Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Riksen

Ja, vi har brug for nogle positive tests herinde.

Jeg har ikke fået mens, men det kan selvfølgelig nå at kommme. Fik kvalme i går aftes og har haft en snert af det i løbet af i dag. Hm... min hjerne er på overload og det er ikke smart, når den burde koncentrere sig om at læse til eksamen.

Jeg håber at vi alle snart får en positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

mullesmith2

Riksen skriver:

Ja, vi har brug for nogle positive tests herinde.

Jeg har ikke fået mens, men det kan selvfølgelig nå at kommme. Fik kvalme i går aftes og har haft en snert af det i løbet af i dag. Hm... min hjerne er på overload og det er ikke smart, når den burde koncentrere sig om at læse til eksamen.

Jeg håber at vi alle snart får en positiv test

Jeg har også haft kvalme sådan lidt on and off de sidste par dage og igår aftes havde jeg det somom jeg var ved at blive syg. Måske er vi heldige  Nu må du hellere tage dig sammen med eksamen også hihi hvornår tester du??

Anmeld

23. januar 2010

mullesmith2

aaah 25 kan jeg se du skal teste Riksen. Det er jo i overmorgen. Det bliver spændende. Hvad dag er du så på i din cyklus? har du ikke snyde testet??

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

aaah 25 kan jeg se du skal teste Riksen. Det er jo i overmorgen. Det bliver spændende. Hvad dag er du så på i din cyklus? har du ikke snyde testet??

Ja, jeg må tage mig sammen... det er bare så svært, når faget er rigtig, rigtig kedeligt og min hjerne er blevet inficeret med baby

Ja, altså, det er jo lige det med hvornår jeg skal teste. På mandag er jeg på dag 26 i min cyklus, og siden min MA i november har min cyklus været på 26 dage. Før min graviditet var den på 30-31 dage. Men jeg har jo kun haft mens et par gange siden, så det kan jo sagtens være at min cyklus kommer op på det normale efter lidt tid - medmindre jeg er gravid

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

Og nej, jeg har ikke snydetestet. Manden siger hele tiden at jeg skal tage en test, men jeg vil hellere vente, så der er større chance for at hcg'en kan måles, hvis der skulle være noget

Anmeld

23. januar 2010

Sofiedk

Jeg må desværre krybe til korset og indrømme at jeg er kommet til at teste idag, 2 dage før tid og rent faktisk hele 4 dage før sådan helt rigtig tid Burde jo først teste 14 dage efter iui, men sidste gang fik jeg min mens 12 dage efter, så det er blevet til min testdag, men kunne så ikke lade vær med at teste idag.

Negativ ... fuldstændig negativ, så det hjalp mig så på ingen måde til at falde lidt mere til ro, så nu kan jeg så bare få lov til at vente til på mandag alligevel og se om jeg får min mens eller tage en ny test.

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

Sofiekdk skriver:

Jeg må desværre krybe til korset og indrømme at jeg er kommet til at teste idag, 2 dage før tid og rent faktisk hele 4 dage før sådan helt rigtig tid Burde jo først teste 14 dage efter iui, men sidste gang fik jeg min mens 12 dage efter, så det er blevet til min testdag, men kunne så ikke lade vær med at teste idag.

Negativ ... fuldstændig negativ, så det hjalp mig så på ingen måde til at falde lidt mere til ro, så nu kan jeg så bare få lov til at vente til på mandag alligevel og se om jeg får min mens eller tage en ny test.

Hm... det er også rigtig svært at lade være med at teste. Det er vel egentlig som at være på kur og man bare må have chokolade

Jeg håber for dig at den er positiv på mandag.

Anmeld

23. januar 2010

mullesmith2

Jeg har godt nok også snydetestet men det blev den ikke positiv af heheh

Anmeld

23. januar 2010

businesstigger

Miss Bananahammock - 21.01.10

businesstigger - 22.01.10 (negativ men stadig ingen mens.)

Louisiana28 - 23.01.10 Negativ 

Kitty - 23.01.10

Kudsk - 23.01.10  (  negativ min ingen menstration ) 

Riksen - 25.01.10

Sofiedk - 25.01.10

Mullesmith - 26.01.10

Persille83 - 26.01.10

businesstigger - prøver igen 27/29.01.10

Dia - 29.01.10

Mia Maia - 29.01.10

silden85 - 30 jan- 3 feb 2010 men jeg tester d. 30

Anmeld

23. januar 2010

mini1977

Det fylder bare virkelig meget, når testdagen nærmer sig, og de seneste 3 måneder synes jeg det er blevet sværere og sværere at komme igennem, ihvertfald den sidste uge inden forventet mens

Jeg skal forhåbentlig insemineres i slutningen af sidste uge, og har denne gang overvejet at teste fra 12.dagen efter ægløsningssprøjten (der bør den være ude af kroppen) og frem til forventet mens-dag - blot for at få vished og undgå at kroppen og psyken løber af med mig - jeg ved dog ikke om det er en god ide - min læge er ihvertfald alt andet en enig med mig  Men jeg er villig til at prøve næsten hvad som helst for at gøre det nemmere at komme igennem ventetiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.