Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Riksen

ønskebarn74 skriver:

Jeg tror det er noget helt naturligt når man er i behandling for barnløshed... Håber snart det lykkedes... Det er hårdt at have et helt rum fyldt med babysager og intet barn...

Ja, det må ikke være rart. Jeg kan selvfølgelig ikke sætte mig helt ind i hvordan det må være, da jeg ikke er i behandling for barnløshed. Men jeg føler med jer og håber på at 2010 bliver et godt år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

ønskebørn74

mullesmith2 skriver:

Jeg har det på samme måde, jeg tjekker også alt, så man ved hvad man skal købe når de to streger indfinder sig. Jeg har også kigget på ventebukser hehe, men mest barnevogen, seng og puslebord og højstol og alt sådan noget. Har faktisk kigget rigtig meget på guloggratis.dk og der er utrolig mange penge at spare og det syntes jeg er værd at tage med hvis det ellers ser pænt od ordentlig ud  Tror det eneste jeg vil have at nyt nok er en barnevogn ja og så tøj og dyne og sådan noget i ved hehe

Helt enig... Kun hvis min drømmevogn i den rigtige farve lige skulle være der.... Så kunne det godt være jeg købte brugt...

Anmeld

23. januar 2010

mullesmith2

Riksen skriver:

Puha... så vidt er jeg ikke gået (endnu), ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi jeg er bange for ikke at kunne stoppe

så længe man ikke begynder at købe noget syntes jeg det er fint nok

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

Jeg har det på samme måde, jeg tjekker også alt, så man ved hvad man skal købe når de to streger indfinder sig. Jeg har også kigget på ventebukser hehe, men mest barnevogen, seng og puslebord og højstol og alt sådan noget. Har faktisk kigget rigtig meget på guloggratis.dk og der er utrolig mange penge at spare og det syntes jeg er værd at tage med hvis det ellers ser pænt od ordentlig ud  Tror det eneste jeg vil have at nyt nok er en barnevogn ja og så tøj og dyne og sådan noget i ved hehe

Ja, der kan virkelig være noget at spare ved at handle brugt. Men, som du siger, noget skal være nyt.

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

så længe man ikke begynder at købe noget syntes jeg det er fint nok

Ja, selvfølgelig

Jeg har nu også kigget på barnevogne, senge og lignende, men jeg har endnu ikke lavet lister - altså fysiske, de er skam oppe i hovedet

Anmeld

23. januar 2010

mullesmith2

Riksen skriver:

Ja, selvfølgelig

Jeg har nu også kigget på barnevogne, senge og lignende, men jeg har endnu ikke lavet lister - altså fysiske, de er skam oppe i hovedet

Ja det er mine lister nu også hehe jeg er meget fikseret på at det skal være limegrøn baby tema hehe syntes det kan gå både til pige og dreng alt efter hvad farver man sætter sammen med  elsker lime grøn. så kigger bare  på alle mulige ting i de farver.

Anmeld

23. januar 2010

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Helt enig... Kun hvis min drømmevogn i den rigtige farve lige skulle være der.... Så kunne det godt være jeg købte brugt...

Denne er drømmen...

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

Ja det er mine lister nu også hehe jeg er meget fikseret på at det skal være limegrøn baby tema hehe syntes det kan gå både til pige og dreng alt efter hvad farver man sætter sammen med  elsker lime grøn. så kigger bare  på alle mulige ting i de farver.

Arj... hvor hyggeligt! Jeg er også til det grønne. Jeg kan godt lide alle farver, men synes tit babyer, især piger, bliver lidt for pussenussede i pasteller og særligt i lyserødt. Det er fint med lyserød og tøsefarver, men i begrænsede mængder...

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

ønskebarn74 skriver:

Denne er drømmen...

Den er flot!! Kan godt forstå at du drømmer om den.

Anmeld

23. januar 2010

ønskebørn74

Riksen skriver:

Den er flot!! Kan godt forstå at du drømmer om den.

Min mand er ved militæret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.