Hmf.. Der kan man bare se. 
Jeg er IKKE racist, og jeg har ikke noget imod udlændinge, hvis de viser mig respekt, får de lige så meget respekt igen!
Men jeg synes at Danmark er blevet et land med for mange hensyn. Jeg kan nogle gange godt føle mig fremmed i mit eget land. - Hvor blev ytringsfriheden af ??!
F.eks. bor jeg tæt på CityVest (GellerupParken i Århus) og kom tit i centerent i en periode - Men ikke mere. Udlændingene har fået ejerfornemmelse, og som dansker bliver man faktisk nærmest forfulgt med truende øjne, indtil man er gået igen. Man er ikke velkomne i det center, hvis man er hvid!
Jeg havde samme snak med min nabo igår, hvor han pludselig siger "det er da synd og kalde ham, Neger!" og så tænker jeg, hvad fanden skal jeg så kalde ham??
Perker? - Nej, det må jeg heller ikke. (Og vil for den sags skyld heller ikke)
Skal jeg kalde ham indvandre eller udlænding ? Nej, det er også forkert for jeg skal jo få dem til at føle sig hjemme her i landet.
Så kan jeg kalde ham for NYdansker - Men det VIL jeg ikke, for han er ikke dansker og han bliver aldrig dansker
Og det sjove ved det hele er egentlig at mange af de her "fremmede" omtaler sig selv som udlænding, neger, perker e.l. - Men så snart vi andre/danske åbner munden så er vi racister?
Det er en flok udlændinge selv der har lavet gruppen P4L (Perker 4 Life) som nu findes flere steder over hele landet!
Og hvad så med de "fremmede" der råber "hvide djævel" "Danske luder" eller "Danske satan", Efter folk på gaden ?
Jeg er så pisse træt af at høre folk sige at "de ved jo ikke bedre" - Så må de jo lære det. Så må de få tilbage af præcis samme skuffe. De må smage deres egen medicin.
Nå, men tilbage til spørgsmålet - Jeg er IKKE racist, og jeg dømmer ikke alle over en kamp !
- Men viser de mig respekt, og respektere de Danmark og Danmarks love - Så får de lige så meget respekt af mig.
Skider de på mig, på Danmark og på Danmarks love, får de den samme lusede behandling lige tilbage i hovedet igen!
Jeg er IKKE racist, jeg kan bare ikke li' dem der ikke kan indordne sig - Danskere, svenskere, somailere eller tyskere!
Anmeld