Hvor meget har i taget på - og hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

anneR

mayapigen skriver:

Okay svar ærligt - da du tog 22 kg. på, spiste du så meget mere en du plejer?  For jeg spiser ikke eksta (jo ind imellem) og jeg tager åbenbart alligevel mega på. Før jeg blev gravid, tog jeg aldrig på...

spise, lidt mere is  men ellers ikke. så tror det også kommer an på hvor meget man har siddene i forvejen, jeg var ikke under vægtig sidst, men nogen vil mene på grænsen til undervægtig, selv om min bmi lå inde for normalen.

anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Liljesilas

anneR skriver:

spise, lidt mere is  men ellers ikke. så tror det også kommer an på hvor meget man har siddene i forvejen, jeg var ikke under vægtig sidst, men nogen vil mene på grænsen til undervægtig, selv om min bmi lå inde for normalen.

anne

Ok så hvis man er tynd i forvejen, har men tilbøjlighed til at tage mere på en andre?

Anmeld

6. februar 2010

anneR

mayapigen skriver:

Ok så hvis man er tynd i forvejen, har men tilbøjlighed til at tage mere på en andre?

ja det var hvad jeg har fået af vide af både jordmor og af lægen. Så der for er jeg ikke så bange for at tage meget på, for ved at det er for babyens skyld, med mindre man over æder.

Anmeld

6. februar 2010

Mor til L&S

mayapigen skriver:

Måske har spørgsmålet været der før... Sorry

Men hvor meget har i taget på, og hvor langt er i henne?

Jeg vejede selv først i halvtresserne før graviditeten, og nu har jeg taget 10 kg på!!! Jeg er i uge 22, og synes det virker vildt

hej hej

Jeg er i uge 33 og har taget 8 kg på..

Anmeld

6. februar 2010

dorthemus

anneR skriver:

jeg håber bare på jeg ikke gør kunsten efter min sidste graviditet men ellers er der ikke noget at gøre ved det, tabte dem på 4 måneder igen, uden at gøre noget. Men det skal lige siges at jeg fik også en dreng på 4700g og 58 cm

Okay, det var da også en ordentlig kleppert  I min familie laver vi også store børn, såeh...

Anmeld

6. februar 2010

missKat

var lige på vægten i morges og der stod + 3,4 kg

jeg er i uge 32

er begyndet med vand i kroppen, så er spændt på om det går amok her de sidste par måneder  

Anmeld

6. februar 2010

Mette-Marie

Jeg er 22+6 og har taget 3,5 kg på - det sidste kg. på én uge

mvh

Mette-Marie

Anmeld

6. februar 2010

missKat

Mette-Marie skriver:

Jeg er 22+6 og har taget 3,5 kg på - det sidste kg. på én uge

mvh

Mette-Marie

sådan havde jeg det også 

da jeg var i uge 22-23 havde jeg taget 700 gram på og så kom der indenfor 3 uger 3 kg på.. den vægt har jeg så holdt siden, men mærkeligt hvordan det hos nogen kommer i ryk 

Anmeld

6. februar 2010

Susanne79

Jeg er i dag 35+5 og har, på trods af meget kvalme og opkast, taget 16 kg på indtil nu. Håber ikke at der komme meget mere på i de sidste 4 uger.......

Anmeld

6. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er 18+2 og har alt i alt tabt 6 kg (1,5 over de sidste 9 uger)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.