Hvor meget har i taget på - og hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Faith

Jeg er 15+5 med tvillinger og har taget knap 4 kg på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Bom

Jeg er i uge 30, og har ca taget 9 kg på, den står og svinger mellem 8 og 9 kg..

Om aftenen har jeg lidt vand i benene..

Anmeld

25. februar 2010

MetteE

Puha

Jeg er kun 6+2 og har allerede taget 3 kg på (meget på brysterne)

De 2 kg er væske som jeg normalt tager på i forbindelse med mens men de forsvandt så ikke da min mens ikke kom

Det skal lige siges at jeg er lidt rund i forvejen så jeg håber at jeg ikke får for meget ekstra på sidebenene

Knus

Anmeld

7. marts 2010

Lunae

Jeg er i uge 16 og har indtil nu tabt mig 7 kg! Jeg er ret overvægtig, så det passer mig fint, at jeg endnu ikke er begyndt at tage på.. Men mon ikke det Kommer )

Anmeld

7. marts 2010

Vial

Jeg er i 15. uge og venter tvillinger. Jeg vejer +/- få hundrede gram fra min førvægt.

Mit bmi er også på 25, så liiiige på vej til at være godt i stand, så passer mig fint, at jeg ikke har taget på endnu.

Faktisk kan jeg bilde mig selv ind på en god dag, at jeg reelt har tabt 3-5 kilo, da mave og især bryster er hævet ret så voldsomt 

Anmeld

7. marts 2010

Sesse89

Jeg er i uge 24 og taget knap 10kg på.

Smed 12kg inden jeg blev gravid..

Anmeld

8. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er idag 24+1, og var på vægten som noget af det første imorges. Har taget 9 kg på.

Anmeld

8. marts 2010

Loa

Jeg er i uge 22 og jeg har ikke taget noget på endnu, teknisk set 

Jeg går ud fra det skyldes jeg tabte mig en 3-4 kilo de første 3 måneder, grundet mega meget kvalme, men dem har jeg så tilgengæld taget på igen nu.... Såå tror det kommer snigende nu

Anmeld

8. marts 2010

Chris H

37+4 og har taget 3,5 kg på

Anmeld

8. marts 2010

Sara.

Jeg er i uge 37 + 3 og har taget 1,5 kg på..... Har ikke tabt mig under graviditeten..... Mit bmi er også liiiiige højt nok, lægen havde sagt hvis jeg kunne ta en 7-9 kg på ville det være fint...

Så er godt tilfreds.... Under min første graviditet vejede jeg det samme fra start og endte med 9 kg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.