Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

otlitrom

Jeg tror min mens er på vej.. Ellers har jeg bare rigtig meget trykken og niveri uden grund... Jeg gider sgu snart ikke mere.. En uretfærdig, resultatløs kamp!

for jer andre, tøser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Kløver

nej har lige testet negativ for 1 uge siden med efterfølgende mens, øv øv, så håber næste gang.

Skal dog starte på seriøst vægttabskursus den 26 og begyndt til zoneterapi som kan hjælpe til graviditet, så håber jo på det kan hjælpe os på vejen mod små fødder i huset.

for positiv test

Anmeld

22. januar 2010

Sofiedk

Puuh ... Vi er godt nok mange på den her tråd efterhånden. Jeg fatter slet ikke at jeg skal teste om 3 dage idag (fredag) ... Kan ingenting mærke overhoved. Hverken om mens er på vej, men det kan jeg normalt kun mærke samme dag eller noget som helst andet.

Det er virkelig ikke til at tro på noget som helst og er faktisk ikke rigtig spændt som jeg var sidste måned, for er virkelig 98% sikker på der hverken har været befrugtet æg eller noget som helst der har sat sig denne måned. Tænker at jeg da så ville have mærket noget - bare et eller andet

Anmeld

22. januar 2010

mullesmith2

Jules skriver:

Hmmm... Det er 21 siden min mens stoppede... Hvor langtid skal jeg vente med at teste?

Du skal ikke tælle fra den dag din mens stoppede, du skal tælle dagene fra og med den dag det startede.

Anmeld

22. januar 2010

mullesmith2

Har lige testet her til morgen på dag 25 i cyklussen... stadig tidligt. men troede bare liiige...men den var negativ igen. Hvade det ellers helt vildt kvalmende og trukkende i maven igår og halsbrand i forgårs og dagen før. Men der er godt nok ikke noget nu. Men der er vel håb endnu for at den kan blive positiv.

Anmeld

22. januar 2010

otlitrom

mullesmith2 skriver:

Har lige testet her til morgen på dag 25 i cyklussen... stadig tidligt. men troede bare liiige...men den var negativ igen. Hvade det ellers helt vildt kvalmende og trukkende i maven igår og halsbrand i forgårs og dagen før. Men der er godt nok ikke noget nu. Men der er vel håb endnu for at den kan blive positiv.

Øv.. Du må vente videre.. Men du er også lidt hurtigt ude?

Min mens er stadig ikke kommet.. Men det gør den jo nok.. som altid!

Anmeld

22. januar 2010

businesstigger

Jeg har sovet elændigt i nat. Min søn vækkede mig flere gange, og en af gangene kl 2.45 skulle jeg sådan tisse men lå og tænkte at når jeg i forvejen har problemer med at få tests til at give udslag ville det ikke være godt a gå ud og tisse. Så jeg lå LÆNGE og ku ikke sove. Det må dog være lykkedes for jeg vågnede da igen kl 5 hvor det føltes som min blære var ved at sprænges. Så jeg listede mig op og testede. Men men men der var igen kun 1 streg. Så nu ved jeg ikke om jeg snart bliver nød til at tro på de negative tests eller jeg bare en af dem der ikke kan teste positiv selvom det er 31 dage siden sidste mens Overvejer at ringe til min læge om lidt ...

Anmeld

22. januar 2010

mullesmith2

kitty skriver:

Øv.. Du må vente videre.. Men du er også lidt hurtigt ude?

Min mens er stadig ikke kommet.. Men det gør den jo nok.. som altid!

Ja jeg er vel lidt tidligt ude, men tror ikke rigtig på der er noget, tror i godt der kan være noget?? kan testen godt nå at blive positiv?

Anmeld

22. januar 2010

Persille83

for jer der skal til at teste.

Anmeld

22. januar 2010

Slettet

kitty skriver:

Jeg tror min mens er på vej.. Ellers har jeg bare rigtig meget trykken og niveri uden grund... Jeg gider sgu snart ikke mere.. En uretfærdig, resultatløs kamp!

for jer andre, tøser!

Sådan mærker det også hvis du er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.