Kloster skriver:
Ja undskyld, men jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at du er UNG mor!!
Der er jo ikke nogen der angriber dig!
Må sige at jeg er meget enig her.. Ens væremåde viser ofte den rigtige alder.. Og der er ingen der angriber dig, det er kun noget du føler.Jeg har selv en veninde der den dag idag fortryder hun fik sit barn ( hun fik ham da hun var 21) og hun havde ALT for meget hun stadig skulle lære.Det at få ham har ødelagt meget for dem begge, hun elsker ham - ingen tvivl om det. Men nu er han i aflastning så hun kan få tid for sig selv til at feste og være ung. Jeg havde selv chancen for at få barn da jeg var 17, men fik abort - for hvad kunne jeg byde barnet? INTET - jo kærlighed, men det er ikke altid alt.. Havde jo ingen uddannelse, en kæreste som jeg ikke var 100 % sikker på jeg ville tilbringe resten af mit liv med og som slet ikke var færdig med sin ungdom. Jeg syntes stadig det er hårdt, men ved at det var det bedste mest uselviske at gøre - jeg gjorde det af kærlighed (håber i / du forstår).. Jeg har selv en mor, der ikke burde være mor og som aldrig burde være blevet mor - hun fester igennem nu som 47-årig, har one-night stands og fester mere end jeg nogensinde kunne drømme om at gøre. Hun oplever sine teenageår nu... 26 år senere...
Anmeld