Dumme kommentarer til gravide - kom med dem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

dorthemus

Hvad med den omvendte:

Den fik min veninde da vi var til boksning sammen og en fyr kommer hen og spørger med ægte omsorg i stemmen: "er det ikke hårdt for dig??"...min veninde (intetanende):"næhh, hvad mener du?"...Fyr (mens han peger på hendes mave):"ja i din tilstand?"...ÅHHH GUUUD, jeg måtte bare vende mig om og havde lyst til at lave en Ally McBeal og forsvinde mellem guldbrædderne.

Det var SÅ synd for min veninde og ikke mindst fyren der blev så flov og rød i hovedet.

Min veninde kom der aldrig igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

BOBS

hold kææææft hvor er du stooor(sagt af en veninde)  jeg ville så gerne fyre den af til hende nu her hvor HUN var MEGET højgravid ... men altså

aj nu må du ikke falde i den ledning der, så får vi dig sgu da aldrig op igen ha hahahaha ha (sagt af kollega da jeg var ved at falde 7 mdr henne)

Aj jeg forstår simpelthen ikke du tør føde hjemme (ville ønske jeg aldrig havde fortalt det til nogen) Jamen jeg tør ikke andet...

bare vent til i får hende så får i nok at se til hahaha (okay vi havde ellers regnet med at hun kunne passe sig selv -  DOH&nbsp

ja og så alle råddene HELE TIDEN...og får dem stadig HELE TIDEN selvom jeg har en unge der tilsyneladende er ganske velernæret og veltilpasset og rigtig fint med....kunne man ikke bare nøjes med at få smøren, hvis man spørger???...skønt 

Anmeld

27. januar 2010

kimfrit

Min eks kæreste mor, svar var da vi nu 14 uger henne i graviditeten, spurgte om vi ikke bare skulle få det fjernet, nu hvor vi ikke var samme længer.

Øh, bland dig uden om!

Min mormor spurgte hvem der skulle være mor, da jeg fortalte hende det( det skal lige siges, at hun er lidt senil), - mit svar, Mig mormor. hendes svar, man kan aldrig være sikker.... hehe

Anmeld

27. januar 2010

Risen

Din røv er da større end din mave

Anmeld

27. januar 2010

Lone Jakobsen

DK skriver:

HA HA HA

Jamen hvad skulle du have svaret?? Lige diskret hvisket "ejjj forresten, de mørke er nogen vi har adopteret, men sig det ikke til nogen" Hvad troede hun selv. MØG frækt spørgsmål!!

jamen jeg blev rasende og selv min datter stod undrende tilbage og spurgte "sagde hun virkelig det"

Anmeld

27. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Hehe...ja nogle gange skal folk lige tænke sig lidt om før de åbner munden.

Da jeg var ca. 32 uger henne var jeg til min svigerfars 20 års jubilæum , hvor alle hans kolleger og venner var mødt op, og en meget nysgerrig dame, som jeg ikke kendte kom hen og spurgte mig lidt ud om hvornår det skulle være osv. Men så kommer spørgsmålet: "hvor meget har du egentlig taget på?" Jeg svarer "omkring 10 kilo tror jeg" hun svarer "Det var da RIGTIG meget, så skal du da til at passe på vægten"

Tak!

Anmeld

27. januar 2010

FruEllingsen

Har ikke fået så mange kommentare endnu.

Det væreste jeg har oplevet (og det sker tit) er når folk prøver at trække holdninger og overtro ned over hovedet på en.

bl.a. min svigermor som synes det er ganske forfærdentligt at vi allerede har kigget på barnevogn (det må man ikke før man er i 3 trimester, ellers dør barnet (mener hun)) Det tror vi altså ikke på...

Og så er der også dem der helst skal blande sig i hvilke mærker man skal købe, for det er kun det mærke de kan lide der er det rigtige - man har vel lov til at have en mening selv

Anmeld

27. januar 2010

BOBS

baby2010 skriver:

Ja, den får jeg stadig hele tiden, ufatteligt... Sommetider tror jeg bare folk siger noget for at sige noget - GAAAB

det tror jeg du har så evig ret i ligesom når man snakker om vejret.....

Anmeld

27. januar 2010

Lise

Denne hørte jeg fra en aldeles fremmed mand ved elevatoren idag: "Må jeg køre med jer TRE" hvorefter han grinede smørret og AEDE mig på maven  YIAKS - kan bare ikke ha når fremmede mennesker rører ved mig

Ellers tror jeg bare jeg svarer (mange gange) dagligt på hvor langt jeg er, at det er nummer to, at det er en dreng, ja - jeg er træt...blablabvalabla...

Og så bliver jeg bare kaldt tykke af mine mandlige kollegaer - men det har jeg vænnet mig til

Hvorfor er det at gravide maver er allemandseje????

Lise - der nyder LIDT interesse fra fremmede, men sguda ikke hele tiden!!!

Anmeld

27. januar 2010

Lise

Risen skriver:

Din røv er da større end din mave

HAHAHA - aj, undskyld  Men det er da lidt sjovt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.