hvad skal jeg dog gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Alína Hólm

Chella skriver:

ved nemlig godt hvad jeg går indtil det er os derfor jeg gerne vil have et barn

så få et, og held og lykke hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

Trolde_mor

Kloster skriver:

Ja undskyld, men jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at du er UNG mor!!

Der er jo ikke nogen der angriber dig!

Må sige at jeg er meget enig her.. Ens væremåde viser ofte den rigtige alder.. Og der er ingen der angriber dig, det er kun noget du føler.Jeg har selv en veninde der den dag idag fortryder hun fik sit barn ( hun fik ham da hun var 21) og hun havde ALT for meget hun stadig skulle lære.Det at få ham har ødelagt meget for dem begge, hun elsker ham - ingen tvivl om det. Men nu er han i aflastning så hun kan få tid for sig selv til at feste og være ung. Jeg havde selv chancen for at få barn da jeg var 17, men fik abort - for hvad kunne jeg byde barnet? INTET - jo kærlighed, men det er ikke altid alt.. Havde jo ingen uddannelse, en kæreste som jeg ikke var 100 % sikker på jeg ville tilbringe resten af mit liv med og som slet ikke var færdig med sin ungdom. Jeg syntes stadig det er hårdt, men ved at det var det bedste mest uselviske at gøre - jeg gjorde det af kærlighed (håber i / du forstår).. Jeg har selv en mor, der ikke burde være mor og som aldrig burde være blevet mor - hun fester igennem nu som 47-årig, har one-night stands og fester mere end jeg nogensinde kunne drømme om at gøre. Hun oplever sine teenageår nu... 26 år senere...

Anmeld

14. december 2009

Trolde_mor

Undskyld det komer i en lang tekst, men der er vist noget med computeren idag

Anmeld

14. december 2009

Trolde_mor

Chella skriver:

vilæ gerne have min første uddannelse inden ihvertfald,, såå jeg ikk har nogen uddannelse som min kæreste har ogsså synes jeg at jeg har mere og tilbyde mit barn hvis jeg har,, siger ikk man er en dårlig mor fordi man ingen uddannelse har,,, min mor og far har ingen uddannelse og mig og min storebror har altdi haft det godt slevom min mor var alene med os,, men jeg vil ihvertfald godt have min første uddannelse og den tag kun et år,, medmindre jeg beslutter mig for den skal vare to år

Jeg syntes det er super godt det du skriver..Vent det år, og så kan kæresten jo stille og roligt vænne sig til tanken, så i begge glæder jer enormt.Det må være dejligt for dig at vide at han er der hvis der sker en "ups'er". Viser hans modenhed syntes jeg, og det er jo super Tag du uddannelsen og så er jeg sikker på at tingene nok skal gå

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

der er bare det han gider ikk det der drikkeri jeg har nydt min ungdom rigeligt jeg gider heller ikk drik mere,, jeg ku os godt have fået et barn som 15 årig men der var jeg ikk klar det var et gangsknald og det ville jeg ikk tilbyde mit barn men vi begge har det sådan at vi godt vil være sammen resten af livet ligemeget hvor gammel man er kan man aldrig være sikker på man holder evigt,,,

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

jaa synes os det er dejligt han vil være der hvis det er der er en upser for er gået en ugestid over tid nu .. men hvis jeg hlet slev kan vælge såå vil jeg ihvertfald gerne have den første uddannelse

Anmeld

14. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chella skriver:

jaa synes os det er dejligt han vil være der hvis det er der er en upser for er gået en ugestid over tid nu .. men hvis jeg hlet slev kan vælge såå vil jeg ihvertfald gerne have den første uddannelse

Ja hvis der er noget du kan så er det HELT selv at vælge - tag en uddannelse først - du bliver GLAD for det!!!

Mvh

Rosa

Anmeld

14. december 2009

MichellaMalou

vil jeg ihvertfald os gerne til og starte med.. men det var bare mere med min kæreste slet ikk ville have børn inden i den næremste fremtid

Anmeld

15. december 2009

Diana...

anikaingibjorg skriver:

hvis du vil have et barn så få et, bare du ved hvad du går ind i?

Skal hun os bare gøre det selv om manden ikke vil det er jo lige som det det handler om?

Anmeld

15. december 2009

Alína Hólm

gider ikke være i denne debat mere, der kommer ikke noget godt fra mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.