Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

33.908 visninger
568 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

mullesmith2

Jeg går her og venter og venter på at det bliver d.26 så jeg kan teste  Det er på dag 29 i min cyklus. Er der nogen andre der skal teste her inden for de nærmeste dage??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Riksen

Ja, der er jo mig - (som vi talte om i går)

Skal teste mandag.

Der må være andre herinde, der også skal, og som kunne bruge lidt moralsk opbakning

Anmeld

20. januar 2010

Sofiedk

Jeg skal også teste på mandag, det er min 2. iui, så man kan vel have lov til at håbe, selvom jeg ikke synes jeg kan mærke noget som helst anderledes end sidst

Anmeld

20. januar 2010

MM1987

Hej...

Jeg skal lidt senere end Jer...

Jeg skal have taget blodprøve d. 1/2, men jeg tror jeg fortester lidt fra d. 29/1...

Det er efter IUI der er konverteret til IVF....

for os alle sammen...

Anmeld

20. januar 2010

businesstigger

Altså jeg har jo testet i dag uden held men hvis mens ikke kommer så tester jeg igen fredag tror jeg

Anmeld

20. januar 2010

oo

i teorien skal jeg teste omkring den 1. februar...men herhjemme har det jo "bare" været hjemmearbejde denne måned, og selvom der har været massere af det og det burde kunne lykkes uden behandlingerne, så tror jeg ikke rigtig på det. Jeg tester først hvis jeg ikke har fået mens den 5. februar

men jeg glæder mig til at høre alle jeres testsresultater!

Anmeld

20. januar 2010

mullesmith2

Jeg kom også til at teste igår.... det var fjollet det var kun på dag 20. Jeg ved det er for tidligt. Tror i godt man allerede kan have symtomer?? Jeg har haft den sygeste halsbrand igår og idag, værst her om formiddagen. har det også nu det er virkelig træls. Men ved ikke om det kan betyde noget.  syntes det er lang tid at vente 6 dage endnu. kommer helt sikkert til at teste igen inden for de næste 3-4 dage hehe Glæder mig til at høre jeres testresultater. Kram

Anmeld

20. januar 2010

otlitrom

Jeg kan teste på lørdag! x 10000000

Jeg gider simpelthen snart ikke gå, og ikke være gravid mere... På den rigtig barnlige, utålmodieg måde... Synes kratstejlermig der ren ondskab! Undskyld..... Måtte lige ud med det!

Jeg for alle jer! Det er tid til en ny mødregruppe!! Og mullesmith2, det er lidt sjovt at du har lavet den tråd.. Jeg tænkte i en sen aftentime igår, at vi snart sku lave sådan en liste.. Er du Tankelæser?? Eller er jeg bare langsom?

Anmeld

20. januar 2010

oo

mullesmith2 skriver:

Jeg kom også til at teste igår.... det var fjollet det var kun på dag 20. Jeg ved det er for tidligt. Tror i godt man allerede kan have symtomer?? Jeg har haft den sygeste halsbrand igår og idag, værst her om formiddagen. har det også nu det er virkelig træls. Men ved ikke om det kan betyde noget.  syntes det er lang tid at vente 6 dage endnu. kommer helt sikkert til at teste igen inden for de næste 3-4 dage hehe Glæder mig til at høre jeres testresultater. Kram

du kan sagtens have symptomer nu! det er lige omkring nu at ægget sætter sig fast hvis det er, og der er rigtig mange der får graviditetssymptomer fra der af

Anmeld

20. januar 2010

businesstigger

mullesmith2 skriver:

Man kan jo desværre sagtens blive snydt af sin egen krop. Det er jeg desværre et omvandrende bevis på. Sidst vi prøvede at få et barn var vi et år om det hvilket vil sige ca 8 mdr (med lange cykluser) hvor der ikke var bingo. Og rigtig mange af de måneder havde jeg kvalme, følte mig oppsutet, ekstremt træt, ømme bryster osv. Generelt lidt af alt men kan finde hvis man slår op under graviditets symptomer.

Her da vi startede på "projekt baby" igen i oktober var jeg overbevist om at den da var der i første hug. Og var så overmodig at sige at hvis ikke det passede ville jeg ALDRIG tro på min krop ever again!!!

Damn!

Men vi må krydse fingre alle sammen for 2 reele streger på tests og snyde tests hurtigst muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.