Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Riksen

ønskebarn74 skriver:

Min mand er ved militæret...

Ej, hvor fint. Så passer det jo Min mand er slagter... hm... tror ikke der er en barnevogn, der matcher

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

ønskebørn74

Riksen skriver:

Ej, hvor fint. Så passer det jo Min mand er slagter... hm... tror ikke der er en barnevogn, der matcher

Jo rød.....

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

ønskebarn74 skriver:

Jo rød.....

Nå ja

Anmeld

23. januar 2010

mullesmith2

øv kan ikke se billedet!  Min kæreste er skolelære... passer det med limegrøn?? hehe

Anmeld

23. januar 2010

ønskebørn74

mullesmith2 skriver:

øv kan ikke se billedet!  Min kæreste er skolelære... passer det med limegrøn?? hehe

Se den på nettet... Den heder Emmaljunga Big star supreme camo grey... så flot..

Anmeld

23. januar 2010

MM1987

Jeg har dog heller ikke købt noget endnu, det kunne jeg ikke finde på før det er lykkedes, faktisk ikke før jeg har været til hjerteblinks scanning, eller tror faktisk ikke jeg køber noget før jeg ved hvad køn det er...

Det eneste jeg har købt er politikens store graviditetsbog..

Nej det er også farligt at begynde - jeg er faktisk færdig med dem og kan ikke undersøge mere, det er lidt trist...

Vi håber 2010 er vores år, og at det vil lykkedes...

Og nu vi viser ønske barnevogne frem...

http://www.whwatts.co.uk/prams-7/emmaljunga-mondial-combi-colour-white-croc-6505-3679_medium.jpg

Anmeld

23. januar 2010

MM1987

Mia Maia skriver:

Jeg har dog heller ikke købt noget endnu, det kunne jeg ikke finde på før det er lykkedes, faktisk ikke før jeg har været til hjerteblinks scanning, eller tror faktisk ikke jeg køber noget før jeg ved hvad køn det er...

Det eneste jeg har købt er politikens store graviditetsbog..

Nej det er også farligt at begynde - jeg er faktisk færdig med dem og kan ikke undersøge mere, det er lidt trist...

Vi håber 2010 er vores år, og at det vil lykkedes...

Og nu vi viser ønske barnevogne frem...

http://www.whwatts.co.uk/prams-7/emmaljunga-mondial-combi-colour-white-croc-6505-3679_medium.jpg

Ihh hvordan får man billeder ind...jeg troede bare man skulle linke...

Anmeld

23. januar 2010

Kvindemin

Skal have min mens i dag, og den plejer at være sikker nok. Meen, plejer - er ikke godt nok. Jeg tester tirsdag, hvis jeg ikke har fået mens inden..

Knus

Anmeld

24. januar 2010

Alína Hólm

hvor lang tid skal man enlig vente med at tage en gravidetets test efter man har dyrket sex?

Anmeld

24. januar 2010

Dia

Det kan du fra den dag, hvor din menstruation skulle være kommet - nogle før, andre senere.

Hvor er jeg bare i dårligt humør. Jeg synes, jeg er begyndt at kunne mærke, at min menstruation er på vej....!!! Så tror ikke, det er lykkes denne gang. Men jeg holder håbet, så længe den ikke er kommet endnu.

fingrer for alle, der snart skal teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.