er så nået op på at tage 12 kg. på nu, og er i uge 26. Jeg er helt måløs, men folk bilder mig ind jeg er pæn gravid... Men det skal de jo sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Liljesilas

Sisley skriver:

Ved du hvad - du skal ikke være ked af det! Der er nogen der bare tager meget på under en graviditet - ligesom du og jeg. Jeg har taget 26 kg på og er 31+1. Vi smider dem bag efter!

Du skulle heller være pisse stolt over, at du er stoppet med at ryge!!!

Tak for det, og jeg er rigtig stolt over jeg stoppede så hurtigt - men alt for min dreng. Nu hader jeg røg haha

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

mayapigen skriver:

Tak for alle jeres svar - jeg er så nået op på at tage 12 kg. på nu, og er i uge 26. Jeg er helt måløs, men folk bilder mig ind jeg er pæn gravid... Men det skal de jo sige

ej hold nu op.... du er vildt smuk ven!

min JM forklarede at jo tyndere man er des mere tager man på.... meget af det taber du hurtigt alene ved fødslen og i dagene efter, og så er det bare igang med efterfødsels gym.....  meget af det er sikkert også væske, jeg kan give dig et råd, det lyder lidt tosset.... men jo mere du drikker (vand) jo mere væske tisser du ud... du kan roligt drikke en 3 liter om dagen

Anmeld

9. marts 2010

lillemunk

Hmmm her med tvillingerne, troede jeg ville blive kæmpe stor men de tager godt til sig fra mig, så jeg er kun oppe på 8 kg

Anmeld

9. marts 2010

Liljesilas

ka-ri-na skriver:

ej hold nu op.... du er vildt smuk ven!

min JM forklarede at jo tyndere man er des mere tager man på.... meget af det taber du hurtigt alene ved fødslen og i dagene efter, og så er det bare igang med efterfødsels gym.....  meget af det er sikkert også væske, jeg kan give dig et råd, det lyder lidt tosset.... men jo mere du drikker (vand) jo mere væske tisser du ud... du kan roligt drikke en 3 liter om dagen

Tak for den søde kommentar.

Jeg har godt nok fået det samme afvide, men der er mange der også siger at det ikke passer. Hmmm men ihvertfald så håber jeg du har ret, for det kunne være lækkert!

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

mayapigen skriver:

Tak for den søde kommentar.

Jeg har godt nok fået det samme afvide, men der er mange der også siger at det ikke passer. Hmmm men ihvertfald så håber jeg du har ret, for det kunne være lækkert!

altså jeg er 173 cm, og før jeg blev gravid vejede jeg 83 kg... jeg tog 18 kg på og vi fik vores datter ved PKS, fire dage efter var 10 kg forsvundet! og jeg synes ellers ikke jeg havde væske i kroppen:0)

Anmeld

9. marts 2010

Liljesilas

ka-ri-na skriver:

altså jeg er 173 cm, og før jeg blev gravid vejede jeg 83 kg... jeg tog 18 kg på og vi fik vores datter ved PKS, fire dage efter var 10 kg forsvundet! og jeg synes ellers ikke jeg havde væske i kroppen:0)

Ja det lydder jo som om der forsvinder mange kg hurtigt Jeg skal ud og gå LANGE ture med barnevognen til sommer, når jeg har født

Anmeld

9. marts 2010

Bayze

mayapigen skriver:

Ja det lydder jo som om der forsvinder mange kg hurtigt Jeg skal ud og gå LANGE ture med barnevognen til sommer, når jeg har født

Jaa, det skal jeg også - lige netop dét glæder jeg mig het vildt til! Og at det så hjælper til med at få kroppen tilbage i form er jo bare dejligt. Men tænk sig at vi kommer til at "strolle" afsted med vores små guldklumper til sommer - fantaaaastisk:-) 

Anmeld

9. marts 2010

Liljesilas

tinpou skriver:

Jaa, det skal jeg også - lige netop dét glæder jeg mig het vildt til! Og at det så hjælper til med at få kroppen tilbage i form er jo bare dejligt. Men tænk sig at vi kommer til at "strolle" afsted med vores små guldklumper til sommer - fantaaaastisk:-) 

Ja det bliver simpelthen så skønt. Det bliver i det hele taget mærkeligt - men så fantastisk at man kan kalde sig for mor Glæder mig til sommer.

Anmeld

9. marts 2010

Malene84

lillemunk skriver:

Hmmm her med tvillingerne, troede jeg ville blive kæmpe stor men de tager godt til sig fra mig, så jeg er kun oppe på 8 kg

Uuuhhhh hvor snyd  jeg har sneget mig op på de 15 kilo nu, og der er 7 uger til jeg skal føde. hahaha. Nu kan jeg så ikke engang bruge min primære undskyldning efterhånden: jamen der er jo to!!! heheh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.