Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

otlitrom

Miss BananaHammock skriver:

Skriv mig op til næste måned... fik besøg i morges

Øv hvor surt!!

Du får lige et kæmpe Og nogle positive tanker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

FrkC

Øv øv øv !!!!!

til dig !

Anmeld

22. januar 2010

Riksen

Det er jeg ked af at høre. Vi laver en liste til næste gang - og så satser vi på at den er der!

Anmeld

22. januar 2010

Miss BananaHammock

Tak allesammen. Dejligt med et par knus og positive tanker!

Anmeld

23. januar 2010

Louisiana

Sikke meget der er sket, siden jeg loggede af igår  Tillykke til de med 2 streger  og  for dem der skal prøve igen, er jeg ked af at hører 

Min mens er ikke helt kommet endnu... Har ikke pletblodt, men der har været noget brunligt ( ja, ved godt det er ) igår og idag, når jeg har tørret mig... Hvis det stadig er sådan imorgen, så tager jeg en test. Troede igår, at nu var mensen begyndt, men der har kun været dét der brunlige, og så lidt mens-smerter, men slet ikk så meget som sædvanligt, så... Håbe håbe håbe håbe...

Anmeld

23. januar 2010

håber snart det er os

negativ test her til morgen

men ingen menstration

har heller ikke plet blødt mere...

må bare vente og se ellers må jeg tage en test om et par dage

håber håber

Anmeld

23. januar 2010

håber snart det er os

Louisiana28 skriver:

Sikke meget der er sket, siden jeg loggede af igår  Tillykke til de med 2 streger  og  for dem der skal prøve igen, er jeg ked af at hører 

Min mens er ikke helt kommet endnu... Har ikke pletblodt, men der har været noget brunligt ( ja, ved godt det er ) igår og idag, når jeg har tørret mig... Hvis det stadig er sådan imorgen, så tager jeg en test. Troede igår, at nu var mensen begyndt, men der har kun været dét der brunlige, og så lidt mens-smerter, men slet ikk så meget som sædvanligt, så... Håbe håbe håbe håbe...

så er håbet der inu

jeg alt hvad jeg kan for dig

knuz

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

Louisiana28 skriver:

Jeg håber for dig, at der er gevinst

Anmeld

23. januar 2010

Riksen

negativ test her til morgen

men ingen menstration

har heller ikke plet blødt mere...

må bare vente og se ellers må jeg tage en test om et par dage

håber håber

Uha... hvis det så bare var det ene eller det andet. Men ja, tiden må vise, hvad der er på færde

Krydser fingre for dig

Anmeld

23. januar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Hmmm det lyder da sådan halvspændende  er spændt på at høre hvad der sker. Her sker der intet ingen mens ingen positiv test. testede igår på dag 25 i cyklussen. Men det er nok for tidligt, prøver igen mandag eller tirsdag, med mindre der er mens selvf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.