mullesmith2 skriver:
Jeg kom også til at teste igår.... det var fjollet det var kun på dag 20. Jeg ved det er for tidligt. Tror i godt man allerede kan have symtomer?? Jeg har haft den sygeste halsbrand igår og idag, værst her om formiddagen. har det også nu det er virkelig træls. Men ved ikke om det kan betyde noget.
syntes det er lang tid at vente 6 dage endnu. kommer helt sikkert til at teste igen inden for de næste 3-4 dage hehe Glæder mig til at høre jeres testresultater. Kram 
Man kan jo desværre sagtens blive snydt af sin egen krop. Det er jeg desværre et omvandrende bevis på. Sidst vi prøvede at få et barn var vi et år om det hvilket vil sige ca 8 mdr (med lange cykluser) hvor der ikke var bingo. Og rigtig mange af de måneder havde jeg kvalme, følte mig oppsutet, ekstremt træt, ømme bryster osv. Generelt lidt af alt men kan finde hvis man slår op under graviditets symptomer.
Her da vi startede på "projekt baby" igen i oktober var jeg overbevist om at den da var der i første hug. Og var så overmodig at sige at hvis ikke det passede ville jeg ALDRIG tro på min krop ever again!!!
Damn! 
Men vi må krydse fingre alle sammen
for 2 reele streger på tests og snyde tests hurtigst muligt 
Anmeld