Jeg er IKKE racist men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Hmm øv Eva er da ked af, at høre det ikke lige er gået som forventet.... Han må være et stort fjols Og well... det kræver jo sin mand, at kunne håndtere en madamme som dig - så har han vel bare ikke været mand NOK....

Du er sgu så skøn....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

qp

Eva skriver:

Du er sgu så skøn....

Hehe... jamen det mener jeg sgu! "Det er sgu ik noget galt med os, det er mændene der ikke er stærke nok til, at håndtere os'

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Hehe... jamen det mener jeg sgu! "Det er sgu ik noget galt med os, det er mændene der ikke er stærke nok til, at håndtere os'

Og dem er der vidst en del af...men altså, jeg klarer det jo også fint selv.. for vi kan jo sagtens, os kvinder...

Anmeld

23. januar 2010

qp

Eva skriver:

Og dem er der vidst en del af...men altså, jeg klarer det jo også fint selv.. for vi kan jo sagtens, os kvinder...

det kan vi nemlig!

Jeg er sgu nået til det punkt i mit liv hvor jeg simpelthen ikke gider at lægge for mange følelser i forholdet når jeg møder en mand - jeg tror ikke på evig kærlighed. Han er dejlig, lækker og skide sød "og jeg nyder ham så længe han er min"

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

qp skriver:

det kan vi nemlig!

Jeg er sgu nået til det punkt i mit liv hvor jeg simpelthen ikke gider at lægge for mange følelser i forholdet når jeg møder en mand - jeg tror ikke på evig kærlighed. Han er dejlig, lækker og skide sød "og jeg nyder ham så længe han er min"

Sådan har jeg det også...for ja, lige pludselig så ser de en anden vej og så er det dælme ikke rart at stå der...så ja, jeg er nok kynisk eller bare realistisk ligesom dig...

Anmeld

23. januar 2010

Ayasmor

Eva skriver:

Sådan har jeg det også...for ja, lige pludselig så ser de en anden vej og så er det dælme ikke rart at stå der...så ja, jeg er nok kynisk eller bare realistisk ligesom dig...

Ingen mænd = ingen problemer.. Det er min livsfilosofi eller hvad man nu kalder sådan noget..

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

Ayasmor skriver:

Ingen mænd = ingen problemer.. Det er min livsfilosofi eller hvad man nu kalder sådan noget..

nemlig...jeg er køns-cist....kan man være det...

Anmeld

23. januar 2010

Ayasmor

Eva skriver:

nemlig...jeg er køns-cist....kan man være det...

Det kan man vist godt være.. Ved ikke om jeg er kønsracist, men når det kommer til mænd så er jeg efterhånden gået hen og blevet fandens fordumsfuld.. Vi klarer os sku bedre uden dem..

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

Ayasmor skriver:

Det kan man vist godt være.. Ved ikke om jeg er kønsracist, men når det kommer til mænd så er jeg efterhånden gået hen og blevet fandens fordumsfuld.. Vi klarer os sku bedre uden dem..

ja...det er jeg også...en smule kynisk måske...desværre....savner den der naive tilgang jeg havde som teenager...vild forelskelse og troen på kærligheden..

Anmeld

23. januar 2010

Ayasmor

Eva skriver:

ja...det er jeg også...en smule kynisk måske...desværre....savner den der naive tilgang jeg havde som teenager...vild forelskelse og troen på kærligheden..

ååh ja.. det var en fantastisk tid dengang hvor man troede blindt på kærligheden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.