Hvor meget har i taget på - og hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

ghm

ghm skriver:

Første graviditet tog jeg 40 kg på hvor de 8 kg var væske, dem blev jeg tapet for på intensiv efter fødsel.

Anden graviditet tog jeg 30 kg på.

Nu er jeg 36+0 og 22-23 kg så det går den rigtige vej med vægten, jeg startede ud på 69 kg og er en 173 cm.

Hmm kan så lige tilføje at jeg har taget to½ kilo på side mit sidste indlæg her....
så jeg er nu oppe på 24½ kilo fantastisk..... er ligeså stille ved at få svangerskabsforgiftning igen... så der skal nok komme 7-8 kg mere på de næste 14 dage inden snittet.... puh....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Ja det kan du da godt være tilfreds med Det er ikke meget - eller hvad ved jeg

Ja ja det var dengang..nu ser virkeligheden anderledes og mere truende ud  Jeg er i 30 uge og har taget ialt 10,3 kg. på...nu får vi se hvad de sidste ca. 10 uger bringer af overraskelser

Anmeld

10. marts 2010

lillemunk

Malene84- skriver:

Uuuhhhh hvor snyd  jeg har sneget mig op på de 15 kilo nu, og der er 7 uger til jeg skal føde. hahaha. Nu kan jeg så ikke engang bruge min primære undskyldning efterhånden: jamen der er jo to!!! heheh

Smiler jamen jeg tror da jeg når op på det 15 kg inden slut.
Har taget 25 kg hver gang med de 2 andre ...... så det troede jeg også jeg ville denne gang.
Du skal nok komme af med de kilo igen ... jeg har intet gjort for det de 2 andre gange det er bare raslet af.
Så rolig smukke

Anmeld

10. marts 2010

Tiina

Tror der er meget stor forskel på hvad den enkelte tager på og hvor på kroppen. Hvis du bare sørger for normal kost, rigeligt med fibre og motion, så tror jeg at det går helt fint. Nogle gange er store vægtstigninger forbundet med vædske i kroppen, men det forsvinder jo igen lige efter fødslen.

Jeg er i uge 38 - og har taget 12.5 kilo på

Min fødselslæge sagde jeg kun måtte tage 10 kilo på fordi min BMI var lige over 26, men altså min bukser strammer overhovedet ikke andre steder end på maven, så hun kan bare lukke

Første gang tog jeg i alt 22 kilo på og anden gang kun 15 kilo, så jeg er godt tilfreds.

Har en tid til kejsersnit i næste uge

Held og lykke med din graviditet!

Anmeld

10. marts 2010

Mai-pigen

Hej hej.. Jeg er lige i uge 12+0 idag, har lige vejet mig, og overraskende nok siger vægten -0,5 kg.. Det er slet ikke den følelse jeg har med min krop...

Anmeld

10. marts 2010

Brams

Hej

Jeg fødte i oktober en lille pige og jeg tog 7 kg. på i løbet af min graviditet. Jeg er overvægtig så det var vist meget godt det ikke blev til mere

Anmeld

10. marts 2010

Gaia

Jeg har vist taget en 17-18 kg på alt i alt. Så nu må det gerne stoppe har heldigvis ikke så langt igen. Er 36+1 idag.

Anmeld

10. marts 2010

lulleh

Jeg gik til ekstra kontrol ved min læge pga min vægt før jeg blev gravid . jeg vejede 48 og er 174 høj.
men det er lige vendt.
idag 24+1 vejer jeg 63.

Anmeld

10. marts 2010

Liljesilas

lulleh skriver:

Jeg gik til ekstra kontrol ved min læge pga min vægt før jeg blev gravid . jeg vejede 48 og er 174 høj.
men det er lige vendt.
idag 24+1 vejer jeg 63.

Min jordmoder fortalte mig, at fordi jeg (efter hendes mening) var undervægtig før graviditeten, ville min krop tage imellem 10-15 kg. på, bare så jeg var istand til at føde mit barn. Så jeg kunne godt regne med 25 kg. i slutningen af graviditeten... Men hvis det er rigtig, så er det jo kun godt jeg har taget alle de kg. på. Det samme gælder dig, kan jeg forstå

Anmeld

10. marts 2010

LRJ

mayapigen skriver:

Min jordmoder fortalte mig, at fordi jeg (efter hendes mening) var undervægtig før graviditeten, ville min krop tage imellem 10-15 kg. på, bare så jeg var istand til at føde mit barn. Så jeg kunne godt regne med 25 kg. i slutningen af graviditeten... Men hvis det er rigtig, så er det jo kun godt jeg har taget alle de kg. på. Det samme gælder dig, kan jeg forstå

Jeg fik det samme af vide af både læge, jordemoder og alle da blev gravid og de fik ret jeg har taget 15 kg på nu og har 3 uger til jeg skal føde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.