Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

Ja jeg er vel lidt tidligt ude, men tror ikke rigtig på der er noget, tror i godt der kan være noget?? kan testen godt nå at blive positiv?

Altså, det kan jo sagtens være at du er gravid, men at du først kan teste positivt sent i forløbet. Jeg har da hørt om nogen der først testede positive to uger efter forventet mens. Så det er da ikke udelukket at du er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Jeg tror min mens er på vej.. Ellers har jeg bare rigtig meget trykken og niveri uden grund... Jeg gider sgu snart ikke mere.. En uretfærdig, resultatløs kamp!

for jer andre, tøser!

Øv! Jeg håber at det ikke er mens, men en graviditet, du kan mærke

Anmeld

22. januar 2010

Riksen

Sofiekdk skriver:

Puuh ... Vi er godt nok mange på den her tråd efterhånden. Jeg fatter slet ikke at jeg skal teste om 3 dage idag (fredag) ... Kan ingenting mærke overhoved. Hverken om mens er på vej, men det kan jeg normalt kun mærke samme dag eller noget som helst andet.

Det er virkelig ikke til at tro på noget som helst og er faktisk ikke rigtig spændt som jeg var sidste måned, for er virkelig 98% sikker på der hverken har været befrugtet æg eller noget som helst der har sat sig denne måned. Tænker at jeg da så ville have mærket noget - bare et eller andet

Ja, vi er ret mange, og det er godt at vi kan støtte og opmuntre hinanden. Og ikke mindst få udløb for sine frustrationer!

Jeg håber for dig, at du er en af dem, der er gravid uden symtopmer

Anmeld

22. januar 2010

Jules

mullesmith2 skriver:

Du skal ikke tælle fra den dag din mens stoppede, du skal tælle dagene fra og med den dag det startede.

Haha....der kan man bare se

Anmeld

22. januar 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

Jeg tror min mens er på vej.. Ellers har jeg bare rigtig meget trykken og niveri uden grund... Jeg gider sgu snart ikke mere.. En uretfærdig, resultatløs kamp!

for jer andre, tøser!

øv øv

tab ikke modet inu du kan stadigt være gravid det er jo nomalt at have menstration smerter alligevel

jeg har meget meget lidt blød når jeg tørre mig (starte i går) men det er sgu noget underligt noget for det plejer jeg ikke

jeg kan godt plet bløde lidt men så næste morgen plerjer det at komme på fuld tryk men ikke i dag

måske er der en chance inu

Anmeld

22. januar 2010

Riksen

kudsk skriver:

øv øv

tab ikke modet inu du kan stadigt være gravid det er jo nomalt at have menstration smerter alligevel

jeg har meget meget lidt blød når jeg tørre mig (starte i går) men det er sgu noget underligt noget for det plejer jeg ikke

jeg kan godt plet bløde lidt men så næste morgen plerjer det at komme på fuld tryk men ikke i dag

måske er der en chance inu

Ja, håbet er ikke ude endnu, hvis din mens ikke opfører sig som den plejer. Jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

22. januar 2010

Riksen

Maja84 skriver:

nej har lige testet negativ for 1 uge siden med efterfølgende mens, øv øv, så håber næste gang.

Skal dog starte på seriøst vægttabskursus den 26 og begyndt til zoneterapi som kan hjælpe til graviditet, så håber jo på det kan hjælpe os på vejen mod små fødder i huset.

for positiv test

Det var ærgerligt, men det er da dejligt at du skal i gang med både vægttab og zoneterapi - man har jo hørt at det kan hjælpe. Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

22. januar 2010

håber snart det er os

Riksen skriver:

Ja, håbet er ikke ude endnu, hvis din mens ikke opfører sig som den plejer. Jeg krydser fingre for dig!

tusinde tak

jeg har jo test dag i morgen altså hvis ikke min menstrtion begynder rigtigt...

og det er den ihvertfald ikke inu der er kun meget sparsomt når jeg tørre mig

er der nogen der har plet blødt i starten og været gravide

synes jeg at jeg har læst

men men jeg må bare vente og se om den kommer rigtigt i gang

Anmeld

22. januar 2010

Riksen

kudsk skriver:

tusinde tak

jeg har jo test dag i morgen altså hvis ikke min menstrtion begynder rigtigt...

og det er den ihvertfald ikke inu der er kun meget sparsomt når jeg tørre mig

er der nogen der har plet blødt i starten og været gravide

synes jeg at jeg har læst

men men jeg må bare vente og se om den kommer rigtigt i gang

Jeg ved ikke om der er nogle herindefra der har blødt (det skal der nu nok være), men jeg ved at min bedste venindes mor (som har to børn, min veninde og hendes lillebror) havde rigtig mens i de tre første måneder ved begge graviditeter! Så det er da absolut muligt at du er gravid

Anmeld

22. januar 2010

otlitrom

Tak for alle jeres søde beskeder. De var dejlige at komme ind til!

Der er intet spor af mens lige nu... Så jeg håber på at den er der!

Ih, hvor jeg håber for os alle sammen!! Kom så tøser!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.