Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Tak for alle jeres søde beskeder. De var dejlige at komme ind til!

Der er intet spor af mens lige nu... Så jeg håber på at den er der!

Ih, hvor jeg håber for os alle sammen!! Kom så tøser!!

Håber inderligt det er gode tegn og ikke mens der er på vej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Håber inderligt det er gode tegn og ikke mens der er på vej...

Det finder jeg ud af i morgen tidlig.. Hvor vi -kun manden og jeg- er lokaliseret i et dejligt sommerhus, med havudsigt, i dette skønne snevejr... Så det kunne da være fantastisk liiiige at få to streger!

Har du fået symptomer, eller ruger du ubemærket ?

Anmeld

22. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Det finder jeg ud af i morgen tidlig.. Hvor vi -kun manden og jeg- er lokaliseret i et dejligt sommerhus, med havudsigt, i dette skønne snevejr... Så det kunne da være fantastisk liiiige at få to streger!

Har du fået symptomer, eller ruger du ubemærket ?

Ja det kunne være fint...

Men også rat det bare er jo 2, no matter what...

Hmm, nej ikke rigtigt, men synes også det er svært, for med alle de hormoner så ved jeg ikke hvad der er hvad - og tænker også om der overhovedet skal være symptomer så tidligt??

Jeg er lidt trist, fordi jeg ikke tror på det (vildt irriterende)...men jeg prøver at holde hovedet koldt og vente...

Glæder mig til at høre fra dig i morgen...

Anmeld

22. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja det kunne være fint...

Men også rat det bare er jo 2, no matter what...

Hmm, nej ikke rigtigt, men synes også det er svært, for med alle de hormoner så ved jeg ikke hvad der er hvad - og tænker også om der overhovedet skal være symptomer så tidligt??

Jeg er lidt trist, fordi jeg ikke tror på det (vildt irriterende)...men jeg prøver at holde hovedet koldt og vente...

Glæder mig til at høre fra dig i morgen...

Nu har jeg aldrig været i hormon-behandling, men jeg ku forestille mig at det ku være svært at skille ad.. Og jeg tror det er ligeså smart ikke at tænke over det.. Men det ved vi jo allesammen, hvor nemt dét er

Jeg håber den er der. Du var sej, og I sprang bare lige ud i det! Godt gjort!

Der kommer desværre ikke nogen update fra mig i morgen, da der ikke er noget internet.. Men jeg kan sende en flaskepost Søndag kommer jeg på igen

Anmeld

22. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Nu har jeg aldrig været i hormon-behandling, men jeg ku forestille mig at det ku være svært at skille ad.. Og jeg tror det er ligeså smart ikke at tænke over det.. Men det ved vi jo allesammen, hvor nemt dét er

Jeg håber den er der. Du var sej, og I sprang bare lige ud i det! Godt gjort!

Der kommer desværre ikke nogen update fra mig i morgen, da der ikke er noget internet.. Men jeg kan sende en flaskepost Søndag kommer jeg på igen

Det er UMULIGT ikke at tænke på, der går i hvert fald ikke mange minutter hvor jeg ikke tænker på det...

Det er så i orden, så venter vi i spænding til du er kommet hjem...

Jeg vil tænke på dig i morgen

Anmeld

22. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det er UMULIGT ikke at tænke på, der går i hvert fald ikke mange minutter hvor jeg ikke tænker på det...

Det er så i orden, så venter vi i spænding til du er kommet hjem...

Jeg vil tænke på dig i morgen

Tak, søde!

Her går der heller ikke mange minutter imellem.. Men det nytter jo ikke noget.. Det bliver jeg jo ikke mere gravid af.. Men man har vel lov at håbe

Anmeld

22. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Tak, søde!

Her går der heller ikke mange minutter imellem.. Men det nytter jo ikke noget.. Det bliver jeg jo ikke mere gravid af.. Men man har vel lov at håbe

Hvis bare man gjorde, så ville vi være super gravide nu

Er du sikker på der ikke står noget om det i bøgerne (sygeplejersker bøgerne)??

Anmeld

22. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Hvis bare man gjorde, så ville vi være super gravide nu

Er du sikker på der ikke står noget om det i bøgerne (sygeplejersker bøgerne)??

Tro mig, jeg har støvsuget baby-hylderne på studiet..  Der er ikke meget at komme efter

Der er ikke meget andet end den naturlige forklaring med æg og sædceller.. Selvom jeg nu gerne ville kunne trylle.. Måske jeg skulle arbejde på fertilitetsklinik.. Det ku faktisk være spændende!

Anmeld

22. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Tro mig, jeg har støvsuget baby-hylderne på studiet..  Der er ikke meget at komme efter

Der er ikke meget andet end den naturlige forklaring med æg og sædceller.. Selvom jeg nu gerne ville kunne trylle.. Måske jeg skulle arbejde på fertilitetsklinik.. Det ku faktisk være spændende!

ØV..hi-hi...jeg har købt politikens storegraviditetsbog og den bliver også læst og læst...

De var i hvert fald super søde deroppe (OUH)...men det kommer nok an på hvad man vil, jeg har f.eks. en veninder der på sigt gerne vil være på skadestue, jo værre patienterne har det dets bedre (sagt med et smil selvfølgelig) men lige nu er hun på kræft afd...

Der er nok ikke så meget aktion...men man bliver med garanti takket for sit arbejde...

Anmeld

22. januar 2010

Miss BananaHammock

Skriv mig op til næste måned... fik besøg i morges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.