Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

mini1977

Jeg krydser fingre for jer alle sammen

og

stort til alle jer, som er med på næste måneds liste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

håber snart det er os

Miss Bananahammock - 21.01.10

businesstigger - 22.01.10

Louisiana28 - 23.01.10 (så er jeg gået 5 dage over som sidst)

Kitty - 23.01.10

Kudsk - 23.01.10 ( negativ min ingen menstration )

Riksen - 25.01.10

Sofiedk - 25.01.10

Mullesmith - 26.01.10

Persille83 - 26.01.10

Dia - 29.01.10

Mia Maia - 29.01.10

silden85 - 30 jan- 3 feb 2010 men jeg tester d. 30

kan vi ikke skrive det på her når vi har teste

Anmeld

23. januar 2010

gemt~i~hjertet

Jeg går her og venter og venter på at det bliver d.26 så jeg kan teste  Det er på dag 29 i min cyklus. Er der nogen andre der skal teste her inden for de nærmeste dage??

Uden at være for glad

tror jeg den er der ved det lyder underligt men har prøvet så længe nu, og mig og min krop har haft det meget underligt de sidste par dage på en måde som jeg aldrig har haft det for, ved det kan være psyken der kan drille men tror jeg næppe, hvis i kan følge mig, men det er min fødselsdag 2.2 så håber jeg kan vente så længe med at teste fordi jeg synes det kunne være verden's fantastiske Gave at få afvide, selvom jeg kan teste den 28...

krydser finger for jer alle

Anmeld

23. januar 2010

Louisiana

Tak til jer alle, hvor er I søde, at håbe for mig  Jeg tog en test her til morgen,og den var desværre negativ... Og nu bløder det også lidt mere end det der brune snask 

Jeg  for alle!! 

Anmeld

23. januar 2010

Louisiana

gemt~i~hjertet skriver:

Uden at være for glad

tror jeg den er der ved det lyder underligt men har prøvet så længe nu, og mig og min krop har haft det meget underligt de sidste par dage på en måde som jeg aldrig har haft det for, ved det kan være psyken der kan drille men tror jeg næppe, hvis i kan følge mig, men det er min fødselsdag 2.2 så håber jeg kan vente så længe med at teste fordi jeg synes det kunne være verden's fantastiske Gave at få afvide, selvom jeg kan teste den 28...

krydser finger for jer alle

Håber for dig, at din fornemmelse er rigtig 

Anmeld

23. januar 2010

gemt~i~hjertet

Louisiana28 skriver:

Håber for dig, at din fornemmelse er rigtig 

tak     håber jeg også men underligt nok er jeg ikk helt oppe og ringe over det mere forvirret over jeg har det sådan men glæder mig også enormt til at få svar..  

Anmeld

23. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

for jer alle sammen, håber det snart er jeres tur..

Skal selv først til og teste ÆL test efter den 28. da min cyklus er på omkring 50-75 dage, så der er lidt tid for mig..

Anmeld

23. januar 2010

Louisiana

kudsk skriver:

Miss Bananahammock - 21.01.10

businesstigger - 22.01.10

Louisiana28 - 23.01.10 Negativ 

Kitty - 23.01.10

Kudsk - 23.01.10  (  negativ min ingen menstration ) 

Riksen - 25.01.10

Sofiedk - 25.01.10

Mullesmith - 26.01.10

Persille83 - 26.01.10

Dia - 29.01.10

Mia Maia - 29.01.10

silden85 - 30 jan- 3 feb 2010 men jeg tester d. 30

Anmeld

23. januar 2010

mullesmith2

Der er godt nok ikke mange positive svar endnu.... det er øv.  Håber da at der bare lige er et par stykker der kan komme med en positiv test om ik andet så bare lige for at holde håbet oppe hos os andre hihi

Anmeld

23. januar 2010

-karas-

mullesmith2 skriver:

Der er godt nok ikke mange positive svar endnu.... det er øv.  Håber da at der bare lige er et par stykker der kan komme med en positiv test om ik andet så bare lige for at holde håbet oppe hos os andre hihi

Jeg skulle teste d 21,- men negativ :// ,- men har ikke fået besøg.. sååååå måske / måske ikke... hvor lang tid skal man mon vente endnu ??

Ønsker og håber det bedste for jer alle .. - man kan rolig sige at vi alle er mere eller mindre det samme sted

Der er godt nok ikke mange positive svar endnu.... det er øv.  Håber da at der bare lige er et par stykker der kan komme med en positiv test om ik andet så bare lige for at holde håbet oppe hos os andre hihi

Jeg skulle teste d 21,- men negativ :// ,- men har ikke fået besøg.. sååååå måske / måske ikke... hvor lang tid skal man mon vente endnu ??

Ønsker og håber det bedste for jer alle .. - man kan rolig sige at vi alle er mere eller mindre det samme sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.