puha den her er godt nok svær!
fordi jeg kan sagtens se, at hvis dine smerter bliver værre med årene og du måske får sværre ved at få børn, så er det nok bedst at få dem inden du er 20 men på den anden side så ja, så er der vildt mange på vores alder der er umodne! (der med ikke sagt at du er!)
Altså, jeg har jo selv lige fået en søn, og ja jeg er kun 16 år gammel, og er udmærket klar over, at det er alt for tideligt, men jeg var også så uheldig at jeg ikke havde noget valg, og ja det var mega dumt af mig men sket er sket, og jeg ved heller ikke hvad jeg havde valgt hvis jeg havde haft valget. Men ja, nu er jeg mor, og har ikke været det så længe endnu, men noget af det første jeg tænkte da jeg fandt ud af at jeg var gravid var, at nu var det sket, jeg havde ikke noget valg, og så ville jeg dælme også vise verden at man sagtens kan selvom man er 16.(: Ja nu har jeg også være rigtig heldig jeg har fået en dejlig nem dreng, og ja jeg tror på at de bliver værre jo ældre de bliver, som spæd/baby der kræver de ikke så meget, andet end at man nusser og snakker med dem og giver dem noget mad.
Men ja, som der bliver skrevet, at hvis man er klar over hvad man går ind til, og ved hvad det kræver, så er det ikke så slemt!
ja, jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med det her!?
Men jeg syntes du skal mærke på dig selv, om du er klar til at blive mor, umiddelbart vil jeg ikke tro at du er det, fordi man overhovedet ikke kan sammeligne det med at passe andres børn, dem kan man nemlig bare give tilbage når de bliver ked af det eller får skrige ture!
( og det er ikke ondt ment eller noget, men jeg syntes du skal vente!)
Victoria, mor til Noah på 1 måned.
Anmeld