hvad skal jeg dog gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

ekzunz

frk andreasen skriver:

trodsalderen kan godt være hård og komme igennem. min datter kan virkelig sætte mig på en prøve..

Men mon det er lige så slemt hvis både mor og barn er i trodsalderen??? (fyyyyy Rikke (som sprutter af grin og synes hun er sååååååå morsom))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

ekzunz

15. december 2009

Seno

Znuzke skriver:

Men mon det er lige så slemt hvis både mor og barn er i trodsalderen??? (fyyyyy Rikke (som sprutter af grin og synes hun er sååååååå morsom))

Haha

Anmeld

16. december 2009

frk andreasen

Znuzke skriver:

hi hi det kan der være noget om..

Anmeld

17. december 2009

hc=k

anikaingibjorg skriver:

undskyld mig. men kommunen sagde til mig hvis man kan tage sig af andres børn sð kan man tage sig af sine egne?

men come on? man kan godt få en uddanelse selvom man er mor?

Jeg tror ikke lige det er mig du skal belærer om at kunne tage en udannelse mens man er mor!!! Faktisk skal du nok ikke belærer mig om noget som helst og jeg siger ikke at man ikke kan tage sig af et barn når man har passet nogles, men man kan overhovedet ikke sammenligne det. Jeg har passet børn siden jeg var 8 år gammel, men jeg blev stadig overrasket da jeg fik mit eget.

Hvis ikke man har noget fornuftigt at sige skal man bare lukke aret!!

Anmeld

17. december 2009

Na-Wi

Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:

må jeg spøg hvorfor i siger det er så hårdt og blive mor?? er selv 17 og lige blivet mor?? syns det utrolig folk prøver og overbevise at det er så hårdt seriøst er det ikk!

Jeg er også lige blevet mor, er 22 år og i graviditeten troede jeg ikke det ville blive så hårdt.. Men helt ærligt man bliver jo helt zombie agtig af alle de gange man skal op om natten.. Jeg synes det er kanon hårdt at være mor, men samtidig også skønt..

Nu har min søn godt nok os kolik men hold op et overskuds menneske man er hvis man ikke synes det er bare lidt hårdt at blive mor..

Anmeld

17. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Naannaa87 skriver:

Jeg er også lige blevet mor, er 22 år og i graviditeten troede jeg ikke det ville blive så hårdt.. Men helt ærligt man bliver jo helt zombie agtig af alle de gange man skal op om natten.. Jeg synes det er kanon hårdt at være mor, men samtidig også skønt..

Nu har min søn godt nok os kolik men hold op et overskuds menneske man er hvis man ikke synes det er bare lidt hårdt at blive mor..

jeg syns ikk det er h¨rdt og gider jeg ik forsvare mere

Anmeld

17. december 2009

Alína Hólm

DET ER JO IKKE HÅRD AT VÆRE MOR?

Anmeld

17. december 2009

Alína Hólm

hc=k skriver:

Jeg tror ikke lige det er mig du skal belærer om at kunne tage en udannelse mens man er mor!!! Faktisk skal du nok ikke belærer mig om noget som helst og jeg siger ikke at man ikke kan tage sig af et barn når man har passet nogles, men man kan overhovedet ikke sammenligne det. Jeg har passet børn siden jeg var 8 år gammel, men jeg blev stadig overrasket da jeg fik mit eget.

Hvis ikke man har noget fornuftigt at sige skal man bare lukke aret!!

du skal fandme ikke fortælle mig at jeg skal lukke arret, du kan bare lukke røven!!!!

Anmeld

17. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

anikaingibjorg skriver:

DET ER JO IKKE HÅRD AT VÆRE MOR?

jo puha det er så hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.