Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

Jeg har godt nok også snydetestet men det blev den ikke positiv af heheh

Nej, det er jo det. Man ved godt, at den højst sandsynligt ikke kan måle noget, men hvad nu hvis...? Det er som om man forsøger at snyde sin krop til et positivt resultat.

Lige et spørgsmål... tjekker I også internetsider med babytøj eller er det bare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

mullesmith2

Riksen skriver:

Nej, det er jo det. Man ved godt, at den højst sandsynligt ikke kan måle noget, men hvad nu hvis...? Det er som om man forsøger at snyde sin krop til et positivt resultat.

Lige et spørgsmål... tjekker I også internetsider med babytøj eller er det bare mig?

Jeg tjekker alt med baby, både tøj og møbler og alt hehe

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

mini1977 skriver:

Det fylder bare virkelig meget, når testdagen nærmer sig, og de seneste 3 måneder synes jeg det er blevet sværere og sværere at komme igennem, ihvertfald den sidste uge inden forventet mens

Jeg skal forhåbentlig insemineres i slutningen af sidste uge, og har denne gang overvejet at teste fra 12.dagen efter ægløsningssprøjten (der bør den være ude af kroppen) og frem til forventet mens-dag - blot for at få vished og undgå at kroppen og psyken løber af med mig - jeg ved dog ikke om det er en god ide - min læge er ihvertfald alt andet en enig med mig  Men jeg er villig til at prøve næsten hvad som helst for at gøre det nemmere at komme igennem ventetiden

Jeg kan godt forstå dig... jeg har det på samme måde... dagene går så langsomt op til forventet mens, og man tager en dag ad gangen uden mens: "Endnu en dag uden mens - super!" Men jeg forsøger at forberede mig på at mens kommer dagen efter i håb om at jeg ikke bliver helt så skuffet. Meeen det er altså lettere sagt end gjort.

Jeg har en veninde som i sommer gik og ventede på at få mens, så hun kunne komme i gang med behandling. Men hun fik den ikke, og hun testede mange gange (med negativt resultat) for at overbevise sin hjerne om, at hun ikke var gravid og derfor snart ville få mens.  Men hun fik ikke mens, og hun blev rigtig trist og frustreret.... da hun var 10 uger henne testede hun positiv!! Og så røg hun ellers til nakkefoldscanning, så man kunne se om det var et sundt barn - og det var det. Hun har termin 25 februar, hvor hun skal nedkomme med en datter

Dette var bare en lille opmuntring

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

Jeg tjekker alt med baby, både tøj og møbler og alt hehe

Godt, så er jeg ikke alene

Jeg tjekker især tøj og barnevogne, og så er jeg blevet vild med ideen om at sy et legetæppe - og det skal lige siges, at jeg ikke er en haj til håndarbejde

Anmeld

23. januar 2010

MM1987

Riksen skriver:

Hvis jeg bare kunne nøjes med at kigge - jeg har skrevet lister og og lister ned med det babyudstyr jeg skal have, og tjekket bedst-i-test m.m....

Så her er den helt gal

Jeg har også fundet ventetøj på internettet og så snart jeg har en positiv test bliver det bestilt...

Jeg er gået HELT AMOK...

Anmeld

23. januar 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Hvis jeg bare kunne nøjes med at kigge - jeg har skrevet lister og og lister ned med det babyudstyr jeg skal have, og tjekket bedst-i-test m.m....

Så her er den helt gal

Jeg har også fundet ventetøj på internettet og så snart jeg har en positiv test bliver det bestilt...

Jeg er gået HELT AMOK...

Er godt nok glad for at det ikke kun er mig...

Lene

Anmeld

23. januar 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Er godt nok glad for at det ikke kun er mig...

Lene

Og jeg er glad for jeg ikke er den eneste...

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

Mia Maia skriver:

Så her er den helt gal

Jeg er gået HELT AMOK...

Puha... så vidt er jeg ikke gået (endnu), ikke fordi jeg ikke har lyst, men fordi jeg er bange for ikke at kunne stoppe

Anmeld

23. januar 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Og jeg er glad for jeg ikke er den eneste...

Jeg tror det er noget helt naturligt når man er i behandling for barnløshed... Håber snart det lykkedes... Det er hårdt at have et helt rum fyldt med babysager og intet barn...

Anmeld

23. januar 2010

mullesmith2

Mia Maia skriver:

Så her er den helt gal

Jeg er gået HELT AMOK...

Jeg har det på samme måde, jeg tjekker også alt, så man ved hvad man skal købe når de to streger indfinder sig. Jeg har også kigget på ventebukser hehe, men mest barnevogen, seng og puslebord og højstol og alt sådan noget. Har faktisk kigget rigtig meget på guloggratis.dk og der er utrolig mange penge at spare og det syntes jeg er værd at tage med hvis det ellers ser pænt od ordentlig ud  Tror det eneste jeg vil have at nyt nok er en barnevogn ja og så tøj og dyne og sådan noget i ved hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.