Hvor meget har i taget på - og hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

anneR

jeg er i uge 14, og har intet taget på i nu, men da jeg ventede min søn, tog jeg 22 kg på, på de sidste 4 måneder

anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Ja det kan du da godt være tilfreds med Det er ikke meget - eller hvad ved jeg

Næh, men baby vejer jo kun ca. 600 g på nuværende tidspunkt så der kommer ihvertfald ca. 3 kg oveni

Jeg har hele tiden håbet, at jeg kun ville tage max 12 kg på og det mål tror jeg, at jeg når...med mindre jeg får vand i HELE kroppen og kommer til at ligne en tromle

Anmeld

6. februar 2010

Hejsa!

Jeg er 27+3 og har taget  2,5kg. på, så nu er jeg oppe på 65,5kg.!!

Stine 27+3

Anmeld

6. februar 2010

Liljesilas

dorthemus skriver:

Næh, men baby vejer jo kun ca. 600 g på nuværende tidspunkt så der kommer ihvertfald ca. 3 kg oveni

Jeg har hele tiden håbet, at jeg kun ville tage max 12 kg på og det mål tror jeg, at jeg når...med mindre jeg får vand i HELE kroppen og kommer til at ligne en tromle

Jeg er lidt misundelig Men ja du tager nok mere på, men det gør heller ikke noget, med så lidt du har taget på

Haha jeg er også selv spændt på om man får vand i kroppen - og hvis man gør, hvornår sker det så?

Anmeld

6. februar 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Jeg er lidt misundelig Men ja du tager nok mere på, men det gør heller ikke noget, med så lidt du har taget på

Haha jeg er også selv spændt på om man får vand i kroppen - og hvis man gør, hvornår sker det så?

Tak  Og ja sådan tænker jeg også...hvornår kommer den indre syndflod??

Anmeld

6. februar 2010

DLM

hej

jeg er i uge 19+2 og har taget 2,5 kg på

Anmeld

6. februar 2010

dorthemus

anneR skriver:

jeg er i uge 14, og har intet taget på i nu, men da jeg ventede min søn, tog jeg 22 kg på, på de sidste 4 måneder

anne

*Gisp*

Anmeld

6. februar 2010

anneR

dorthemus skriver:

*Gisp*

jeg håber bare på jeg ikke gør kunsten efter min sidste graviditet men ellers er der ikke noget at gøre ved det, tabte dem på 4 måneder igen, uden at gøre noget. Men det skal lige siges at jeg fik også en dreng på 4700g og 58 cm

Anmeld

6. februar 2010

Liljesilas

anneR skriver:

jeg håber bare på jeg ikke gør kunsten efter min sidste graviditet men ellers er der ikke noget at gøre ved det, tabte dem på 4 måneder igen, uden at gøre noget. Men det skal lige siges at jeg fik også en dreng på 4700g og 58 cm

Okay svar ærligt - da du tog 22 kg. på, spiste du så meget mere en du plejer?  For jeg spiser ikke eksta (jo ind imellem) og jeg tager åbenbart alligevel mega på. Før jeg blev gravid, tog jeg aldrig på...

Anmeld

6. februar 2010

vappepigen

Jeg er 19 hele uger i morgen og har taget 2 kilo på. Er spinkel af bygning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.