Hvor meget har i taget på - og hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

Liljesilas

Susanne79 skriver:

Jeg er i dag 35+5 og har, på trods af meget kvalme og opkast, taget 16 kg på indtil nu. Håber ikke at der komme meget mere på i de sidste 4 uger.......

16 kg er ikke meget i uge 35 efter min mening. Du er jo ca. 3 måneder længer henne end mig, så mit må gerne gå i stå nu! Men han er en vildbasse der elsker at sparke mig hele dagen, så han kræver nok noget energi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Liljesilas

Jeanne skriver:

Jeg er 18+2 og har alt i alt tabt 6 kg (1,5 over de sidste 9 uger)

Vildt!

Anmeld

6. februar 2010

LRJ

Jeg er i uge 31 ( 30+4) og sidst jeg blev vejet stod vægten på + 6,5kg , og det er 2 uger siden, bliver vejet igen på torsdag

og jeg var Tynd inden, så det passer ikk helt at man tager vildt meget på når man har været tynd inden

Anmeld

6. februar 2010

lululupo

8 kilo til mig og er 21+5, synes ikk jeg har spist helt vildt mennn lidt kommer der da ned, var hos lægen igår hun sagde det var fint for mig, var lidt spinkel før....

Anmeld

6. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977
mayapigen skriver:

Vildt!

Ja jeg er også selv meget overrasket, da jeg tog 10+ kg på de første 12 uger sidst. Men det passer mig nu fint, for jeg kan stadig være i mit eget tøj (lidt endnu, for maven er begyndt at trænge sig en andelse på)

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg vejede 65 kilo inden min gravilitet og var normaltvægtig..

Jeg er i 37. uge nu og jeg har taget + 20 kilo nu

Jeg er ikke utilfreds overhovedet, det hele sidder stadig på maven (Thank good!!!) Hihi... Jeg glæder mig dog til kiloerne ryger af igen, da min ryg er færdig!

Men bare rolig 10 kilo i den uge du er i nu, er fint Jeg havde taget 14 kilo på i uge 22

Anmeld

6. februar 2010

Liljesilas

Sabrina17 skriver:

Jeg vejede 65 kilo inden min gravilitet og var normaltvægtig..

Jeg er i 37. uge nu og jeg har taget + 20 kilo nu

Jeg er ikke utilfreds overhovedet, det hele sidder stadig på maven (Thank good!!!) Hihi... Jeg glæder mig dog til kiloerne ryger af igen, da min ryg er færdig!

Men bare rolig 10 kilo i den uge du er i nu, er fint Jeg havde taget 14 kilo på i uge 22

Så skønt at høre om andre der har taget nogenlunde det samme på. Så ved jeg da, at jeg ikke er den eneste Jeg går meget op i min vægt - og synes også det hele sidder på maven. Men jeg er også ligeglad med jeg har taget 10 kg. på hvis det ryger igen. Synes faktisk det er flot, at man kan se, at jeg er gravid Men synes også andre er heldige, når de ikke tager andet en 3 kg på, for så har de ikke så meget at smide. Men 10 kg. virker bare vildt, når man tænker på, at jeg ikke overspiser eller noget. Jeg må gå ud fra at bette manden har behov for det

Anmeld

6. februar 2010

Liljesilas

Jeanne skriver:

Ja jeg er også selv meget overrasket, da jeg tog 10+ kg på de første 12 uger sidst. Men det passer mig nu fint, for jeg kan stadig være i mit eget tøj (lidt endnu, for maven er begyndt at trænge sig en andelse på)

Ja det er også rart Jeg misunder dig lidt, selv om jeg også er glad for min runde mave. Bare det hele ryger igen hurtigst mulig 

Anmeld

6. februar 2010

CamillaSoefelt

Jeg er i uge 19+3 og har taget ca 3kg på indtil videre..

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

mayapigen skriver:

Så skønt at høre om andre der har taget nogenlunde det samme på. Så ved jeg da, at jeg ikke er den eneste Jeg går meget op i min vægt - og synes også det hele sidder på maven. Men jeg er også ligeglad med jeg har taget 10 kg. på hvis det ryger igen. Synes faktisk det er flot, at man kan se, at jeg er gravid Men synes også andre er heldige, når de ikke tager andet en 3 kg på, for så har de ikke så meget at smide. Men 10 kg. virker bare vildt, når man tænker på, at jeg ikke overspiser eller noget. Jeg må gå ud fra at bette manden har behov for det

Du skal tænke på at det er din lille fyr derinde der vejer + vand + evt. vand i kroppen også + moderkagen und so weider

Det er ikke dig der tager det hele på og ved du hvad? Det eneste tidspunkt man sådan rigtigt MÅ tage på og bare sidde med en stor fed skål på "toppen af bjerget" fyldt med en masse "klamme" ting i, er når man venter dig!!!

Og du får sikkert nydt dine lange gåture med barnevognen (I know I will) og derved får du også rørt dig og får smidt kiloerne, hvis du selvfølgelig også spiser ordentligt ved siden af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.