hvad skal jeg dog gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

MichellaMalou

den her tråd er løbet helt af sporet det var ikk meningen i skulle komme op og skændes,, nej jeg synes heller ikk det holder han siger han er klar hvis det sker ved et uheld,, men ikk er klar nu.. men han vil os have jeg skal tag en af mine uddannelser først og det forstår jeg ham fuldt ud i,,.. det var os først om et års tid jeg tænkte for så jeg færdig med den første..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chella skriver:

den her tråd er løbet helt af sporet det var ikk meningen i skulle komme op og skændes,, nej jeg synes heller ikk det holder han siger han er klar hvis det sker ved et uheld,, men ikk er klar nu.. men han vil os have jeg skal tag en af mine uddannelser først og det forstår jeg ham fuldt ud i,,.. det var os først om et års tid jeg tænkte for så jeg færdig med den første..

Det er helt klart en fordel for dig at du er så ung (siger ikke at du skal vente af den grund!)

Du/I har mulighed for så småt at planlægge hvordan I vil gøre det, og langsomt vænne kæresten til tanken om at skulle være far... Han skal nok blive klar - når du mindst venter det!

Synes det lyder som om du gerne vil vente et års tid - til du er færdig med den uddannelse!? Og mon ikke du kan få herren med på vognen inden da?

Knus Caroline

Anmeld

10. december 2009

MichellaMalou

vilæ gerne have min første uddannelse inden ihvertfald,, såå jeg ikk har nogen uddannelse som min kæreste har ogsså synes jeg at jeg har mere og tilbyde mit barn hvis jeg har,, siger ikk man er en dårlig mor fordi man ingen uddannelse har,,, min mor og far har ingen uddannelse og mig og min storebror har altdi haft det godt slevom min mor var alene med os,, men jeg vil ihvertfald godt have min første uddannelse og den tag kun et år,, medmindre jeg beslutter mig for den skal vare to år

Anmeld

12. december 2009

Alína Hólm

hc=k skriver:

Jeg er en af de der kællinger der synes at du skal vente.

Du skriver at han siger at hvis det sker ved et uheld så er han klar. Helt ærligt hvad er det for noget at sige, så er han vel også klar nu!!

Det er jo noget du gør op med dig selv, men jeg vil lige pointere at fordi man har passet nok så mange børn er det overhovedet ikke til sammenligning med at have sine egne..

Ja undskyld mig

undskyld mig. men kommunen sagde til mig hvis man kan tage sig af andres børn sð kan man tage sig af sine egne?

men come on? man kan godt få en uddanelse selvom man er mor?

Anmeld

12. december 2009

Alína Hólm

hvis du vil have et barn så få et, bare du ved hvad du går ind i?

Anmeld

12. december 2009

frk andreasen

Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:

må jeg spøg hvorfor i siger det er så hårdt og blive mor?? er selv 17 og lige blivet mor?? syns det utrolig folk prøver og overbevise at det er så hårdt seriøst er det ikk!

trodsalderen kan godt være hård og komme igennem. min datter kan virkelig sætte mig på en prøve..

Anmeld

12. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
anikaingibjorg skriver:

undskyld mig. men kommunen sagde til mig hvis man kan tage sig af andres børn sð kan man tage sig af sine egne?

men come on? man kan godt få en uddanelse selvom man er mor?

tror der menes at et job i en vuggestue jo er 8-16 og så har du fri... Når man er mor har du jo aldrig fri

Men giver dig fuldstændig ret i at man sagtens kan tage en uddannelse mens man har børn!

Anmeld

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

Jeg har lige læst HELE tråden igennem og det tog tid

Men jeg vil bare sige til dig, at der er ingen der kan svare på dit spørgsmål om du skal have barn tidligt eller sent.. Jeg kan 100% sætte mig ind i din situation, men jeg mener der kun er én der kan svare på dit spørgsmål og det er DIG !

*Føler du dig klar til at påtage dig et super svært job som forældre?

*Føler du, du har overskud og energi til det?

*Føler du, at du umiddelbart kan fortsætte uddannelse, når du har barn?

*Kan økonomien række, også hvis du bliver alene?

Det er bla. nogle overvejelser du skal tage dig.

Men jeg synes du skal tale med din kæreste og hvis han ikke er klar, så vent til han er klar..

Jeg bliver ung mor (jeg er 18 år) til feb/marts - ikke planlagt, men jeg er bare SÅ glad for min kæreste valgte at være mand og være 100 % bag dette valg. Han glæder sig ligeså meget som jeg og ved ikke hvem jeg ellers skulle dele den glæde med, hvis ikke han var her (Ikke ment som om jeg ikke har familie bag mig, for det har jeg)

Men som jeg sagde i starten : Der er kun én der kan besvare dit spørgsmål og det er dig. Hvis du føler du er klar, så er du klar.. Alle er forskellige og hvis du er voksen i en alder af 17 - 18 år og vil have børn, skal du også have det. Men vær sikker på du har din kæreste ved din sidde og du er færdig med søvnløse nætter

Jeg håber du tager den rigtige beslutning for jer alle (3)

Knus Sabrina

Anmeld

13. december 2009

noahsmoar

puha den her er godt nok svær!

fordi jeg kan sagtens se, at hvis dine smerter bliver værre med årene og du måske får sværre ved at få børn, så er det nok bedst at få dem inden du er 20 men på den anden side så ja, så er der vildt mange på vores alder der er umodne! (der med ikke sagt at du er!) Altså, jeg har jo selv lige fået en søn, og ja jeg er kun 16 år gammel, og er udmærket klar over, at det er alt for tideligt, men jeg var også så uheldig at jeg ikke havde noget valg, og ja det  var mega dumt af mig men sket er sket, og jeg ved heller ikke hvad jeg havde valgt hvis jeg havde haft valget. Men ja, nu er jeg mor, og har ikke været det så længe endnu, men noget af det første jeg tænkte da jeg fandt ud af at jeg var gravid var, at nu var det sket, jeg havde ikke noget valg, og så ville jeg dælme også vise verden at man sagtens kan selvom man er 16.(: Ja nu har jeg også være rigtig heldig jeg har fået en dejlig nem dreng, og ja jeg tror på at de bliver værre jo ældre de bliver, som spæd/baby der kræver de ikke så meget, andet end at man nusser og snakker med dem og giver dem noget mad. Men ja, som der bliver skrevet, at hvis man er klar over hvad man går ind til, og ved hvad det kræver, så er det ikke så slemt! 

ja, jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her!?

Men jeg syntes du skal mærke på dig selv, om du er klar til at blive mor, umiddelbart vil jeg ikke tro at du er det, fordi man overhovedet ikke kan sammeligne det med at passe andres børn, dem kan man nemlig bare give tilbage når de bliver ked af det eller får skrige ture! ( og det er ikke ondt ment eller noget, men jeg syntes du skal vente!)

Victoria, mor til Noah på 1 måned.

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

anikaingibjorg skriver:

hvis du vil have et barn så få et, bare du ved hvad du går ind i?

ved nemlig godt hvad jeg går indtil det er os derfor jeg gerne vil have et barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.