Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er 31+0 og har taget 8-9 kg på. Var også ret tynd inden jeg blev gravid og hører tit den der med at så "så tager du nok vildt meget på". Men hvorfor egentlig? Hvad er argumentet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er i dag 35+0, og da jeg blev vejet hos lægen i mandags, havde jeg taget ca. 9,5 kg på. Jeg var normalvægtig inden, og min læge synes det er en fin vægtstigning, så jeg er egentlig godt tilfreds. Specielt hvis man tænker på, at jeg ikke ligefrem har spist sundt under graviditeten Og så får jeg hele tiden at vide, at min dreng vejer over gennemsnittet, så nogle af kiloerne skyldes jo helt sikkert ham Og INGEN strækmærker endnu trods kæmpevommen!!! Det betyder næsten mere for mig end selve vægtøgningen
Knus Pia - Som snart er ved at være godt utålmodig
Jeg går ind i 11. uge i morgen. Venter tvillinger.
Jeg har taget få 100 gram på. Tabt og taget på. Så kan endnu ikke rigtig sige, at kiloerne er raslet på eller af.
Jeg er 29+0 og har taget ca. 6 kg på... Men det er jo så også for lidt, kan jeg forstå, da han ikke har taget ordentlig på de sidste uger...
Jeg er i uge 26+3, og jeg har taget godt 8 kilo på. Hvilket jeg egentlig er meget tilfreds med. De sidder på maven, og ja ballerne/hofterne har vidst også taget et par af kiloerne - Strækmærkerne er i hvertfald dukket op på ballerne. - Sjovt nok ikke én eneste på maven.
ja jeg er i uge 23+6 og har taget ½-1 kilo på - var ret slank i forvejen også, så måske jeg bare ikke hører til dem der tager på...
Jeg er i 28. uge og har taget 20 kg på. Var normalvægtig inden - dog med tendens til yoyo vægt - så jeg er åbenbart bare en der tager meget på under graviditeten. Krydser fingre for at det ryger ligeså hurtigt af igen...
jeg er 37+1 og har taget ca. 11,5 kg på... og har så den sidste måned haft lidt vand i kroppen dog ikke meget.. men vejer jo det hele...
Hej Hej
Jeg er 25+1 og vægten siger +4,7 kg.. Det er jeg ret glad for!
Kram Maria
Jeg er 19+0, og jeg har tabt 3 kilo, siden første lægebesøg..... Er det helt normalt?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128